En daar ging mijn slok thee..quote:Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Vicky het volgende:
Hoe weet je dat je 9w zwanger bent terwijl je een spiraal hebt...
Ik heb mijn leven prima op orde. Heb een ruim appartement, een baan, genoeg geld om rond te kunnen komen. Misschien emotioneel instabiel op dit moment, maar dat is niet heel vreemd lijkt mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:02 schreef Greyson het volgende:
[..]
Haal dat ding gewoon uit je buik man. Werkelijk waar. Als je geen stabiliteit kan bieden of ruimte voor een kind, waarom houden?
Kwestie van logisch nadenken.
sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
En daar ging mijn slok thee..
Een gynaecoloog als moeder komt soms toch wel van pasquote:Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Vicky het volgende:
Hoe weet je dat je 9w zwanger bent terwijl je een spiraal hebt...
Ik heb geen idee wat ik moet doenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:08 schreef Greyson het volgende:
Maar als je het zo opnoemt, wat is nu je probleem? Je openingpost zegt wat anders.
Wat vond je moeder ervan dat je op je 20e zwanger bent geraakt?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:07 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Een gynaecoloog als moeder komt soms toch wel van pas
Ben je bang wellicht? Zou dat het kunnen zijn? Het onbekende.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:10 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |