De Playgirl, bestaat die nog?quote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef sp3c het volgende:
hoeft geen plank te zijn, gewoon je playboys er tegenaan zetten
Hij is veel zwaarder dan je denkt, ik heb hem al een keer de tuin in gedragen. Echt een compact beest.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:24 schreef sp3c het volgende:
ja dat weet ik niet natuurlijk
of een ordner ofzo, egeltjes wegen toch niet zo veel
Uh, eens kijken, ruim drie weken toch al wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:34 schreef RipMcPants het volgende:
Ongelooflijk dat één zo'n beestje zo volhardend is
Hoe lang heb je nu al last van Sonic?
Ik vind het ook maar raar dat alle instanties me ermee laten zitten terwijl het voor het dier zelf ook niet goed is. Je zou toch denken dat ze juist meer moeite doen voor een beschermd dier.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een verhaal zeg! Ben je mooi klaar mee
Aan de Peizerweg zit een Welkoop Disana. Die verkopen volgens mij vallen voor het levend vangen van ratten enzo. Zou dat werken? En kan je daar komen? Dan heb je vandaag nog een val.
Want dit kan toch niet nog dagen duren?![]()
'Onze' welkoop verkoopt van die dingen. Maar misschien kan je er ook een lenen ofzo. Toch raar dat een dier zo beschermd is dat je de overlast maar moet tolereren.
Ok, slecht idee dusquote:Op donderdag 21 november 2013 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Uit een boodschappenkrat is een volwassen egel zo weg. Verhuisdoos redt ie niet.
One, two three... JUMP!quote:
Lekker ruikend eten in de doos, plank als een schans er tegenaan, misschien nog een brokje of twee halverwege de plank. Een soort Hans en Grietjequote:Op donderdag 21 november 2013 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, slecht idee dus
Maar hoe krijg je 'm zo ver dat hij die verhuisdoos in springt???
Ik snap het idee wel hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker ruikend eten in de doos, plank als een schans er tegenaan, misschien nog een brokje of twee halverwege de plank. Een soort Hans en Grietje
kan je die niet afbestellen? Of heb je ook al betaald? Bummer.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar dat alle instanties me ermee laten zitten terwijl het voor het dier zelf ook niet goed is. Je zou toch denken dat ze juist meer moeite doen voor een beschermd dier.
Jammer van die Welkoop, ik wist niet dat hij er zit dus ik heb net een vangkooi online besteld.
Ja, ik baal ook dat het nog even duurt. Tegelijkertijd ben ik wel blij dat het einde in zicht is.
Egels zijn echt niet bang, die gaan hun gang en rollen zich op en klaar.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:50 schreef seasushi het volgende:
Aangezien je keuken nu toch stinkt? Zou wat kattekeutels en zo onder het fornuis en koelkast helpen?
Egels hebben dan wel weinig vijanden, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat ze toch geen speelbal van katten willen zijn, dus de lucht maar uit de weg gaan?
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik een lul als ik voorstel om het beestje te vergiftigen? We zijn inmiddels bijna 2 topics verder.
Je bent een lulquote:Op donderdag 21 november 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik een lul als ik voorstel om het beestje te vergiftigen? We zijn inmiddels bijna 2 topics verder.
Pak een plastic bak (wellicht heb je er zelf eentje, anders zijn ze bij de Action niet duur). Daar kan hij zich nooit doorheen knagen. Lijkt me. Wel aan de zijkanten stutten of binnenin verzwaren, want als Egbert boos wordt wipt hij de doos misschien om.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
One, two three... JUMP!
Ja ik had je opstelling wel goed begrepen, maar met een mooie paint erbij raak ik nog gemotiveerder om die plank te zoeken of iets wat ervoor door kan gaan. Een hoge doos heb ik wel.
What the fuckquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:30 schreef Disana het volgende:
Helaas was de egel om 5 uur 's nachts weer terug. Geen idee hoe hij de weg heeft kunnen vinden. Ik heb de emmer weer opgesteld en als ik hem weer vang, gaat ie naar een andere buurt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:07 schreef Disana het volgende:
In one 1977 study, human volunteers pricked themselves with quills from hedgehogs that went through the saliva routine after chewing venomous toad skins. The volunteers found those quills much more irritating and painful than clean quills.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |