Ik denk dat je niet alles gelezen hebt, misschien heb je deel I gemist.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Arme egel, die valt toch niemand lastig!? Tenminste, zo klinkt het alsof ie straattuig is. Maar ze zeiden ie wel kon overleven in een bos?
Klopt. Maar topquote:Op donderdag 21 november 2013 11:48 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat je niet alles gelezen hebt, misschien heb je deel I gemist.
Ja, hij kan overleven in een omgeving met veel bladeren en groen.
Er zijn genoeg mensen die willen helpen, het probleem is alleen dat het beestje zich niet op commando meldt. De koelkast en het fornuis zijn al twee keer van hun plaats geweest, en dat zat hij er dus ineens niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:49 schreef NikkelCobalt het volgende:
Geen paar mannen die kan helpen met die egel vangen? Als er dingen verplaatst moeten worden bijvoorbeeld.
Dit topic houdt me op de beenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
Dit topic, smakelijk gelachen.![]()
Ik hoop dat je er snel vanaf bent Disana!
De Digitale Dierenarts gaf me in het vorige topic een link naar een site waar ze zeiden dat je ze soms ook zindelijk kunt maken.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:52 schreef LelijKnap het volgende:
Zijn egels eigenlijk te domesticeren?
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
Nog even een makkelijk ideetje, versterkt door een paint-artwork
[ afbeelding ]
Hou ons op de hoogte
Ja, er zijn genoeg mensen die willen helpen. Het probleem is, zoals ik al schreef, dat dit dier niet op commando binnen handbereik is. Het meeste gebeurt 's nachts.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:58 schreef phusician het volgende:
Ik heb echt met je te doen, is er niemand in de buurt van Fok die je kan helpen? Ik zou er ook wat van krijgen als ik hem niet te pakken kreeg en dan die stank vreselijk.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
Nog even een makkelijk ideetje, versterkt door een paint-artwork
[ afbeelding ]
Hou ons op de hoogte
quote:Op donderdag 21 november 2013 12:32 schreef Disana het volgende:
Ik heb echt al heel veel geprobeerd, zoals ook in het eerste deel viel te lezen. Ik ben niet voor niets moedeloos en ik zal echt heel blij zijn als de vangkooi er is zodat ik hier een einde aan kan maken.
Vangen is het probleemquote:Op donderdag 21 november 2013 13:21 schreef TheThirdMark het volgende:
Vangen, in de auto. 30x rond een rotonde en dan uitzetten. Is hij zijn richting kwijt
Artikel 4 Levering plaagdier.infoquote:Op donderdag 21 november 2013 14:10 schreef Disana het volgende:
Zo, ik heb deze vangkooi besteld.
Kon alleen nergens vinden hoe lang het duurt voor ik hem krijg anders dan 'zo spoedig mogelijk'.
Ik denk dat ie nog prima uit een schoenendoos zou kunnen stappen hoor. Deze egel staat voor niets. Maar een grote doos zou misschien wel lukken. Ik kan het proberen, als ik nog ergens een plank heb.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:13 schreef sp3c het volgende:
kun je niet de brokjes in een schoenendoos doen?
dan zorg je dat hij een soort trapje ofzo heeft om erop te komen en omdat hij honger heeft springt hij dan naar beneden en dan zit hij gevangen in een schoenendoos want hij kan niet meer naar boven
werkt zeker weten denk ik
Nou ja, ik heb al besteld, het was het beste aanbod dat ik zag. Afwachten maar.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Artikel 4 Levering plaagdier.info
4.1 De door de plaagdier .info opgegeven levertijden zijn slechts indicatief.
Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden, tenzij de overschrijding van de leveringstermijn zodanig is dat van u redelijkerwijs niet kan worden verlangd dat u de overeenkomst in stand laat. U bent in dat geval gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden voor zover dat noodzakelijk is.
4.2 de levering van de producten geschiedt op de plaats en het tijdstip waarop de producten gereed zijn voor verzending aan u.
Hmmm, ik vind het niet echt vertrouwenwekkend hoor
Ik weet het niet hoor, hij wist ook door de barricaden om de koelkast en het fornuis te komen. Maar ik ga zoeken naar een plank want ik vind het op zich wel een goed idee.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
ja nou hij moet niet hoogtevrees krijgen halverwege natuurlijk maar die beesten kunnen niet klimmen of springen, dan moet je opletten dat hij zich geen weg naar buiten kan knagen
Neem dan een boodschappenkrat ofzo. Een beetje échte plank kiept de doos omquote:Op donderdag 21 november 2013 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, hij wist ook door de barricaden om de koelkast en het fornuis te komen. Maar ik ga zoeken naar een plank want ik vind het op zich wel een goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |