Volgens Google zit het ook in zeroquote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee bro aspartaam (die giftige shit) zit alleen in light dranken, niet in zero.
Wie?quote:
Kan toch nog gewijzigd worden?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
Beetje jammer dat deze SC nu echt als AZC door het leven gaat; Topicreeks: [aSielzoekersCentrum]
Nee, ik denk dat we maar opnieuw moeten beginnen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kan toch nog gewijzigd worden?
Weiner SC?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat we maar opnieuw moeten beginnen.
DMquote:
Ik vind het gemiep.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
Beetje jammer dat deze SC nu echt als AZC door het leven gaat; Topicreeks: [aSielzoekersCentrum]
Als we nou het eerste topic veranderen? Dan staat het wel goedquote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het gemiep.
Gaat om de inhoud niet om de naam.
Als je er niet van kan slapen moet je het vooral doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als we nou het eerste topic veranderen? Dan staat het wel goed
Dat moeten we vannacht dan maar zienquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er niet van kan slapen moet je het vooral doen.
Een naam zegt vaak toch aardig veel over de inhoud anders.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het gemiep.
Gaat om de inhoud niet om de naam.
Zit Tally in AZCquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een naam zegt vaak toch aardig veel over de inhoud anders.
Maar voel je vooral niet aangevallen.
Ik voel me zeker niet aangevallen hoor. Zoals ik al zei gaat het mij om de inhoud.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een naam zegt vaak toch aardig veel over de inhoud anders.
Maar voel je vooral niet aangevallen.
Ik wil je best in huis nemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef LompeHork het volgende:
Hallon iek hoor dat iek hier huisj en uitkoering krijg kan?
Nee sorryquote:Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef LompeHork het volgende:
Hallon iek hoor dat iek hier huisj en uitkoering krijg kan?
Ok, dan is het goed. Ik dacht door de manier waarop je reageerde dat je het een beetje persoonlijk opvatte.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voel me zeker niet aangevallen hoor. Zoals ik al zei gaat het mij om de inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |