quote:
engelse 12 jarigenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Join mij ff, 2 engelse kleuters zitten te miepen over bounties, en hoe ze wel even achter mij aankomen ... ze zijn 12
Kunnen we een paar rage faces horen
N00Bquote:
ok manquote:
Schwartzer heb ik, met een turboquote:
hoe?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik kan wel helpen zoeken naar zo'n schafter
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
toen ik het smsje nog had en bezig was
dus nu niet meer
Ik sta bij je, in dezelfde sessie, klopt dat wel?quote:
dat kan nog wel kloppen al zal ik zo gekicked worden denk ikquote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik sta bij je, in dezelfde sessie, klopt dat wel?
ZO grappig,quote:Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat kan nog wel kloppen al zal ik zo gekicked worden denk ik
kijk zelfs door helemaal niets te doen help ik je alquote:Op woensdag 20 november 2013 22:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ZO grappig,
2 engelse gastjes, IMMA KILL HIM
Ik stond gewoon hun op te wachten, jij was lokaas... beiden vernield want ze konden jou niet vinden
Ik loop weg, EN TADA DAAR STAAT EEN FUCKING SCHAFTER!
Dus ik heb er 1, en gelijk maar helemaal getuned. Fuck die shit
Wat een baas die durex, 1 op 1 deathmatch...quote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kijk zelfs door helemaal niets te doen help ik je al![]()
wat zeg je dan?
Haten is verlaten.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
wat lul jij opeens raar dan? hoofd gestoten?
Hoe dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nieuwe manier om snel te cashen. Gister binnen 20minuten 39k.Er is dus nog hoop!
Armored trucks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |