Nee is mislukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:56 schreef _Arthur het volgende:
Dus: is het nu van je bankrekening afgeschreven of niet?
Ja nouja, de TS kan dat ook aan de bankrekening-kant even controleren natuurlijk.quote:
Dan moet je dringend contact gaan opzoeken met PayPal.quote:
Mogelijk is een 2e incasso poging van paypal wel gelukt, en zie je dus vanzelf je paypal saldo weer op 0 staan binnen een paar dagenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef rosjee het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon afgeschreven?
Denk je niet dat TS het al opgelost heeft?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:56 schreef trololol123 het volgende:
je hebt gewoon iets gekocht en PayPal haalde het bedrag eraf maar je had geen geld op je rekening staat. als je niet betaald had waren ze je wel met een deurwaarde achterna gekomen
Ach voor iemand die niet begrijpt hoe een bankrekening werkt en die in de min staat en die de jas eigenlijk helemaal niet wil betalen vind ik het een normale prijs voor een glimmend bontkraagje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:13 schreef Pollewoppie het volgende:
Maar is er niemand die 399 euro achterlijk veel geld vind voor een jas?
?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:16 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, wat dit is een topic waar nog geen conclusie voor gekomen is
Maar het gevolg ervan? Is z'n huis door deurwaarders leeggehaald, in elkaar gemept door de paypal-knokploeg. Ik wil het wetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
?
Conclusie was toch dat TS er niets van snapt?
Ik denk doodgeslagen, of hij ligt nog in een hoekje te huilen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar het gevolg ervan? Is z'n huis door deurwaarders leeggehaald, in elkaar gemept door de paypal-knokploeg. Ik wil het weten
Pfft dat is nog niks, ik sta 450 bitcoins in de min, echt fantastisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja man geen probleem, ik sta al 10 miljoen bij PayPal in de schuld maar ze krijgen geen cent van me haha groetjes
Leuk huisje van gekocht?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Pfft dat is nog niks, ik sta 450 bitcoins in de min, echt fantastisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |