En het erge is dat dergelijke figuren nog denken dat ze slim zijn ook... "Zo'n domme website kan me toch niks maken!"quote:Op woensdag 20 november 2013 18:32 schreef Megumi het volgende:
Het lijkt wel of we steeds dommer worden in dit land.
Ik sta 399,95 euro in de min.quote:
Ik sta in de min met mijn paypal. Ze hadden een bevestiging gestuurd dat de betaling voltooid was en later stuurde ze een mail dat er nog een bedrag open stond van 399,95...quote:Op woensdag 20 november 2013 18:32 schreef zarGon het volgende:
Waarom sta je in de min?
Hoeveel sta je in de min?
Waarom betaal je niet terug?
Heb je dat bedrag wel of niet betaald? Willen ze 'm dus tweemaal afboeken?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:40 schreef rosjee het volgende:
Heb niks aan bijdehante opmerkingen mensen...
[..]
Ik sta 399,95 euro in de min.
[..]
Ik sta in de min met mijn paypal. Ze hadden een bevestiging gestuurd dat de betaling voltooid was en later stuurde ze een mail dat er nog een bedrag open stond van 399,95...
Ik vind het niet terecht.
Ik heb het bedrag al betaald.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je dat bedrag wel of niet betaald? Willen ze 'm dus tweemaal afboeken?
Idem. Tijd voor popcornquote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef karr-1 het volgende:
Dit gaat weer een parel worden, ik voel het nu al
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef rosjee het volgende:
Beste mensen,
Ik heb een Paypal account en sta in de min(-).
Mijn bankrekening is aan mijn Paypal gekoppeld en heeft geen beperking.
Ben niet van plan om het bedrag zomaar terug te betalen.
Kan ik mijn Paypal account opheffen?
Word ik dan niet meer achtervolgt ervoor?
Met vriendelijke groet
Paylap heeft de Skihut betaald, maar jij hebt Paypal nog niet betaald. Dus lijkt me redelijk terechtquote:Op woensdag 20 november 2013 18:40 schreef rosjee het volgende:
Heb niks aan bijdehante opmerkingen mensen...
Ik sta in de min met mijn paypal. Ze hadden een bevestiging gestuurd dat de betaling voltooid was en later stuurde ze een mail dat er nog een bedrag open stond van 399,95...
Ik vind het niet terecht.
Dit, TS doe niet eens zo pauperigquote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Paylap heeft de Skihut betaald, maar jij hebt Paypal nog niet betaald. Dus lijkt me redelijk terecht
Lees het topic danquote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
En hoe komt het dat je in de min staat?
Ja, ik snap geen kutje van het verhaal.quote:
Dat zegt niets. Dat zegt alleen je betaling van jouw PayPal account naar een andere PayPal account is gemaakt en je factuur bij dat betreffende bedrijf dus is betaald. Je nieuwe factuur is nu in principe gericht aan PayPal, vandaar dat hun zeggen dat je betaling is voltooid maar dat je nog wel geld aan PayPal schuldig bent.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:50 schreef rosjee het volgende:
8 nov 2013 19:10:43 CET
Transactiereferentie: ----------------
Geachte ----- -----,
U heeft ¤399,95 EUR overgemaakt naar De Skihut Scheveningen (klantenservice@skihut.nl)
Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.
Webwinkel
De Skihut Scheveningen
klantenservice@skihut.nl
+31 0703542626 Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Verzendadres
---
---------------
------ ------ Nederland
Verzendgegevens
De verkoper heeft nog geen verzendgegevens verstrekt.
Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
Bestelling De Skihut, Bestellingnummer 1
¤399,95 EUR 1 ¤399,95 EUR
Subtotaal ¤399,95 EUR
Totaal ¤399,95 EUR
Betaling ¤399,95 EUR
Betaling overgemaakt aan klantenservice@skihut.nl
Factuurreferentie: 13450061
Problemen met deze transactie?
In ons Actiecentrum kunt u tot maximaal 45 dagen na uw PayPal-betaling een geschil openen voor een in aanmerking komende transactie. Meer weten over Kopersbescherming?
Heeft u vragen? Ga naar Hulp op www.paypal.com/nl/help.
We verzoeken u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Als u hulp nodig heeft, kunt u inloggen op uw PayPal-rekening en rechtsboven op iedere PayPal-pagina op Hulp klikken.
U kunt e-mails in platte tekst in plaats van HTML-berichten ontvangen. Als u uw berichtgevingsvoorkeuren wilt wijzigen, logt u in op uw PayPal-account. Ga naar uw profiel en klik op Rekeninginstellingen.
Copyright © 1999-2013 PayPal. Alle rechten voorbehouden.
PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Gevestigd te: Luxemburg, 22-24 Boulevard Royal, 5ème étage, L-2449
RCS Luxembourg B 118 349
E-mailreferentie PayPal PP120
Maar volgens paypal is dat ook al voltooid.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Dat zegt alleen je betaling van jouw PayPal account naar een andere PayPal account is gemaakt en je factuur bij dat betreffende bedrijf dus is betaald. Je nieuwe factuur is nu in principe gericht aan PayPal, vandaar dat hun zeggen dat je betaling is voltooid maar dat je nog wel geld aan PayPal schuldig bent.
In principe is PayPal een leenbedrijf, in mijn mening. Als jij er geen geld op hebt staan, dan schieten hun het bedrag in principe voor. Zij betalen dus dan het geld aan een ander PayPal account, zodat jij de diensten/producten van diegene kan afnemen. Het factuur verplaatst zichzelf dan van dat bedrijf naar PayPal. De betaling naar het bedrijf komt dan op 'Voltooid' te staan, anders kun jij die diensten/producten niet afnemen. Alleen je moet het bedrag nog steeds betalen en dat doe je aan PayPal, vandaar dat je in de min staat. Omdat je ze dat bedrag nog schuldig bent.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef rosjee het volgende:
[..]
Maar volgens paypal is dat ook al voltooid.
Als ik inlog op mijn Paypal account staat er bij Status betaling: Voltooid.
Hoe is het dan mogelijk dat ik in de min sta?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een zogenoemde PSP (Payment Service Provider)quote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
In principe is PayPal een leenbedrijf, in mijn mening.
Dat woord zocht ik, thanks.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een zogenoemde PSP (Payment Service Provider)
Stap 1: je koopt een jasquote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef rosjee het volgende:
[..]
Maar volgens paypal is dat ook al voltooid.
Als ik inlog op mijn Paypal account staat er bij Status betaling: Voltooid.
Hoe is het dan mogelijk dat ik in de min sta?
Ja, simpeler dan dit kan het niet worden omschreven volgens mij.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef JurriaanK het volgende:
[..]
Stap 1: je koopt een jas
Saldo: bankrekening X, paypal 0, skihut 0
Stap 2: je geeft paypal opdracht skihut te betalen.
Saldo: bankrekening x, paypal - 400, skihut + 400
Stap 3: paypal moet het geld van je bankrekening halen
Saldo: bankrekening x-400, paypal 0, skihut +400
volgens mij ben je nu bij stap 2. De voltooide betaling is de betaling van paypal aan skihut.
Het staat daar gewoon, de reden. Ze hebben geprobeerd het geld van je rekening af te halen, maar dat is mislukt. Dus vandaar dat jij nog steeds dat bedrag aan PayPal hebt te voldoen.quote:
Nee is mislukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:56 schreef _Arthur het volgende:
Dus: is het nu van je bankrekening afgeschreven of niet?
Ja nouja, de TS kan dat ook aan de bankrekening-kant even controleren natuurlijk.quote:
Dan moet je dringend contact gaan opzoeken met PayPal.quote:
Mogelijk is een 2e incasso poging van paypal wel gelukt, en zie je dus vanzelf je paypal saldo weer op 0 staan binnen een paar dagenquote:Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef rosjee het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon afgeschreven?
Denk je niet dat TS het al opgelost heeft?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:56 schreef trololol123 het volgende:
je hebt gewoon iets gekocht en PayPal haalde het bedrag eraf maar je had geen geld op je rekening staat. als je niet betaald had waren ze je wel met een deurwaarde achterna gekomen
Ach voor iemand die niet begrijpt hoe een bankrekening werkt en die in de min staat en die de jas eigenlijk helemaal niet wil betalen vind ik het een normale prijs voor een glimmend bontkraagje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:13 schreef Pollewoppie het volgende:
Maar is er niemand die 399 euro achterlijk veel geld vind voor een jas?
?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:16 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, wat dit is een topic waar nog geen conclusie voor gekomen is
Maar het gevolg ervan? Is z'n huis door deurwaarders leeggehaald, in elkaar gemept door de paypal-knokploeg. Ik wil het wetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
?
Conclusie was toch dat TS er niets van snapt?
Ik denk doodgeslagen, of hij ligt nog in een hoekje te huilen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar het gevolg ervan? Is z'n huis door deurwaarders leeggehaald, in elkaar gemept door de paypal-knokploeg. Ik wil het weten
Pfft dat is nog niks, ik sta 450 bitcoins in de min, echt fantastisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja man geen probleem, ik sta al 10 miljoen bij PayPal in de schuld maar ze krijgen geen cent van me haha groetjes
Leuk huisje van gekocht?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Pfft dat is nog niks, ik sta 450 bitcoins in de min, echt fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |