quote is nogsteeds kapot stuk, maar eerst boor je dat tegne de muur en dan schuif je er zo'n blinde plank overheenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef HotSummerNight het volgende:
http://i1.ytimg.com/vi/rphNks7Adv4/maxresdefault.jpg
Nee, ik bedoel massief houten planken, niet die van IKEA.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef HotSummerNight het volgende:
Die planken die jij bedoeld komen o.a. van de ikea en zijn daar speciaal voor bedoeld, is ook speciale een muurbeugel bij enzo
Kan, maar ik wil de planken niet schilderen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat je ook kan doen is de plank schilderen in een andere kleur, samen met die ijzeren dingen.
het kan, heeft bij ons ook tegen de muur gezeten. Maar... Niet geschikt voor zware dingen, planken kunnen niet te diep zijn 20/25cm en het draadeind ging 15cm de muur in 😊quote:Op woensdag 20 november 2013 18:48 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel massief houten planken, niet die van IKEA.
Ben razend benieuwd.....quote:
Fraai gezicht aan de voorkant.....quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef densmee het volgende:
draadeindes in de planken kun je vast zetten door met een forstnerboor een gat te boren ter hoogte van het draadeind waar je dan een moer insteekt
nee aan de onderkant natuurlijk, ik was aan het zoeken naar een voorbeeld maar ik kan het zo snel niet vindenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef blomke het volgende:
[..]
Fraai gezicht aan de voorkant.....
valt mee hoor en is wel degelijkquote:
Zou kunnen, wel riskant (heb wel wat getimmerd voorheen, maar ben beslist niet extreem ervaren).quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef densmee het volgende:
is het een idee om de planken arm te schaven, zodat ze iets omhoog gericht staan zonder belasting zeg 2 mm ofzo.
Haha, eigenlijk geen slecht idee. Maar ik denk dat keilbouten+draadeindes sterker zijn omdat die in de muur zitten? Of is dat niet perse zo?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef usernaamvergeten het volgende:
Als het makkelijk moet: LACK plank kopen bij ikea, hout weggooien en de drager gebruiken voor je zelfgemaakte planken. Hoef je alleen 2/3 gaten in het hout te boren met een slangenboor.
hangtoiletten hangen ook aan draadeindes, dus het is geen probleem.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk geen slecht idee. Maar ik denk dat keilbouten+draadeindes sterker zijn omdat die in de muur zitten? Of is dat niet perse zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |