Vriendelijkheid zelve en zeer bescheiden. Wellicht is het toch de schaamte om zich bloot te stellen aan een groots persoon zoals ik.quote:
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendelijkheid zelve en zeer bescheiden. Wellicht is het toch de schaamte om zich bloot te stellen aan een groots persoon zoals ik.
waarom noem je jezelf klein knijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriendelijkheid zelve en zeer bescheiden. Wellicht is het toch de schaamte om zich bloot te stellen aan een groots persoon zoals ik.
We worden allemaal klein gehouden, ook jij.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom noem je jezelf klein knijn?
ik ben klein dus... mij zal je er niet over horenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We worden allemaal klein gehouden, ook jij.
Je bent een lieve knul LR.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds die pijn? Tjezusquote:Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Weltrusten lieve mensjes.
Tot morgen! (en nee, geen verbetering nog in keel situatie, als morgen overdag nog steeds zo is zit ik vrijdag ochtend weer bij de huisarts).
Haha, ja ook zoiets engs met die betonnen vloeren en kettingen aan het bed en die vreselijke enge schilderijen aan de muurquote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
Lavenderr, ik moet hier gewoon niet teveel komenBNW / Kamer 322 hotel Zaza in Houston ook al zo spannend
Hola, buenas noches.quote:
quote:
Cómo te va la vida?quote:
Ja gaat goed hoorquote:
Dat maakt me blij (zoals ze het hier zeggen).quote:Op donderdag 21 november 2013 01:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor
Praat jij altijd alleen maar Spaans?
Op die manierquote:Op donderdag 21 november 2013 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maakt me blij (zoals ze het hier zeggen).
Ik spreek aardig wat talen, pero si quieres practicar tu español, no hay problema.
Spaans is 20 keer makkelijker dan Frans. Je leert het zo, paar weken cursus in een Spaanstalig land, en je bent er. Sowieso een heerlijke ervaring natuurlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op die manierIk ben wel redelijk met talen, maar Spaan heb ik nooit gehad
Al kan ik zo wel ongeveer lezen wat je zegt natuurlijk met behulp van Engels en Frans
Salsadansen leer ik al van m'n vriendquote:Op donderdag 21 november 2013 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaans is 20 keer makkelijker dan Frans. Je leert het zo, paar weken cursus in een Spaanstalig land, en je bent er. Sowieso een heerlijke ervaring natuurlijk.
Als je het in Colombia komt doen, leer je naast (goed, duidelijk en begrijpelijk) Spaans, ook nog salsa.
De beste combinatie. Kan ie een beetje leiden?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Salsadansen leer ik al van m'n vriend
quote:Op donderdag 21 november 2013 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De beste combinatie. Kan ie een beetje leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |