Ja.quote:
#struggles.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik verveel me en moet nog 3 minuten wachten.
Je begint Dagotrekjes te vertonen. En dat is dan niet positief.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik verveel me en moet nog 3 minuten wachten.
Hoop voor jou dat ze wel internet hebben in het gekkenhuis.quote:
Godver de godver. Om te janken zo slecht.quote:
Ja ik moet ook wel eens etenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dan niet reageren in je naamtopic
Ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:48 schreef alors het volgende:
Ooooh deze twee platen tegen elkaar. Maar ik ga toch voor Kris
Stage is bijna voorbijquote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je begint Dagotrekjes te vertonen. En dat is dan niet positief.
Hoezo?quote:
Haten opquote:Op woensdag 20 november 2013 18:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je begint Dagotrekjes te vertonen. En dat is dan niet positief.
hotter than my daughterquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv? Of moet ik voor de duizendste keer een Sherlock marathon houden?
http://fok.nl/sherlockquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks op tv? Of moet ik voor de duizendste keer een Sherlock marathon houden?
quote:
Sherlock de BBC seriequote:Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock
Veel plezier.
Welk nummer?quote:
Dokter Tinusquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Moriartyquote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Ik kijk geen horror
[..]
Sherlock de BBC serie
Was die vandaag om 14:37 ja?quote:
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was die vandaag om 14:37 ja?
Meester psychopaatquote:
Raar, ik dacht dat ik alleen It's Time van de klassiekers tussen 2 en 3 te hebben gehoord.quote:
Ik geloof niet dat hij niet in seizoen 3 voorkomtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meester psychopaat![]()
Beetje jammer dat hij zelfmoord pleegde.
BJ is met zijn geweer aan het schieten?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:00 schreef Againzender het volgende:
Ah, een schietpartij even verderop, vandaar al die sirenes
Nog 1,5 maand geduld hebben...quote:Op woensdag 20 november 2013 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij niet in seizoen 3 voorkomt
ja, tyfushond is hetquote:Op woensdag 20 november 2013 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
BJ is met zijn geweer aan het schieten?
Duurt langquote:Op woensdag 20 november 2013 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog 1,5 maand geduld hebben...
ach, tussendoor nog SRquote:
1,5 maand valt in het niets als je al 1,5 jaar wacht.quote:
Klopt, maar toch.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1,5 maand valt in het niets als je al 1,5 jaar wacht.
Kijk het laatste item van DWDD ns Pienquote:
Wel een goede gitaristquote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk het laatste item van DWDD ns Pien
Je moet de dingen positief benaderenquote:
Lucky was goed ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk het laatste item van DWDD ns Pien
je begrijpt wat ik bedoelquote:
Die Ronaldo-aids ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je begrijpt wat ik bedoel
In- en intriestquote:
Ces't Ca!quote:
Dat wordt leuk met ALTIJD die 2 samenquote:
Tussen 19.00 en 22.00 luister ik toch nooit, dus ik heb er niet zo veel last van. Dat kwartiertje per dag is nog wel vol te houden denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt leuk met ALTIJD die 2 samen
21:30 - 22:30 is wel een tijdslot dat ik op woensdag luister als er niets op TV is + in de vakantie (+ als er geen VI is begin januari)quote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tussen 19.00 en 22.00 luister ik toch nooit, dus ik heb er niet zo veel last van. Dat kwartiertje per dag is nog wel vol te houden denk ik.
Hij had gezegd dat hij op 5 december niet in het radioprogramma van diegene wiens lootje hij had kon zijn omdat hij in de avond iets anders had tijdens het DJ-overleg.quote:
Goede zin ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij had gezegd dat hij op 5 december niet in het radioprogramma van diegene wiens lootje hij had kon zijn omdat hij in de avond iets anders had tijdens het DJ-overleg.
De zin is wel goed, als er interpunctie zou zijn, zou hij wel wat prettiger lezenquote:
Is het DJ-overleg 's avonds?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De zin is wel goed, als er interpunctie zou zijn, zou hij wel wat prettiger lezen
Oh wacht, m'n hoofd had de woordvolgorde automatisch goed gezetquote:
Precies.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh wacht, m'n hoofd had de woordvolgorde automatisch goed gezet
Gisteren ook al ja, mooi nummer.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:45 schreef Evertjan het volgende:
Toch wel stoer van Coen en Sander dat ze Matt Andersen draaiden vandaag
Danko Jones is echt een baasquote:
quote:
Geen danko, graag gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Danko Jones is echt een baas
quote:
Truste Wolfjequote:Op woensdag 20 november 2013 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
Tot zover weer mijn kwaliteitsposts, ik trek het nivo van deze slowtjet graag omhoog
Welterusten lieverds
he chatjen!quote:
Dat heb je goed geregeld danquote:Op woensdag 20 november 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
morgen gaan pa en ma klussen in mijn huisje...terwijl ik aan t werk ben!![]()
en dat zonder 3fmfan want daar stond niet op wat er rond het tijdstip van jouw post gedraaid werd!quote:
nja, vooral hun voorstel...ik ben niet zo handig en schoonmaken is ook niet echt mijn ding. ik zou alleen maar in de weg lopenquote:
Nja, handig ben ik ook niet verder dan een kastje in elkaar zetten kom ik eigenlijk niet. Dus dat herken ik wel. Schoonmaken vind ik op zich niet zo erg.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
nja, vooral hun voorstel...ik ben niet zo handig en schoonmaken is ook niet echt mijn ding. ik zou alleen maar in de weg lopen
ach, mijn moeder vind het niet erg om te doen. als het had gemoeten had ik het wel gedaan hoor. en met een handleiding een kastje in elkaar zetten lukt meestal wel en een muur witten wil ook nog wel lukken...maar mn pa is handiger en heeft anders toch geen reet te doen behalve een beetje huismannen. lekker gebruik van maken zolang het kanquote:Op woensdag 20 november 2013 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nja, handig ben ik ook niet verder dan een kastje in elkaar zetten kom ik eigenlijk niet. Dus dat herken ik wel. Schoonmaken vind ik op zich niet zo erg.
Mwoah.quote:
Jij hebt dan nog het geluk dat ze in de buurt wonen. Die van mij zijn zo 2 uur onderweg als het nodig zou zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, mijn moeder vind het niet erg om te doen. als het had gemoeten had ik het wel gedaan hoor. en met een handleiding een kastje in elkaar zetten lukt meestal wel en een muur witten wil ook nog wel lukken...maar mn pa is handiger en heeft anders toch geen reet te doen behalve een beetje huismannen. lekker gebruik van maken zolang het kan![]()
en nu ben ik naar bed.
trusten
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
GodverdommeEn dan ook nog een kutnummer
Pino112
in de buurt wonen??? ehm...2 uur rijden..... (nijmegen-leeuwarden). en vannacht nemen ze een hotelletjequote:Op woensdag 20 november 2013 23:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah.
[..]
Jij hebt dan nog het geluk dat ze in de buurt wonen. Die van mij zijn zo 2 uur onderweg als het nodig zou zijn
Truste
quote:
Mook!quote:Op donderdag 21 november 2013 08:30 schreef DaMook het volgende:
Mogguh, bijna december dus ik moet hier ook maar weer eens zo nu en dan komen posten
.
Cups.
Roelquote:
Hij is gewoon geil en wil Krystl batsenquote:Op donderdag 21 november 2013 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een clichés dit uur.. Raar, Cup Song, Paul met een verspreking, Paul die slechte woordgrapjes als bruggetje gebruikt, Paul die het heeft over de opening van een vrouw..
Dat laatste zou ik ook nog wel willen, dus begrijpelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is gewoon geil en wil Krystl batsen
Wie nietquote:Op donderdag 21 november 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik ook nog wel willen, dus begrijpelijk.
Ik ben afgekeurd voor de politiequote:Op donderdag 21 november 2013 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Na een nacht meegereden te hebben met de politie, kan ik me dit heel goed voorstellen ja...
Op een deel van de vrouwelijke bevolking na danquote:
Nachtdienst?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:54 schreef DaMook het volgende:
En zo sneaky als ik binnenkwam ga ik nu weer.
NCIS kijken en daarna maar eens slapen..
Hoe heb je dat geregeld?quote:Op donderdag 21 november 2013 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Na een nacht meegereden te hebben met de politie, kan ik me dit heel goed voorstellen ja...
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Love Me Again is toch wel een erg lekker nummer.
Dit. En dat Cheatin vind ik van hetzelfde laken een pak.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee.
Op Sky draaien ze 'm niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dit. En dat Cheatin vind ik van hetzelfde laken een pak.
Dat. De samenwerkingen met Rudimental gaan mij nog niet vervelen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dit. En dat Cheatin vind ik van hetzelfde laken een pak.
Welkom bij 3FM, hét station waar goede muziek kapot wordt gedraaid. *piew piew*quote:Op donderdag 21 november 2013 09:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is wel eens beter geweest qua muziek ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is nog geen echte topshow deze ochtend.
Jup, nu weekend tot maandagquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekkere intro blijft dit
Bronson
Ik meen het, WTSHNN heeft een fijne intro.quote:
Iedere burger kan gewoon meerijden met de politie als "burger in blauw"quote:Op donderdag 21 november 2013 09:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geregeld?
Of was je gewoon gearresteerd
ik herinner me ook nog die wildernisfilm waarbij we een week lang kutscheten van een paard hoorden, tijdens 90's request.quote:
Bij Giel dan zekerquote:Op donderdag 21 november 2013 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik herinner me ook nog die wildernisfilm waarbij we een week lang kutscheten van een paard hoorden, tijdens 90's request.
Bij MiGiel ja. Ik luister ook nooit Giel, maar in die requestweken is ie meestal spoorloosquote:Op donderdag 21 november 2013 09:57 schreef alors het volgende:
[..]
Bij Giel dan zekerDat luister ik nooit.
quote:Op donderdag 21 november 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekkere intro blijft dit
Bronson
Ik vind 'm wel grappig hoor.quote:
iksdeequote:
Dit ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien begint wel goed vandaag, met wat oude plaatjes.
FUCKERquote:
quote:
Kan best.quote:
Verkeerde stage gekozen heet dat.quote:
10:08| Aerosmith - Pinkquote:
Nee, keihard werken heet dat.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Verkeerde stage gekozen heet dat.
Mentaliteitsprobleem bij mij.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, keihard werken heet dat.
Tsja, goed is het niet. Maar kan me er best bij voorstellen wanneer je echt opgaat in je werkquote:Op donderdag 21 november 2013 10:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mentaliteitsprobleem bij mij.
Je kent de hele situatie niet eens man, oordeel niet zo snelquote:Op donderdag 21 november 2013 10:54 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Verkeerde stage gekozen heet dat.
Lijkt Coen wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kent de hele situatie niet eens man, oordeel niet zo snel.
Daar ben ik Nederlander voor.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kent de hele situatie niet eens man, oordeel niet zo snel.
Het enige correcte antwoordquote:Op donderdag 21 november 2013 11:00 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Daar ben ik Nederlander voor.
Coen met z'n onderbuik altijdquote:
Hm?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En bedankt voor deze spoiler
Wat in te halen?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spinvis
En vervolgens Trolling in the DeepEn Well Well Well
![]()
!!!
Nou als dit het beste was, dan hoef ik stiekem de rest ook niet te horen.quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou als dit het beste was, dan hoef ik stiekem de rest ook niet te horen.
Ik vind Reflektor vele malen beter dan dat nummer.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou als dit het beste was, dan hoef ik stiekem de rest ook niet te horen.
De titel alleen al vind ik verwarrend.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begin eens met Empty Room of Tunnels, Muis.
Ik niet. Echt heerlijk die tempowisseling in dit nummer.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Reflektor vele malen beter dan dat nummer.
Zijn 2 nummers.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De titel alleen al vind ik verwarrend.
Ik las het als een titel.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn 2 nummers.
Empty Room.
of Tunnels.
Tunnels is een aanrader, wat een prachtig liedje
Klopt. Tunnels is hemels.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn 2 nummers.
Empty Room.
of Tunnels.
Tunnels is een aanrader, wat een prachtig liedje
Daarom leg ik het uit.quote:
Je moet gewoon minder hard werkenquote:Op donderdag 21 november 2013 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Dit topic gaat ook weer hard zeg
Dat hoor je niet vaakquote:Op donderdag 21 november 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet gewoon minder hard werken
zeker niet van een vrouwquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zeker niet van een vrouw
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Big Freeze, U2-kloontje van Muse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |