Ik denk het.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan zal het wel een van de fijnere bugs zijn
Straks in plaats van het halve team snipers het halve team supportquote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[ afbeelding ]
UCAV = X-45 Unmanned Combat Air Vehicle
[ afbeelding ]
![]()
Immer.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef robuust89 het volgende:
Best wel bevredigend, iemand pletten met je chopper
Wat voor bout-pc heb je dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Immer.
Hier nu bezig met een rondje, FPS tussen de 60-90, onregelmatige dips naar 20!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat voor bout-pc heb je dan?Met je poepsjieke headphones
680GTX, Q9550@3,5Ghz, 16GB RAM, 256GB Samsung EVOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Nogal vaak ja, maar hier is gewoon een nieuwe versie uitgekomen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Catkiller het volgende:
Nu weer gezeik over mijn browser plugin, heb dat bij 3 ook wel eens gehad volgens mij.
Bleef zeuren na installeren, meerdere malen gedaan, toen maar opnieuw opgestart.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogal vaak ja, maar hier is gewoon een nieuwe versie uitgekomen.
Das meestal ook de enige juiste optie. Uitloggen, Origin uitloggen en rebooten.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bleef zeuren na installeren, meerdere malen gedaan, toen maar opnieuw opgestart.
Meestal gaat het gewoon goed namelijk. Soms niet en dan is de beste remedie totaal uitloggen, rebooten en opnieuw proberen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef t4rt4rus het volgende:
Voor bf4 kon je plugin installeren zonder browser opnieuw te starten, nu moest dat bij mij wel.
Oh.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
680GTX, Q9550@3,5Ghz, 16GB RAM, 256GB Samsung EVO
Pagina verversen is bij mij genoeg (Firefox).quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef t4rt4rus het volgende:
Voor bf4 kon je plugin installeren zonder browser opnieuw te starten, nu moest dat bij mij wel.
Zelfde hier.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Pagina verversen is bij mij genoeg (Firefox).
Het zijn drie verschillende spreads, maar dan nog is het wel extreem kut.quote:
Ach, één shot stoppen met schieten en de spread is weer zoals het hoort te zijn. Net zoals bij BF3.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zijn drie verschillende spreads, maar dan nog is het wel extreem kut.
Vind ik eigenlijk wel prima.quote:Ik snap ook niet waarom die hitmarker eruit is, er is nu maar 1 manier om te checken of je iemand geraakt hebt en dat is kapot gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |