Aaaah nais, Air Superiority komt terug in China Rising, dus gelukkig maakt dit de kans groter dat je dat ding kan unlocken.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat ding krijg je pas als je wat goeie dingen met jets kan.... en aangezien ik daar nogal ruk in ben.....
Overigens lijkt het erop dat dr ook een nieuwe Bomb Raiding mode in de dlc zit.
nee, speel inderdaad normal, misschien dat ik hc eens moet proberen. Vond in bf3 de G18 altijd onzettend fijn om als je in nood zat nog net een snel salvo los te kunnen laten, maar nu kost dat zo'n beetje 230 handgun kills voordat je daar bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:57 schreef ems. het volgende:
[..]
In hardcore (weet niet of SeanFerdi dat speelt) zijn pistols ook een stuk dodelijker. Ik heb zelf ook geen problemen op pistols te 'grinden' maar ik heb daar dan ook niet zoveel tijd in gestoken. Unlocken komt wel, tot die tijd zijn de 3 die ik nu heb prima
Hardcore TDM en dan je pistol hoggen lijkt mij de makkelijkste manier van aanpakquote:Op donderdag 21 november 2013 15:59 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
nee, speel inderdaad normal, misschien dat ik hc eens moet proberen. Vond in bf3 de G18 altijd onzettend fijn om als je in nood zat nog net een snel salvo los te kunnen laten, maar nu kost dat zo'n beetje 230 handgun kills voordat je daar bent.
Classic mode wat is dat?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
HC zou gewoon classic mode moeten zijn IMO, welke idioot dat nog meer HC heeft gemaakt dan het was...
Gewoon classic was perfect in balans qua health, minimap en damagemodel.
Doe je wel die 4 dingen in 1 ronde?quote:Op donderdag 21 november 2013 16:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik krijg de hele tijd die nade kill maar niet voor de MTAR.
Ja, ik postte het net. 10 seconden later, MTAR unlocked.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:52 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Doe je wel die 4 dingen in 1 ronde?
Conform BF2 en eerder, gewoon 100 hitpoints, afgestemde schademodellen, geen regeneration (zowel voertuigen als infantry) en enkel tijdelijke spotting op de minimap bij het vuren van wapens of het spotten door teammaten.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:39 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Classic mode wat is dat?
Eigenlijk zou hardcore gewoon normaal moeten zijn.
En wat nu normal is, "100 bullets before someone dies" mode noemen.
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef Skull-splitter het volgende:
...
en enkel tijdelijke spotting op de minimap bij het vuren van wapens of het spotten door teammaten.
Die scope flare is ronduit belachelijk inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Onzin dude, 3D spotting is net te belachelijk. Gewoon goed leren kijken en die minimap voor de 50 meter om je heen gebruiken.
Dat die snipers nog steeds volcontinu een zoeklicht hebben op hun guns slaat iig je camouflageverhaal aan diggelen.
Laten we eerlijk zijn, het is wel de reden dat er klepjes op die dingen zit, maar alleen als beide kanten open zijn. Dus kort bij aanleggen en kort bij loslaten zou voldoende moeten zijn. Maar onder de grond, in een tunnelquote:Op donderdag 21 november 2013 17:36 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Die scope flare is ronduit belachelijk inderdaad.
*HIER BEN IK ! KIJK MIJ KIJK MIJ *
Bovengronds spreekt het voor zich. Daar kan ik wel meeleven.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het is wel de reden dat er klepjes op die dingen zit, maar alleen als beide kanten open zijn. Dus kort bij aanleggen en kort bij loslaten zou voldoende moeten zijn. Maar onder de grond, in een tunnel
Kwestie van oefening. Niets meer, niets minder. Ik kan begrijpen (of nouja, niet echt maar je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.
Jup, en bij een crash moet ik ctrl-alt-del'enquote:Op donderdag 21 november 2013 18:00 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb nu meer crashes dan een tijdje geleden. Dat het beeld begint te stotteren en alt + f4 ook niet meer helpt. Jullie dit ook wel eens?
Waarschijnlijk omdat jij geconditioneerd bent op een rood driekhoekje boven het hoofd van een enemy.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:14 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
met alle meuk die overal rondslingert op zo'n map, planten, stenen, kisten etc. etc. en camouflage die bijna niet meer van de achtergrond te onderscheiden is, is 3d spotting gewoon nodig. In bf2 staken mannetjes nog behoorlijk af in je blikveld, maar met bf3 en nu valt dat vies tegen.
Premium? Die krijgen om de zoveel tijd XP bonusjes.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Raar, ik kreeg net de hele tijd double xp, terwijl ik niets aan had staan
Nopequote:Op donderdag 21 november 2013 18:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Premium? Die krijgen om de zoveel tijd XP bonusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |