Ik denk het.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan zal het wel een van de fijnere bugs zijn
Straks in plaats van het halve team snipers het halve team supportquote:Op donderdag 21 november 2013 15:09 schreef SeanFerdi het volgende:
[ afbeelding ]
UCAV = X-45 Unmanned Combat Air Vehicle
[ afbeelding ]
![]()
Immer.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef robuust89 het volgende:
Best wel bevredigend, iemand pletten met je chopper
Wat voor bout-pc heb je dan?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Immer.
Hier nu bezig met een rondje, FPS tussen de 60-90, onregelmatige dips naar 20!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat voor bout-pc heb je dan?Met je poepsjieke headphones
680GTX, Q9550@3,5Ghz, 16GB RAM, 256GB Samsung EVOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Nogal vaak ja, maar hier is gewoon een nieuwe versie uitgekomen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:43 schreef Catkiller het volgende:
Nu weer gezeik over mijn browser plugin, heb dat bij 3 ook wel eens gehad volgens mij.
Bleef zeuren na installeren, meerdere malen gedaan, toen maar opnieuw opgestart.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogal vaak ja, maar hier is gewoon een nieuwe versie uitgekomen.
Das meestal ook de enige juiste optie. Uitloggen, Origin uitloggen en rebooten.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bleef zeuren na installeren, meerdere malen gedaan, toen maar opnieuw opgestart.
Meestal gaat het gewoon goed namelijk. Soms niet en dan is de beste remedie totaal uitloggen, rebooten en opnieuw proberen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef t4rt4rus het volgende:
Voor bf4 kon je plugin installeren zonder browser opnieuw te starten, nu moest dat bij mij wel.
Oh.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
680GTX, Q9550@3,5Ghz, 16GB RAM, 256GB Samsung EVO
Pagina verversen is bij mij genoeg (Firefox).quote:Op donderdag 21 november 2013 21:59 schreef t4rt4rus het volgende:
Voor bf4 kon je plugin installeren zonder browser opnieuw te starten, nu moest dat bij mij wel.
Zelfde hier.quote:Op donderdag 21 november 2013 22:22 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Pagina verversen is bij mij genoeg (Firefox).
Het zijn drie verschillende spreads, maar dan nog is het wel extreem kut.quote:
Ach, één shot stoppen met schieten en de spread is weer zoals het hoort te zijn. Net zoals bij BF3.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zijn drie verschillende spreads, maar dan nog is het wel extreem kut.
Vind ik eigenlijk wel prima.quote:Ik snap ook niet waarom die hitmarker eruit is, er is nu maar 1 manier om te checken of je iemand geraakt hebt en dat is kapot gaan.
Geef dan ook een animatie mee die indiceert dat je het niet goed doet, nu ga je ervan uit dat je geen kut raakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ach, één shot stoppen met schieten en de spread is weer zoals het hoort te zijn. Net zoals bij BF3.
Ik niet.quote:[..]
Vind ik eigenlijk wel prima.
Was altijd al zo in BF3, waarom zou dat opeens anders moeten?quote:Op vrijdag 22 november 2013 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geef dan ook een animatie mee die indiceert dat je het niet goed doet, nu ga je ervan uit dat je geen kut raakt.
okquote:Ik niet.
Ik heb gewoon hit markers.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zijn drie verschillende spreads, maar dan nog is het wel extreem kut.
Ik snap ook niet waarom die hitmarker eruit is, er is nu maar 1 manier om te checken of je iemand geraakt hebt en dat is kapot gaan.
HC, pussy.quote:
zijn sniper rifles nogsteeds beter dan shotguns daar?quote:
Op meer dan 50 meter afstand wel, zoals in elke die enigszins realistisch probeert te zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:42 schreef Convict het volgende:
[..]
zijn sniper rifles nogsteeds beter dan shotguns daar?
bf3 was het gewoon acog fitten en iedereen 1shotten, iemand die met een shotgun de hoek om kwam 1shottenquote:Op vrijdag 22 november 2013 02:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Op meer dan 50 meter afstand wel, zoals in elke die enigszins realistisch probeert te zijn
Maar tot 50 meter heb ik ondervonden dat shotguns deadly-as-fuck zijn. Mijn hoogste scores tot noch toe zijn gehaald met shotguns.
Klopt. Op 50 meter kan het meerdere kogels kosten en sneller mis gaan maar die eerste shotgun is al zo sterk/snel dat het best mogelijk. Dichterbij maakt em alleen maar nog dodelijkerquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
50 meter is optimistisch, dan blaas je een heel magazijn leeg immers...
Ik weet nog de USAS 12 met grotere mags en niet-generfde explosive rounds.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:12 schreef Convict het volgende:
[..]
bf3 was het gewoon acog fitten en iedereen 1shotten, iemand die met een shotgun de hoek om kwam 1shotten
Daarom was de sniper zo kut met acog.. zowel indoor als op 1km afstand kon die je 1shottenquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Shotguns zijn vooral nuttig in urban/indoor maps, in het open veld ben je de lul.
DE sniper? Welke van de 8 modellen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:55 schreef Convict het volgende:
[..]
Daarom was de sniper zo kut met acog.. zowel indoor als op 1km afstand kon die je 1shotten
Bolt Action Sniper met een reflex/holo sight is ook gewoon nais als je agressiever wilt spelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
DE sniper? Welke van de 8 modellen?
Met een ACOG en wat oefening kon je idd gewoon prima lange afstand snipen zonder een discolicht op je vijands scherm te toveren...
Hmm.. Vorige generatie quad core en 16GB? Welk mobo heb je dan? Dacht dat 8GB de max was bij core 2 quad sockets?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
680GTX, Q9550@3,5Ghz, 16GB RAM, 256GB Samsung EVO
Asus P8Z77-V LE. Slikt max 32GB. Kheb wel een i7 trouwens he.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Vorige generatie quad core en 16GB? Welk mobo heb je dan? Dacht dat 8GB de max was bij core 2 quad sockets?
Is al wel wat langer geleden dan 1 generatiequote:Op vrijdag 22 november 2013 15:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Vorige generatie quad core en 16GB? Welk mobo heb je dan? Dacht dat 8GB de max was bij core 2 quad sockets?
Op mijn oude systeem zat idd 8GB, maar ook dat mobo liet gewoon 16 toe?quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:35 schreef neo2000 het volgende:
Ah, ik las dat je een Q9550 draaide met 16GB ram.Aangezien Q9550 socket 775 is.. En volgens mij socket 775 mobo's over het algemeen ddr2 draaien met een max van 8GB memory..
/Q9650 over here.
60fps moet kunnen met die videokaart, maar ik weet niet hoeveel je de settings daarvoor omlaag moet gaan schroeven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Cliffy het volgende:
Iemand enig idee hoe het spel zou draaien op een 3.5ghz amd quadcore, 4gb mem en een 2gb 7850?
Ik draai op vergelijkbare specs op med/low op 1080p met ongeveer 60 fps.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Cliffy het volgende:
Iemand enig idee hoe het spel zou draaien op een 3.5ghz amd quadcore, 4gb mem en een 2gb 7850?
Het zou iets zoals de tweakers best buy guide zijn met een ssdtje. Ik game nog maar bijzonder weinig maar wil bf4 op zich wel spelen al ga ik dat echt niet doen op de 360. Maar om gelijk weer een pc van 700 euro neer te zetten gaat me ook echt te ver..quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
60fps moet kunnen met die videokaart, maar ik weet niet hoeveel je de settings daarvoor omlaag moet gaan schroeven.
Volgende maand wordt er wel een update uitgebracht waardoor het spel beter geoptimaliseerd is voor AMD gpu's, dus het kan handig zijn om te wachten, om te kijken hoeveel verschil dat gaat uitmaken.
4gb ram is op het randje en 4gb meer is relatief goedkoop.
Welke processor is het precies? Want er zijn vrij veel AMD processoren met 4 cores tussen de 3 en 4 ghz.
geen muis/toetsenbord en auto-aim, dus faalquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Is een PS4 of xbone dan niet beter?
PS4 is wel een optie ja maar de pc die nu meer dienst doet als htpc moet waarschijnlijk het een ander vervangen worden dus dacht dan prik ik daar een videokaartje bij.. Iets met twee vliegen enzo...quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:19 schreef KoningStoma het volgende:
Is een PS4 of xbone dan niet beter?
Ok.quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
PS4 is wel een optie ja maar de pc die nu meer dienst doet als htpc moet waarschijnlijk het een ander vervangen worden dus dacht dan prik ik daar een videokaartje bij.. Iets met twee vliegen enzo...
Je klinkt als menig noob van 10? jaar geleden die toen BF2 leerde spelen en ook bepaalde ribbons met moeite wist te behalen. Is het zo moeilijk voor je geweest?quote:Op zaterdag 23 november 2013 01:23 schreef VelitoX het volgende:
Woei! nog 2 marksman ribbons en ik heb ein-de-lijk die recon expert sniper lol.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt als menig noob van 10? jaar geleden die toen BF2 leerde spelen en ook bepaalde ribbons met moeite wist te behalen. Is het zo moeilijk voor je geweest?
Top, met het premium double xp weekend er midden in >.<quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Catkiller het volgende:
Een week dubbel XP voor iedereen vanaf donderdag.
Weet ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:36 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Top, met het premium double xp weekend er midden in >.<
Heb hetzelfdequote:Op zaterdag 23 november 2013 15:17 schreef Catkiller het volgende:
Ik had trouwens pas de attack boat volledig vrij en nu mis ik weer unlocks die ik wel in mijn loadout had, nu weet ik niet of ik gister zo snel kapot ging in dat ding omdat de unlocks die ik er op had staan niet werkten of omdat ik zelf sowieso hard faalde.
Ik heb geen crashesquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:44 schreef Captainp00face het volgende:
Gelijk weer een crash. Hoe schandalig is dit? Heeft Dice überhaupt iets gezegd over hoe KUT dit spel loopt en of ze ergens mee bezig zijn?
Hmwah moeilijk wil ik niet zeggen, t kostte alleen wat tijd. Voordeel is wel dat ik dr ook daadwerkelijk beter in geworden ben en nu het bf4 snipen wat meer in de vingers hebquote:Op zaterdag 23 november 2013 10:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je klinkt als menig noob van 10? jaar geleden die toen BF2 leerde spelen en ook bepaalde ribbons met moeite wist te behalen. Is het zo moeilijk voor je geweest?
Orly?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Er is niet veel veranderd bij velitox
Tjah slam ontploft idd als je gaat rijden, is bij de enemy ook zo, dus logisch dat het ook zo is als jij gaat rijden (in normal is het dus gewoon gayquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Gerevived worden en dan als soldaat met parkinson rond moeten lopen
Slam gaat niet meer op rijdende voertuigen in HC want ontploft bij rijden?
van die farm mongolenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:34 schreef robuust89 het volgende:
Iemand hier in mijn potje is level 107
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |