Goed zekeren.quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef klawie het volgende:
Ik ga morgen handvatverwarming op me motor bouwen iemand nog tips???
Was ik idd al van plan hebben mooie zekeringhouders op werk die knal ik er altijd tussen als ik dingen inbouwquote:
of dat chinese spul zet je handschoenen in de fikquote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef BlackLining het volgende:
Vind het nog steeds alles meevallen. Een deze dagen verwacht ik mijn verwarmde handvaten binnen te krijgen. En ik heb ook verwarmde voetzolen gekocht voor in de laarzen. Die verwacht ik over een weekje binnen maar daar moet nog wel een en ander aan gebeuren, want die dingen werken op batterijen met 4.5V en moeten dus straks aan de motor accu op 12V. Even wat knutselen nog.
Maar dan heb ik de twee meest hinderlijke problemen, koude handen en voeten, grotendeels opgelost denk ik
Lekker warm tochquote:Op maandag 2 december 2013 18:59 schreef Maegrim het volgende:
[..]
of dat chinese spul zet je handschoenen in de fik
krijg je genoeg amps uit die lampjes dan?quote:Op maandag 2 december 2013 19:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Accu > relais geschakeld op kentekenverlichting en olielamp zodat ie alleen aan is als de motor loopt (of de olie op is) > zekering > killswitch > verwarming. Zo moet ie erop komen.
Nu gaat het misschien nog wel, maar dan wou je ineens remmenquote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Gewoon tussen de pekel door rijden
Met zomerhandschoenen![]()
Nee dat niet, maar ik heb een relais kastje wat ik wil schakelen met contact. Die wordt geschakeld op de kentekenplaatverlichting omdat die altijd aan is (behalve bij parkeerlicht). Het relais zit verder gewoon op de accuquote:Op maandag 2 december 2013 19:17 schreef Maegrim het volgende:
[..]
krijg je genoeg amps uit die lampjes dan?
ik monteer binnenkort oxford hotgrips, gewoon op de accu aangezien ze er een slim computertje in gestopt hebben ofzo
Pekel? na de regen hebben ze toch niet meer gestrooid? Is het ook wel wat te warm voor.quote:Op maandag 2 december 2013 19:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Gewoon tussen de pekel door rijden
Met zomerhandschoenen![]()
Wel gestrooid?quote:Op maandag 2 december 2013 19:26 schreef Salatrel het volgende:
Hier hebben ze nog helemaal geen pekel neergelegd
quote:Op maandag 2 december 2013 19:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat ze deze dagen strooien kun je opeten
Al vaker in de sneeuw gereden, achterrem gaat best goedquote:Op maandag 2 december 2013 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu gaat het misschien nog wel, maar dan wou je ineens remmen
Hier ook maar met zoon kut systeem op de cbr 1000f bijna niet te houdenquote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Al vaker in de sneeuw gereden, achterrem gaat best goed
Mwa, combinatie doe ik vaak. Als het glad is rem ik 50/50 voor en achter. In normaal weer gebruik ik nooit de achterrem. Hooguit als ik met koude en dus bokkende motor langzaam moet manoeuvreren, maar da's vooral om het geheel wat soepeler te houden. Bandit heeft nogal een dikke spelling op de aandrijflijn, niet altijd even handig.quote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Al vaker in de sneeuw gereden, achterrem gaat best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |