ze gaan hier vandaag echt niet pekelen hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GoPro wel opzetten, anders geloven we niet!
Morgen in de krant "gek steekt banden lek pekelwagen"
Dr ligt nog steeds overal! of ze hebben tussen de middag gestrooid.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Hier in het oosten gaan ze wel weer pekelen, let maar op
En dan maar hopen dat je ook weer thuiskomt. In Schotland liggen de treinen al stil, en die zijn wel wat gewend... Ik denk dat de NS bij t eerste scheetje al gelijk de boel platgooit.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:27 schreef Salatrel het volgende:
ik ben een beetje in dubioaan de ene kant voorspellen ze een vroege drukke ochtendspits dus wil ik eigenlijk op de motor ipv met de auto maar heb ook geen zin om van de motor af te waaien
![]()
misschien dat ik wel gewoon met de trein gadan maar kwartiertje wachten
als de trein niet kan rijden is de NS verplicht je op een andere manier te vervoeren bijvoorbeeld per bus of taxiquote:Op donderdag 5 december 2013 10:26 schreef punkmuis het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je ook weer thuiskomt.
personeel en reizigers worden niet samen in dezelfde taxi vervoerd hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef KneusTeun het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat je een fijne terug reis hebt
Alleen dat je als sardines in een blik gedrukt wordt
Zie je terugreis op de brommer gewoon als training
Zoiets jaquote:
het stormt niet eensquote:Op donderdag 5 december 2013 13:56 schreef Sloggi het volgende:
Wat mij betreft ben je een mongool als je bewust met dit weer op de motor stapt.
ik geloof je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aansteller. Ik ben nu ook in code rood gebied, met de auto weliswaar, maar hierin kun je prima motorrijden.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:56 schreef Sloggi het volgende:
Wat mij betreft ben je een mongool als je bewust met dit weer op de motor stapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |