abonnement Unibet Coolblue
pi_133458658
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef Robuustheid het volgende:
Mensen willen contant geld in handen hebben. Dat heb je niet met bitcoin. Zorgt voor minder vertrouwen, iets hebben wat niet bestaat.

En ten tweede, jullie veronderstellen dat iedereen er kennis van techniek en economie heeft, EN van internet.

De valutamarkt is groot genoeg, omdat Jan Janssen en Kees Simpel met euro's betalen. Dat is iets wat ze begrijpen, wat tastbaar is, en wat iedereen al doet.

Jullie veronderstellen dat iedereen bitcoins gaat gebruiken, inclusief je oma, je oude oom. Dat is een nogal boude veronderstelling.
Dat zij men in de jaren 90 ook over het www, revoluties gaan niet van de een op de anders dag, daar gaan jaren / decennia overheen voordat dit door een groot deel van de bevolking is geadopteerd.
pi_133458690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef Robuustheid het volgende:
Mensen willen contant geld in handen hebben. Dat heb je niet met bitcoin. Zorgt voor minder vertrouwen, iets hebben wat niet bestaat.

En ten tweede, jullie veronderstellen dat iedereen er kennis van techniek en economie heeft, EN van internet.

De valutamarkt is groot genoeg, omdat Jan Janssen en Kees Simpel met euro's betalen. Dat is iets wat ze begrijpen, wat tastbaar is, en wat iedereen al doet.

Jullie veronderstellen dat iedereen bitcoins gaat gebruiken, inclusief je oma, je oude oom. Dat is een nogal boude veronderstelling.
Hoeveel mensen snappen het HTTP protocol? Hoeveel mensen snappen SMTP?

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef Jace_TBL het volgende:
dat zei men begin jaren 90 ook van internet en email.
en dit inderdaad.
pi_133458701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef Robuustheid het volgende:
Mensen willen contant geld in handen hebben. Dat heb je niet met bitcoin. Zorgt voor minder vertrouwen, iets hebben wat niet bestaat.
Verschilt per persoon.
quote:
En ten tweede, jullie veronderstellen dat iedereen er kennis van techniek en economie heeft, EN van internet.
Veronderstelt wie?
quote:
De valutamarkt is groot genoeg, omdat Jan Janssen en Kees Simpel met euro's betalen. Dat is iets wat ze begrijpen, wat tastbaar is, en wat iedereen al doet.
Dus je wil zeggen dat bitcoin te lastig is? Ik heb het anders aan genoeg mensen kunnen uitleggen.
quote:
Jullie veronderstellen dat iedereen bitcoins gaat gebruiken, inclusief je oma, je oude oom. Dat is een nogal boude veronderstelling.
Ik zie dat wel gebeuren ja. Waarom niet?
జ్ఞ‌ా
pi_133458702
Trouwens banken hebben nog niet eens 10% van al het spaargeld in cash, dus komt er op neer dat wanneer veel spaarders cash het geld van de bank halen de bank omvalt.
pi_133458776
pi_133458784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef Robuustheid het volgende:
Mensen willen contant geld in handen hebben. Dat heb je niet met bitcoin. Zorgt voor minder vertrouwen, iets hebben wat niet bestaat.

En ten tweede, jullie veronderstellen dat iedereen er kennis van techniek en economie heeft, EN van internet.

De valutamarkt is groot genoeg, omdat Jan Janssen en Kees Simpel met euro's betalen. Dat is iets wat ze begrijpen, wat tastbaar is, en wat iedereen al doet.

Jullie veronderstellen dat iedereen bitcoins gaat gebruiken, inclusief je oma, je oude oom. Dat is een nogal boude veronderstelling.
Over 20 jaar betaalt niemand meer met munten en papiergeld. Ik geloof dat cryptocurrency (niet persé Bitcoin) een gouden ( ;) ) toekomst heeft. We staan nog maar aan het begin, in de beginjaren van internet was het nog erg lastig een aansluiting te realiseren en om überhaupt verbinding te leggen. In 1993 een e-mail versturen was alleen weggelegd voor nerds. Nu zit mijn moeder op de bank met haar iPad via WiFi e-mails te versturen.

cryptocurrency staat tot ons huidige geld als e-mail staat tot een papieren brief.
pi_133458791
quote:
Gaat prima toch? :s)
జ్ఞ‌ా
  woensdag 20 november 2013 @ 19:49:16 #133
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_133458822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Heeft bij mij ook ettelijke uren geduurd voordat ik alles een beetje doorhad...
Ik ben na maanden nog steeds aan het bijleren, maar ik ben niet te beroerd om in ieder geval eens te zoeken als ik iets wil weten.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  woensdag 20 november 2013 @ 19:51:29 #134
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_133458948
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef Robuustheid het volgende:
Mensen willen contant geld in handen hebben. Dat heb je niet met bitcoin. Zorgt voor minder vertrouwen, iets hebben wat niet bestaat.

En ten tweede, jullie veronderstellen dat iedereen er kennis van techniek en economie heeft, EN van internet.

De valutamarkt is groot genoeg, omdat Jan Janssen en Kees Simpel met euro's betalen. Dat is iets wat ze begrijpen, wat tastbaar is, en wat iedereen al doet.

Jullie veronderstellen dat iedereen bitcoins gaat gebruiken, inclusief je oma, je oude oom. Dat is een nogal boude veronderstelling.
Deze quote kan dalijk bij het rijtje:

quote:
"640K ought to be enough for anybody."
quote:
"I think there is a world market for maybe five computers."
quote:
"This 'telephone' has too many shortcomings to be seriously considered as a means of communication. The device is inherently of no value to us."
pi_133458973
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:48 schreef µ het volgende:

[..]

Gaat prima toch? :s)
Dan zijn wij nog innovators :p
pi_133459001
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dan zijn wij nog innovators :p
Dat is dus de vraag.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_133459050
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Dan zijn wij nog innovators :p
Kan ik mee leven. :Y)
జ్ఞ‌ా
pi_133459109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:52 schreef Neraice het volgende:

[..]

Dat is dus de vraag.
Nee dat is zo!
(I know, wishful thinking) ;)

Toch leven we in mooie tijden met alle revoluties die er gaande zijn. Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar de wereld over 20 jaar. Er speelt echt veel en onze huidige digitale wereld biedt echt een ongekende potentie voor de toekomst. Dat hoeft overigens niet per definitie positief te zijn voor de doorsnee burger.
pi_133459614
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Nee dat is zo!
(I know, wishful thinking) ;)

Toch leven we in mooie tijden met alle revoluties die er gaande zijn. Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar de wereld over 20 jaar. Er speelt echt veel en onze huidige digitale wereld biedt echt een ongekende potentie voor de toekomst. Dat hoeft overigens niet per definitie positief te zijn voor de doorsnee burger.
Vertel mij wat. Ik verdien al m'n geld via internet. Dat was 10 jaar geleden niet mogelijk geweest. ;)
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_133459615
quote:
3s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef µ het volgende:

[..]

Kan ik mee leven. :Y)
Yeeaaaah wij zijn innovators ^O^
pi_133459623
Er kwam net een "gejuig" uit m'n telefoon, Bitcoin Paranoid :P
pi_133459646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
Er kwam net een "gejuig" uit m'n telefoon, Bitcoin Paranoid :P
Herkenbaar _O-.
జ్ఞ‌ా
pi_133459648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef Piethur het volgende:

[..]

Yeeaaaah wij zijn innovators ^O^
Of late adopters. Niet te zeggen.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_133459653
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef Neraice het volgende:

[..]

Vertel mij wat. Ik verdien al m'n geld via internet. Dat was 10 jaar geleden niet mogelijk geweest. ;)
Dat idee is best vreemd, je geld verdienen met iets wat 10 jaar geleden nog niet mogelijk was.
pi_133459706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:05 schreef Neraice het volgende:

[..]

Of late adopters. Niet te zeggen.
Het is ook relatief, als het hierna een stille dood sterft (denk ik niet) dan zijn we gewoon erg laat. Als ze hier over vijftig jaar op terugkijken en iedereen gebruikt het, waren wij er gewoon al bij
pi_133459751
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Piethur het volgende:

[..]

Het is ook relatief, als het hierna een stille dood sterft (denk ik niet) dan zijn we gewoon erg laat. Als ze hier over vijftig jaar op terugkijken en iedereen gebruikt het, waren wij er gewoon al bij
Precies.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_133459845
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:00 schreef Burrito het volgende:
Maargoed, bij mij is het in ieder geval 100% zeker zo. ik betaal 0,2% ook al cancel it. Als dat bij jullie niet is hebben jullie mazzel
Net getest, ik betaal niks voor gecancelde orders.
pi_133459858
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:06 schreef Piethur het volgende:

[..]

Het is ook relatief, als het hierna een stille dood sterft (denk ik niet) dan zijn we gewoon erg laat. Als ze hier over vijftig jaar op terugkijken en iedereen gebruikt het, waren wij er gewoon al bij
Ik hang dagelijks op Bitcointalk.org rond, als je ziet hoeveel aanwas daar is van nieuwe gebruikers, hoeveel kleine start-ups er zijn met Bitcoin miners, webshops die BTC en LTC accepteren en andere producten/diensten, de groei van het Bitcoin netwerk, etc, dan besef je dat het alleen maar groter kan worden.
  woensdag 20 november 2013 @ 20:09:26 #149
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133459873
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:08 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Net getest, ik betaal niks voor gecancelde orders.
Same here. Betaal niks voor gecancelde orders.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  † In Memoriam † woensdag 20 november 2013 @ 20:10:39 #150
230491 Zith
pls tip
pi_133459938
Bitstamp er weer uit? Bitcoinwisdom kan het niet meer updaten.

Lijkt weer te werken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')