ligt eraan.. hoe heb jij daarop gereageerd dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
en dat stuk over het gebakte ding en dt ik van en de ex word?
Punt is meer dat het nog geen leuk meisje is als je haar aansrpeektquote:Op zondag 24 november 2013 20:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je je waardigheid aan zoiets ophangt is het waardeloos. En het leuke meisje heb je nooit gehad, dus die kan je ook niet verliezen.
Gelukkig niet, zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is meer dat het nog geen leuk meisje is als je haar aansrpeektJa qua uiterlijk.. Maar dat is voor mij eigenlijk niet genoeg.
ik heb het 1e meisje bedankt, en later gezegd via whatsappt dat het wel smaakte, daarna zei ze '' hahaha lullo '' en daarna kwam er niks meer.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ligt eraan.. hoe heb jij daarop gereageerd dan?
Genoeg om er moeite in te stoppen om haar beter te leren kennenquote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is meer dat het nog geen leuk meisje is als je haar aansrpeektJa qua uiterlijk.. Maar dat is voor mij eigenlijk niet genoeg.
Inderdaad. Zo simpel. Ongelooflijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt heb je gelijk. En met niks bereik ook je ook niks.
Je moet toch ergens mee beginnen? Mooi alleen boeit mij ook niet, m'n lekkerdingneukeneuke-fase is ook allang achter me. Maar soms heb je de mazzel dat ze samen komen. En daar doe je het voor. Die ene maakt al dat andere okay.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je reageerde na dat 'lullo' ook niet meer? dom.. hou het gesprek dan gewoon gaande.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik heb het 1e meisje bedankt, en later gezegd via whatsappt dat het wel smaakte, daarna zei ze '' hahaha lullo '' en daarna kwam er niks meer.
het andere meisje reagerde ik niet op, ik keek haar aan en toen zei ze '' oh laat maar '' enzo.![]()
ik denk maar dat ik het laat gaan, ik word gek haha
Somsquote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Genoeg om er moeite in te stoppen om haar beter te leren kennen
Je zou ze voor de grap je posts hier eens moeten laten lezen. Zeer leerzaam voor jou, leuk voor hun.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb het 1e meisje bedankt, en later gezegd via whatsappt dat het wel smaakte, daarna zei ze '' hahaha lullo '' en daarna kwam er niks meer.
het andere meisje reagerde ik niet op, ik keek haar aan en toen zei ze '' oh laat maar '' enzo.![]()
ik denk maar dat ik het laat gaan, ik word gek haha
ik weet toch niet hoe ze het bedoeld?quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je reageerde na dat 'lullo' ook niet meer? dom.. hou het gesprek dan gewoon gaande.
en niet reageren op dat andere meisje, tja, dat is gewoon stom. Je kans bij haar is wel echt verkeken.
Ik zie alles als een grap. Zelfs als ik zeker weet dat het geen grap is. Jij bent bang voor grappen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik weet toch niet hoe ze het bedoeld?misschien was het een grap, als ik er serieus op inga ga ik helemaal af.
Nou, ik maakte een woordgrap ervan, dat ik normaal niet zo van graan hou maar dat ik nu wel een graantje meepik. maar toen reageerde ze zelf niet meer.
Je moet er ook niet serieus op in gaan, maar er gewoon een dolletje van maken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik weet toch niet hoe ze het bedoeld?misschien was het een grap, als ik er serieus op inga ga ik helemaal af.
Nou, ik maakte een woordgrap ervan, dat ik normaal niet zo van graan hou maar dat ik nu wel een graantje meepik. maar toen reageerde ze zelf niet meer.
Een dolletjequote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet serieus op in gaan, maar er gewoon een dolletje van maken.
Als je uit het juiste hout gesneden bent wel jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een dolletje
Kun je dat kleien?
He pech, ik ben uit hout gezaagdquote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als je uit het juiste hout gesneden bent wel ja
Dan is het een kwestie van scherp zijn. Zoals je ziet is het niet zo moeilijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
He pech, ik ben uit hout gezaagd
Ik heb ook een 06 nummer, misschien was ik het wel.quote:Op zondag 24 november 2013 23:04 schreef Cue_ het volgende:
een gemiste oproep van een 06 nr.. zou het hem zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |