Jaaaaaah, zoiets als dit mag best 5 minuten duren. Ik vatte de strekking alleen ff samen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat die directe methode best zal werken bij sommige mensen maar ehh... Denk toch dat je beter even 5 minuten kunt investeren als je toch al praat.
En ik denk dat dat gevoel wel redelijk vaak klopt ja... Denk niet dat iemand zich stel gehinderd voelt als ik die indruk niet meekrijg.
Overwinning op mezelf kan je het noemen. Het is niet alsof ik 'r heb bevrijd uit de klauwen van Skeletor oid.quote:Op zondag 24 november 2013 19:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh zodra ze terug is dan pak ik mijn kans. Tot die tijd proberen warm te houden door normaal te doen en niks te hinten. Tenminste, dat is het advies dat hier werd gegeven
Proficiat trouwens met je overwinning of is dat té
Jij doet niet eens echt gezellig op het werk, dus waarom zouden ze dan gezellig met je willen doen na het werk?quote:Op zondag 24 november 2013 19:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als ze dat zouden dan doen ze wel gezellig na werk.
heb jij gelezen wat er vandaag is gebeurd?quote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij doet niet eens echt gezellig op het werk, dus waarom zouden ze dan gezellig met je willen doen na het werk?
Inderdaad, als ze echt weg moet komt ze er zelf wel mee.quote:Op zondag 24 november 2013 19:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Andersom kan je ook zeggen dat als jij niet het gevoel hebt dat je hindert, zij dat ook niet hebben.
Maar daarom zou ik ook geen ellenlange gesprekken willen aanknopen op straat. Maar een complimenteuze observatie delen en daar een draadje aan verbinden moet kunnen. "Hey, je viel me op en moest je even aanspreken, wil je eens met me afspreken, blabla leuk, totdan!" Heel simpel. Het hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Spannend mag. Dat is een van de leukste dingen eraan.
Flaken?quote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze echt weg moet komt ze er zelf wel mee.
Je hebt wel minimaal een paar minuutjes nodig though. Ookal krijg je het nummer binnen die tijd (wat ook vaak genoeg gebeurt) flaken ze meestal.
Ik merk op dat zo een compliment in een kroeg gewoon nogal vaak slecht opgenomen wordt, ze lijken gelijk te denken dat je ze versierd en doen een stapje terug oid.quote:Op zondag 24 november 2013 19:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
In de kroeg doe ik hetzelfde. Of iets situationeels als het in m'n hoofd opkomt (wat niet zo vaak gebeurt). Het gaat erom wat je daarna zegt, openen boeit geen hol.
Ik heb iets gelezen dat ze je allebei gefeliciteerd hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
heb jij gelezen wat er vandaag is gebeurd?
Cornflakes strooien, die hebben ze altijd in hun handtas, die cornflakes, en dan gooien ze dat zo over je heen.quote:
Dat ze niet opneemt als je belt/ niet terug smst.quote:
Altijd al gedacht dat die tassies zulke mysteriën herbergden!quote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cornflakes strooien, die hebben ze altijd in hun handtas, die cornflakes, en dan gooien ze dat zo over je heen.
Ach ja, hun verlies.quote:Op zondag 24 november 2013 20:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat ze niet opneemt als je belt/ niet terug smst.
Niets te verliezen? Nouja, mijn waardigheid en een leuk meisje.quote:Op zondag 24 november 2013 19:59 schreef Gray het volgende:
[..]
En inderdaad, gewoon voor gaan. Ja of nee verkies ik toch altijd boven misschien of weet niet. Eigenlijk heb je niets te verliezen, alleen iets te krijgen.
Ik vind het noemenswaardig en ook wel heel interessant, die 'onverschilligheid'. Wellicht is dat woord negatief gekozen maar ik vind het wel een positief iets. Die hele instelling van 'fuck it, ze zoeken het maar uit' heb ik met bijna alles behalve met dames.quote:
Als je je waardigheid aan zoiets ophangt is het waardeloos. En het leuke meisje heb je nooit gehad, dus die kan je ook niet verliezen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niets te verliezen? Nouja, mijn waardigheid en een leuk meisje.
en dat stuk over het gebakte ding en dt ik van en de ex word?quote:Op zondag 24 november 2013 20:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb iets gelezen dat ze je allebei gefeliciteerd hebben.
Ja als je het zo stelt heb je gelijk. En met niks bereik ook je ook niks.quote:Op zondag 24 november 2013 20:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je je waardigheid aan zoiets ophangt is het waardeloos. En het leuke meisje heb je nooit gehad, dus die kan je ook niet verliezen.
ligt eraan.. hoe heb jij daarop gereageerd dan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
en dat stuk over het gebakte ding en dt ik van en de ex word?
Punt is meer dat het nog geen leuk meisje is als je haar aansrpeektquote:Op zondag 24 november 2013 20:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je je waardigheid aan zoiets ophangt is het waardeloos. En het leuke meisje heb je nooit gehad, dus die kan je ook niet verliezen.
Gelukkig niet, zeg.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is meer dat het nog geen leuk meisje is als je haar aansrpeektJa qua uiterlijk.. Maar dat is voor mij eigenlijk niet genoeg.
ik heb het 1e meisje bedankt, en later gezegd via whatsappt dat het wel smaakte, daarna zei ze '' hahaha lullo '' en daarna kwam er niks meer.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ligt eraan.. hoe heb jij daarop gereageerd dan?
Genoeg om er moeite in te stoppen om haar beter te leren kennenquote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is meer dat het nog geen leuk meisje is als je haar aansrpeektJa qua uiterlijk.. Maar dat is voor mij eigenlijk niet genoeg.
Inderdaad. Zo simpel. Ongelooflijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt heb je gelijk. En met niks bereik ook je ook niks.
Je moet toch ergens mee beginnen? Mooi alleen boeit mij ook niet, m'n lekkerdingneukeneuke-fase is ook allang achter me. Maar soms heb je de mazzel dat ze samen komen. En daar doe je het voor. Die ene maakt al dat andere okay.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En je reageerde na dat 'lullo' ook niet meer? dom.. hou het gesprek dan gewoon gaande.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik heb het 1e meisje bedankt, en later gezegd via whatsappt dat het wel smaakte, daarna zei ze '' hahaha lullo '' en daarna kwam er niks meer.
het andere meisje reagerde ik niet op, ik keek haar aan en toen zei ze '' oh laat maar '' enzo.![]()
ik denk maar dat ik het laat gaan, ik word gek haha
Somsquote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Genoeg om er moeite in te stoppen om haar beter te leren kennen
Je zou ze voor de grap je posts hier eens moeten laten lezen. Zeer leerzaam voor jou, leuk voor hun.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb het 1e meisje bedankt, en later gezegd via whatsappt dat het wel smaakte, daarna zei ze '' hahaha lullo '' en daarna kwam er niks meer.
het andere meisje reagerde ik niet op, ik keek haar aan en toen zei ze '' oh laat maar '' enzo.![]()
ik denk maar dat ik het laat gaan, ik word gek haha
ik weet toch niet hoe ze het bedoeld?quote:Op zondag 24 november 2013 20:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je reageerde na dat 'lullo' ook niet meer? dom.. hou het gesprek dan gewoon gaande.
en niet reageren op dat andere meisje, tja, dat is gewoon stom. Je kans bij haar is wel echt verkeken.
Ik zie alles als een grap. Zelfs als ik zeker weet dat het geen grap is. Jij bent bang voor grappen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik weet toch niet hoe ze het bedoeld?misschien was het een grap, als ik er serieus op inga ga ik helemaal af.
Nou, ik maakte een woordgrap ervan, dat ik normaal niet zo van graan hou maar dat ik nu wel een graantje meepik. maar toen reageerde ze zelf niet meer.
Je moet er ook niet serieus op in gaan, maar er gewoon een dolletje van maken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik weet toch niet hoe ze het bedoeld?misschien was het een grap, als ik er serieus op inga ga ik helemaal af.
Nou, ik maakte een woordgrap ervan, dat ik normaal niet zo van graan hou maar dat ik nu wel een graantje meepik. maar toen reageerde ze zelf niet meer.
Een dolletjequote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet serieus op in gaan, maar er gewoon een dolletje van maken.
Als je uit het juiste hout gesneden bent wel jaquote:Op zondag 24 november 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een dolletje
Kun je dat kleien?
He pech, ik ben uit hout gezaagdquote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als je uit het juiste hout gesneden bent wel ja
Dan is het een kwestie van scherp zijn. Zoals je ziet is het niet zo moeilijk.quote:Op zondag 24 november 2013 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
He pech, ik ben uit hout gezaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |