abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 november 2013 @ 17:28:37 #76
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133579220
Wie van de twee wil jij als vriendin? Of geen van beide?
pi_133579525
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:28 schreef Scuidward het volgende:
Wie van de twee wil jij als vriendin? Of geen van beide?
Meisje 2 zei dat ze nooit lang een relatie volhoudt, meisje 1 vertrouw ik nog niet echt ivm die eerste keer dat ze tegen iedereen vertelde dat ik haar had geappt.

Oh en sorry als dit hier niet thuishoor, ik zet bewust dit hier neer voordat ik de meisjes in kwestie lastig mee val en ik problemen op werk krijg, of met hun zelf.
  zondag 24 november 2013 @ 17:40:09 #78
203089 Scuidward
pi_133579589
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 17:37 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Meisje 2 zei dat ze nooit lang een relatie volhoudt, meisje 1 vertrouw ik nog niet echt ivm die eerste keer dat ze tegen iedereen vertelde dat ik haar had geappt.

Oh en sorry als dit hier niet thuishoor, ik zet bewust dit hier neer voordat ik de meisjes in kwestie lastig mee val en ik problemen op werk krijg, of met hun zelf.
Ik begrijp inderdaad waarom je meisje 1 niet zo leuk vind. Je hoeft verder geen sorry te zeggen, niemand hoort hier echt 'thuis' maar we posten hier allemaal graag. Je gedraagt je nog netjes en als er problemen zijn (met die meisjes) dan kun je er wel vanuit gaan dat ze dat tegen je zeggen. Ze zeggen het niet dus er zijn ook geen problemen.

Meisje 2, als je die ziet zitten, zou je eens mee moeten gaan daten zou ik denken. En dan kan je altijd, na een paar weken, zeggen dat je haar leuk vind maar als je na een tijdje denkt van, nee, ze is ook niks voor mij, dan mag je dat ook eerlijk tegen haar zeggen. Zolang je eerlijk bent ben je goed bezig.
  zondag 24 november 2013 @ 18:19:34 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_133580798
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik snap er niks meer van. Beide moesten vandaag werken en beide geven suptiele hints.

Meisje 1: feliciteerde me meteen bij binnenkomst, zei tenslotte dat ze iets voor me gebakken had en gaf me dit einde van de dag. Waarom de fuck dan? :').

Meisje 2: feliciteerde me dus vanochtend al uit haarzelf op whatsapp, vroeg of ik een vriendin had en zei later dat ik haar toekomstige ex wordt. :') wtf
In plaats van waarom kan je het ook gewoon waarderen dat ze iets voor je heeft gebakken. Tering zeg. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_133580810
Echt belachelijk :') enerzijds wil ik een dame graag uitvragen en anderzijds loop ik allerlei kutsmoezen te verzinnen waarom het dit weekend allemaal niet kon :')

Nouja volgende keer beter :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 24 november 2013 @ 18:20:56 #81
203089 Scuidward
pi_133580832
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 18:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Echt belachelijk :') enerzijds wil ik een dame graag uitvragen en anderzijds loop ik allerlei kutsmoezen te verzinnen waarom het dit weekend allemaal niet kon :')

Mag ik inzicht in jouw smoezen bestand?

Mijn smoes is dat mijn kamer een teringzooi is dus ik kan ze niet mee naar huis nemen. Dus ik ga die opruimen.

Ooit.
pi_133581290
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:40 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ik begrijp inderdaad waarom je meisje 1 niet zo leuk vind. Je hoeft verder geen sorry te zeggen, niemand hoort hier echt 'thuis' maar we posten hier allemaal graag. Je gedraagt je nog netjes en als er problemen zijn (met die meisjes) dan kun je er wel vanuit gaan dat ze dat tegen je zeggen. Ze zeggen het niet dus er zijn ook geen problemen.

Meisje 2, als je die ziet zitten, zou je eens mee moeten gaan daten zou ik denken. En dan kan je altijd, na een paar weken, zeggen dat je haar leuk vind maar als je na een tijdje denkt van, nee, ze is ook niks voor mij, dan mag je dat ook eerlijk tegen haar zeggen. Zolang je eerlijk bent ben je goed bezig.
Nouja beide doen niet gezellig na het werk, via whatsapp ofzo. Dus ik weet het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2013 18:38:46 ]
  zondag 24 november 2013 @ 18:48:41 #83
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133581571
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 15:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Die kan je natuurlijk gewoon omdraaien. Er zijn er misschien nog wel meer die op hun 44e eenzaam thuis zitten.
Heb je helemaal gelijk in. Dat is echter het resultaat van hun eigen acties en keuzes, niet vanwege hun omgeving. Je vindt altijd een weg als je het graag genoeg wilt (heb het hier niet over sportieve prestaties, puur over sociale vaardigheden en een leuke vriendin krijgen)

Vergelijk het met naar de sportschool gaan. Sommige mensen hebben meer aanleg om gespierd te worden (betere genen), maar iedereen kan het lichaam krijgen wat hij/zij wilt als ze 4 x per week gaan trainen en op hun voeding letten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Pope-of-Dope op 24-11-2013 18:57:03 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 24 november 2013 @ 18:51:12 #84
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133581648
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 15:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hebt ook mensen die hun hele leven blijven proberen zonder succes.
Onder proberen verstaan de meesten in dit topic één keer per week op een meisje af stappen. In dat geval zit je op een 40ste op het aantal pogingen wat je in een 10 maanden kunt doen.

Als je consistent elke dag actie onderneemt om er beter in te worden wordt je vanzelf goed.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 24 november 2013 @ 18:54:40 #85
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133581753
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waar sta jij op het moment?
In welk opzicht?
  zondag 24 november 2013 @ 18:58:43 #86
203089 Scuidward
pi_133581886
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 18:38 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Nouja beide doen niet gezellig na het werk, via whatsapp ofzo. Dus ik weet het niet.
Mag ik heel eerlijk tegen je zijn? Niet boos worden hoor.

Waarom zouden ze gezellig moeten doen na het werk? Jij hebt ook hobbies toch? Wie weet spelen ze wel de hele dag WoW (extreem voorbeeld) en hebben ze geen tijd voor je. Maar ze willen wel tijd voor je maken natuurlijk. Probeer eens een beetje tijd van ze te eisen. Zo van: "Goh ik verveel me nu ... heb jij tijd voor mij?".

Misschien niet zo makkelijk als het lijkt, maar jij weet niet wat ze na het werk allemaal doen. Ik werk zelf 1 dag per week, soms 2, en de rest van de week studeer ik, maar dat weten lang niet al mijn collega's. Sommigen horen pas na 2 jaar iets van mij terwijl ik dacht, ow, dat wist iedereen al.

Relaties zijn natuurlijk altijd twee personen. Jij. En die ander. Klinkt moeilijk, is makkelijk.
pi_133581990
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:54 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

In welk opzicht?
Versieren.
Rustig aan.
pi_133582091
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Mag ik heel eerlijk tegen je zijn? Niet boos worden hoor.

Waarom zouden ze gezellig moeten doen na het werk? Jij hebt ook hobbies toch? Wie weet spelen ze wel de hele dag WoW (extreem voorbeeld) en hebben ze geen tijd voor je. Maar ze willen wel tijd voor je maken natuurlijk. Probeer eens een beetje tijd van ze te eisen. Zo van: "Goh ik verveel me nu ... heb jij tijd voor mij?".

Misschien niet zo makkelijk als het lijkt, maar jij weet niet wat ze na het werk allemaal doen. Ik werk zelf 1 dag per week, soms 2, en de rest van de week studeer ik, maar dat weten lang niet al mijn collega's. Sommigen horen pas na 2 jaar iets van mij terwijl ik dacht, ow, dat wist iedereen al.

Relaties zijn natuurlijk altijd twee personen. Jij. En die ander. Klinkt moeilijk, is makkelijk.
ik wil dat heel graag voorstellen maar als ze tijd vrij willen maken dan doen ze toch gewoon gezellig als het contact van mijn kant komt?
  zondag 24 november 2013 @ 19:09:27 #89
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133582293
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Versieren.
Gaat prima. Heb meerdere dates per week met toffe meisjes, waarvan ik er eentje donderdag geneukt heb. Verder nog paar nummers die ik moet bellen om af te spreken, maar dat is voorlopig niet nodig.

Club ging afgelopen week niet echt goed, maar over het algemeen heb ik meerdere leuke interacties met meisjes, wat soms eindigt in zoenen. Heb er tijdens m'n verblijf hier eentje meegenomen naar huis op dezelfde avond.
  zondag 24 november 2013 @ 19:18:45 #90
203089 Scuidward
pi_133582615
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 19:04 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ik wil dat heel graag voorstellen maar als ze tijd vrij willen maken dan doen ze toch gewoon gezellig als het contact van mijn kant komt?
Misschien gek om je voor te stellen. Maar soms houden vrouwe van wachten. En vaak kunnen vrouwen veeeeel langer wachten dan mannen. Dus als je niet van wachten houdt zul je het echt zelf moeten doen.

Wie weet denkt meisje 2, ik wacht 5 jaar. Dat vind jij natuurlijk lang, dus omdat jij niet wilt wachten (wat ze zelf stiekem ook niet wilt) doe jij het maar. Gewoon omdat jij dat wilt, niet omdat het moet.
pi_133582702
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Gaat prima. Heb meerdere dates per week met toffe meisjes, waarvan ik er eentje donderdag geneukt heb. Verder nog paar nummers die ik moet bellen om af te spreken, maar dat is voorlopig niet nodig.

Club ging afgelopen week niet echt goed, maar over het algemeen heb ik meerdere leuke interacties met meisjes, wat soms eindigt in zoenen. Heb er tijdens m'n verblijf hier eentje meegenomen naar huis op dezelfde avond.
Allemaal nieuw ontmoet dan? Waar ook vooral? :o
Rustig aan.
  zondag 24 november 2013 @ 19:23:11 #92
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133582793
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Allemaal nieuw ontmoet dan? Waar ook vooral? :o
Yes. Op straat. Lopen echt ongelooflijk veel mooie vrouwen rond hier.. Soms ook andere Erasmusstudenten die ik op een feestje ontmoet.
pi_133582887
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Yes. Op straat. Lopen echt ongelooflijk veel mooie vrouwen rond hier.. Soms ook andere Erasmusstudenten die ik op een feestje ontmoet.
Dat is in iedere hoofdstad wel volgens mij :)
Rustig aan.
pi_133582979
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2013 18:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Leer ervan. ;)

Zelf net brutaal gebeld en een enthousiaste ja gekregen. Ben nu van binnen een dansje doen. :s)
pi_133583104
quote:
12s.gif Op zondag 24 november 2013 19:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Leer ervan. ;)

Zelf net brutaal gebeld en een enthousiaste ja gekregen. Ben nu van binnen een dansje doen. :s)
Doe ook van buiten dan.
Rustig aan.
pi_133583217
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe ook van buiten dan.
Heb ik al gedaan. En "yes!" gebruld. En gejuicht voor mezelf. :P
pi_133583312
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Vraagje overigens, wat doe je precies op straat? Gewoon zoals in een kroeg beetje small talk hoe het gaat en wat ze gaat doen whatever en kijken of er een leuk gesprek uit komt?
Ist niet hinderend dat je iedereen zegmaar ziet lopen en iedereen onderweg is?
Rustig aan.
pi_133583431
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik snap er niks meer van. Beide moesten vandaag werken en beide geven suptiele hints.

Meisje 1: feliciteerde me meteen bij binnenkomst, zei tenslotte dat ze iets voor me gebakken had en gaf me dit einde van de dag. Waarom de fuck dan? :').

Meisje 2: feliciteerde me dus vanochtend al uit haarzelf op whatsapp, vroeg of ik een vriendin had en zei later dat ik haar toekomstige ex wordt. :') wtf
Ze willen je allebei KEIHARD.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133583586
quote:
6s.gif Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ze willen je allebei KEIHARD.
Kan geregeld worden. :D
Rustig aan.
pi_133583595
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vraagje overigens, wat doe je precies op straat? Gewoon zoals in een kroeg beetje small talk hoe het gaat en wat ze gaat doen whatever en kijken of er een leuk gesprek uit komt?
Ist niet hinderend dat je iedereen zegmaar ziet lopen en iedereen onderweg is?
Dat is meer hinderend voor hen dan voor hem. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')