Ring gebruiken naar Dalaran > FP > thee maken > ei kopen > HSquote:Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef WyriHaximus het volgende:
Portal naar dalaran -> FP -> stukje vliegen -> ei kopen -> HS?
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heb ik zelf halfjaar over gedaan met 2 chars. Tot ik op een gegeven moment gelijktijdig uit beide eitjes ineens de protodrake kreeg..
Ik pak nooit FP's, als ik rechtstreeks vlieg donder ik steeds dood in wintergrasp. FP duurt te lang via omwegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Portal naar dalaran -> FP -> stukje vliegen -> ei kopen -> HS?
Of datquote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ring gebruiken naar Dalaran > FP > thee maken > ei kopen > HS
Niet echt veel moeite neeMaar ik was het steeds weer eggyolk of pet-die-niemand-wil looten wel heel erg beu.
FP vlieg IIRC gewoon over WG heen, en als je hoog genoeg vliegt pleur je ook niet dood in WG neerquote:Op donderdag 28 november 2013 09:33 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik pak nooit FP's, als ik rechtstreeks vlieg donder ik steeds dood in wintergrasp. FP duurt te lang via omwegen.
Ik herinner me Vanilla vooral als 2 uur naar group members zoeken en vervolgens een pokke eind naar een dungeon vliegen. Daarna was het nog maar afwachten of het goed ging. Al heb ik wel het idee dat veel dungeons moeilijker waren, misschien omdat het allemaal nieuw was (class leren, boss mechanics leren).quote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef ZodiaX het volgende:
Speel nu al een tijd op Vanilla servers, echt heerlijk, zo veel beter als de game nu is.
De servers zijn zo met veel meer leven omdat men elkaar nu ook nodig heeft.
De pvp is heerlijk met vanilla classes, dungeons nog echt lastig en CC nodig.
TBC server is nog beterquote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef ZodiaX het volgende:
Speel nu al een tijd op Vanilla servers, echt heerlijk, zo veel beter als de game nu is.
ja leuk man in een 40 man raids iedere groep apart buffen. Blessings die maar 5 min duurde en voor iedereen apart water en food conjuren.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef ZodiaX het volgende:
En daarom speel ik nog alleen maar met guildiesquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef KataStrofe het volgende:
Zo wat is LFR erg geworden zeg :/ Zijn alle goeie mensen alleen nog maar flex aan het doen ofzo? XD Ik doe nu sinds twee weken weer een beetje LFR om te gearen, maar jeetje, het percentage idioten is nog nooit zo hoog geweest.. Het was natuurlijk nooit optimaal, maar tis nu wel echt tergend.
Echt een kwart is afk of aan het auto attacken, een kwart is undergeared, een kwart heeft geen idee wat ie doet en de laatste kwart moet het maar oplossen![]()
Sowieso is er een nieuwe generatie die echt geen fuck geeft lijkt het. Mn vriendin was gisteren aan het healen en heeft twee keer achter elkaar een dps moeten vragen of hij zijn Righteous Fury/Blood Presence uit wilde zetten. Beide keren werd het gewoon geweigerd. De eerste keer was net "not necessary" (en was hij bij de eerste pull dood, waarna hij het toch maar veranderde). En die tweede zei doodleuk "it's my DK, not yours"![]()
Ik was ook gister een altje aan het levelen (worgen rogue voor de pilgrim achieve) in zo'n faal mass-invite-guild, toen iemand tips vroeg voor een combat rogue. Er werd zonder meer door iedereen geadviseerd dat hij vooral met daggers moest spelen, want dat zag er veel gaver uit. Toen iemand daartegen in ging werd ie uitgescholden want "dat moest hij toch zeker zelf weten met welke wapen hij wilde vechten".
Ik denk dat ik maar een arms warrior in prot spec met een healing staff ga rerollen, altijd al eens willen doen en volgens mij is nu de tijd!
Ik flex sinds kort ook 1/2x per week met m'n guild, teruggaan naar LFR doet echt pijn gewoonquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En daarom speel ik nog alleen maar met guildies![]()
Gisteren een paper tank in mijn LFR raid. Full pvp gear en geen flauw idee wat hij deedquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:14 schreef KataStrofe het volgende:
Zo wat is LFR erg geworden zeg :/ Zijn alle goeie mensen alleen nog maar flex aan het doen ofzo? XD Ik doe nu sinds twee weken weer een beetje LFR om te gearen, maar jeetje, het percentage idioten is nog nooit zo hoog geweest.. Het was natuurlijk nooit optimaal, maar tis nu wel echt tergend.
Echt een kwart is afk of aan het auto attacken, een kwart is undergeared, een kwart heeft geen idee wat ie doet en de laatste kwart moet het maar oplossen![]()
Sowieso is er een nieuwe generatie die echt geen fuck geeft lijkt het. Mn vriendin was gisteren aan het healen en heeft twee keer achter elkaar een dps moeten vragen of hij zijn Righteous Fury/Blood Presence uit wilde zetten. Beide keren werd het gewoon geweigerd. De eerste keer was net "not necessary" (en was hij bij de eerste pull dood, waarna hij het toch maar veranderde). En die tweede zei doodleuk "it's my DK, not yours"![]()
Ik was ook gister een altje aan het levelen (worgen rogue voor de pilgrim achieve) in zo'n faal mass-invite-guild, toen iemand tips vroeg voor een combat rogue. Er werd zonder meer door iedereen geadviseerd dat hij vooral met daggers moest spelen, want dat zag er veel gaver uit. Toen iemand daartegen in ging werd ie uitgescholden want "dat moest hij toch zeker zelf weten met welke wapen hij wilde vechten".
Ik denk dat ik maar een arms warrior in prot spec met een healing staff ga rerollen, altijd al eens willen doen en volgens mij is nu de tijd!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:03 schreef MarkyB het volgende:
Toen ik begon met wow was alle gear met groene plusjes beter dan wat ik nu had! Warrior met intellect en agility jonguh!
Ook leuk ja, heb ik ook al mogen meemaken, een tank in bluesquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren een paper tank in mijn LFR raid. Full pvp gear en geen flauw idee wat hij deedEn verder ook de afk'ers etc. Ik vroeg me op een gegeven moment af hoeveel healers een LFR eigenlijk had, want op de healingmeters stonden er maar 3. Maar vanavond een flexraid met guildies
Haha ik ook toen ik net begon. Ik liep dan ook tot level 50 ergens rond met een schild als Ret. palaquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:14 schreef Denni5 het volgende:
Ik ging puur voor items met hogere armorrating in vanilla, ongeacht de stats.
Mijn eerste BoE epic was toendertijd Ardent Custodian en groot was mijn teleurstelling toen ik naar de weapon master ging om 1h maces te leren en er achter kwam dat hunters dat helemaal niet konden!
Mooi was die tijd
Moeizaamquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef TwyLight het volgende:
Mijn eerste 85 was een holy priest. En ja, die heb ik ook van 10 tot 85 geleveled als holy![]()
inclusief questen als holy
Dit past wel bij je UIquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef TwyLight het volgende:
Was trouwens ook nog eens een male blood elf
en ik klikte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |