nummer 4 van deze site:
nummer dit is:
http://www.sanssouciberlikum.nl/
en dan nummer 4 van de playlist bovenaan!!
Het is echt een lekker nummer ja, alleen niemand die ff luisteren wil.
quote:Het grote "Ik zoek een nummer"-topic deel 20
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:31 schreef dagizmo het volgende:
Dit is trouwens het vervolg op het vorige ik zoek een nummer topic
die ja
mm wanhopig opzoek of nie?? je 100e post ofzo al hierover dit liedje
Voor de mensen die de titel ook willen hebben :
Zenix &Avec-Scream ( + alle remixen)
En bedankt mede-fokkers
In de clip zag je een talkshow, in een futuristische "setting". De host en gasten zaten in een soort gat in de grond. Volgens mij...
quote:Dat nummer wat je zoekt van Blur is Music is my Radar. Die is trouwens nooit op een regulier album gezet, maar alleen als single uitgebracht en direct op de Greatest Hits-CD gezet.
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:50 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ik zoek een nummer van Blur, geen idee meer hoe het gaat, ik weet alleen nog dat ik het toen goed vond. Misschien was het een remix, deed wat dance-achtig aan.In de clip zag je een talkshow, in een futuristische "setting". De host en gasten zaten in een soort gat in de grond. Volgens mij...
euhm hier is een dance remix van...
van wie???
eerste regel (van de remix) : put on my dancing shoes.....
quote:van Cher dacht ik.
Op woensdag 2 oktober 2002 11:21 schreef Cybart het volgende:
zojuist vroeg Daan Schuurmans in arbeidsfitaminen een nummer aan: "walking In Memphis"ofzo...euhm hier is een dance remix van...
van wie???
quote:het klopt niet helemaal, maar kon er zo gauw niets anders van maken want er wordt ook nog doorheen gepraat..
i still see the tears in your eyes
i used to hear your cries in my mind
the war in your head still all worries me
would it gone away
someday it might break you
the place in my heart
you will take it and comfort that i choose
to live and rise again
Het laatste nummer wat gedraaid werd door Johan Gielen op de Sensation DVD. (Daarna komt dan gelijk DJ Jean met: Driftwood - Freeloader)
quote:neej die bedoel ik niet
Op woensdag 2 oktober 2002 11:23 schreef julekes het volgende:[..]
van Cher dacht ik.
een remix van "Walking In Mempis"dus, maar dan is de eerste regel veranderd in "put on my dancing shoes" (kan ook raving shoes zijn)
quote:Scooter - I'm raving
Op woensdag 2 oktober 2002 11:21 schreef Cybart het volgende:
zojuist vroeg Daan Schuurmans in arbeidsfitaminen een nummer aan: "walking In Memphis"ofzo...euhm hier is een dance remix van...
van wie???
Ik vroeg me af of iemand wist hoe het liedje heet en door wie het wordt gezongen met de volgende tekst erin;
Elles, Elles, How the fuck is Elles?
Alvast bedankt, Wieke
quote:Jij bedoelt die versie van Peter Koelewijn? (ben ff vergeten, of liever 'heb verdrongen', onder welke naam hij dat gedaan heeft)
Op woensdag 2 oktober 2002 19:50 schreef Wieke het volgende:
Heej!Ik vroeg me af of iemand wist hoe het liedje heet en door wie het wordt gezongen met de volgende tekst erin;
Elles, Elles, How the fuck is Elles?
Alvast bedankt, Wieke
Het 'echte' orgineel is van Smokie, getiteld 'Living next door to Alice'. Maar ja, daar komt dat 'who the fuck' weer niet in voor...
-edit- Volgens mij heet die who-the-fuck-versie 'Alice' of 'Who the fuck is Alice'.
-edit 2- Ik lees hier dat Smokie zelf ook zo'n versie heeft gemaakt...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 02-10-2002 20:09]
quote:dank u
Op woensdag 2 oktober 2002 17:38 schreef Bad_Boy_Tom het volgende:[..]
Scooter - I'm raving
Bedankt !
quote:Dirty Vegas - Days go by
Op woensdag 2 oktober 2002 21:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zoek een nummer, het is dansmuziek. In de videoclip is een wat oudere donkere man aan het dansen op zo'n opengevouwen kartonnen doos. Het verhaal in de clip is dat hij dat elk jaar op dezelfde dag doet omdat zijn grote liefde bij hem weg is gegaan omdat hij voor het dansen koos.
Die.Bedankt !
(meer info kun je hier vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |