Jeffrey Talan is altijd wel goed, maar kan ook dat dat bij balcontrole is.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:01 schreef Binamin het volgende:
Al mijn trainers zijn 4,5 of 5 sterrentrainers, behalve die voor aanvallen. Weet iemand nog een goede?
Hem heb ik al bij balcontrolequote:Op woensdag 20 november 2013 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou kunnen, iig minstens 4 ergens en dat is meestal genoeg voor de clubs die ik heb
Wie trouwens ook goed is, is Marcel Lucassen. Die heeft geen club, wil geloof ik 30k per jaar verdienen (of nog minder) en is ook bereid naar de JL te komen. Ondertussen wel mooi 4,5 ster bij afwerken.
Prima te bespelen!quote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef BlaBla87 het volgende:
Is FM14 al beetje speelbaar?
Want dan haal ik hem maar eens
Ditquote:Op woensdag 20 november 2013 13:31 schreef TvhN het volgende:
Elk jaar voor de release zeggen dat je het spel niet gaat kopen, maar het uiteindelijk wel doen.
Jong PSV is bij mij laatste geworden met 118 tegengoalsquote:Op woensdag 20 november 2013 15:05 schreef d1ce het volgende:
Waarom presteren die Jong-elftallen zo slecht? Ik heb bijvoorbeeld 75(!) tegendoelpunten met Jong Twente. Wtf
Ah, Ajax staat net boven Jong Twente bij mij. Net iets boven de degradatie streepquote:Op woensdag 20 november 2013 15:19 schreef Binamin het volgende:
Jong Ajax staat bij mij momenteel eerste in seizoen 3.
Of gewoon kopen en niet spelenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:31 schreef TvhN het volgende:
Elk jaar voor de release zeggen dat je het spel niet gaat kopen, maar het uiteindelijk wel doen.
Mijn club is pas 1x overgenomen, toen zat ik net in de ED. Had een schuld van 400k, werd mooi kwijtgescholdenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef d1ce het volgende:
Mijn cluppie wordt waarschijnlijk overgenomen, neem aan dat ik dan veel geld kan verwachten
Zijn wel duidelijke verschillen met vorige games op FM 2013. Heel erg weinig rode kaarten en mijn verdediger is topscorer in de Eredivisie met 15 goalsquote:Op woensdag 20 november 2013 17:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn club is pas 1x overgenomen, toen zat ik net in de ED. Had een schuld van 400k, werd mooi kwijtgescholden
Zo bizar. Hier heb ik echt totaal geen last vanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:37 schreef d1ce het volgende:
[..]
Zijn wel duidelijke verschillen met vorige games op FM 2013. Heel erg weinig rode kaarten en mijn verdediger is topscorer in de Eredivisie met 15 goals
Tielemansquote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef BlaBla87 het volgende:
Wie MOET gekocht worden?
Speel naturlich eerste potje met FCT
Doria of die verdediger van River Plate.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef BlaBla87 het volgende:
Wie MOET gekocht worden?
Speel naturlich eerste potje met FCT
Kan idd zo zijn maar het kan ook zijn dat ze enorm veel gaan investeren in accommodaties dat je club met een grote lening blijft zitten en dus maandelijks veel moet afdragenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:29 schreef d1ce het volgende:
Mijn cluppie wordt waarschijnlijk overgenomen, neem aan dat ik dan veel geld kan verwachten
Mwa, heb de club aan een redelijk budget geholpen met de verkoop van Tadic Guitterez en Bjelland. Zo om en nabij 40 a 50 milquote:Op woensdag 20 november 2013 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan idd zo zijn maar het kan ook zijn dat ze enorm veel gaan investeren in accommodaties dat je club met een grote lening blijft zitten en dus maandelijks veel moet afdragen![]()
Heb ik een keer gehad met Schalke, na de overname had de club een lening van ruim 140 miljoen afgesloten![]()
Ik heb altijd mot met de chef van Feyenoord, met welke club ik ook speel in NLquote:Op woensdag 20 november 2013 20:50 schreef d1ce het volgende:
Ik heb ruzie met de trainer van Vitesse, Peter Bosz
Fred wilt mijn baan inpikken, hij zit bij elke wedstrijd op de tribune volgens mijquote:Op woensdag 20 november 2013 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb altijd mot met de chef van Feyenoord, met welke club ik ook speel in NLNet zo frappant is het feit dat Fred Rutten altijd mijn grootste vriend is
Fredjequote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef d1ce het volgende:
[..]
Fred wilt mijn baan inpikken, hij zit bij elke wedstrijd op de tribune volgens mij
Roberto Carlosquote:Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ik zat net eens door mijn screenshots van FM12 te bladeren, wat een games heb ik gehad zeg![]()
[ afbeelding ]
En wat te denken van dezeTransfervrij opgepikt met Willem II nadat ik de Eredivisie en de EL had gewonnen
![]()
[ afbeelding ]
Was mijn assistent, had abnormaal goede statsquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:53 schreef d1ce het volgende:
Zojuist die Alvarez Balanta (beste CV in het spel) gekocht voor 7,5 mil. Krijg ik weer 20 mil aan TF, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |