SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
FIPO?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Boeie je bent niet meer aan formaties gebonden
bazenteam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Falcao hoort er bij ook wel bij.quote:
Die lijkt mij nou niet echt goed.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mlapaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef DutchSL het volgende:
Iemand een leuk idee voor silver CDM-CAM-ST met sterke links onderling?
Zoals dit, maar dan voor de andere kant
[ afbeelding ]
Beister
FlumHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Holy shit! Een 5* skillieboy, die moet ik hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Te weinig Dayro
(maar kan niet door chem)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
300 coins en konkobaasquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Holy shit! Een 5* skillieboy, die moet ik hebben.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoesen / Castaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef DutchSL het volgende:
Iemand een leuk idee voor silver CDM-CAM-ST met sterke links onderling?
Zoals dit, maar dan voor de andere kant
[ afbeelding ]
Duarte
HollaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel Hoesen en geen Locadia noemen : rofl :quote:
Duarte lijkt me wel goed ja.
Is een optie deze, is er niks beters dan Holla ?![]()
Locadia : rofl :quote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel Hoesen en geen Locadia noemen : rofl :
Duarte lijkt me wel goed ja.
Is een optie deze, is er niks beters dan Holla ?
Holla is een baas man
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Locadia was fucking slecht bij mij. Misschien is hij goed als je alleen maar cross abuse doet maar zo'n vies mannetje ben ik niet![]()
Locadia loopt 34 uit 27 bij mij én heeft de meeste assists van het hele team, lekker terugleggen op inkomende CM's met bazenschoten.![]()
Hoesen deed het actually best wel goed bij mij. Heeft ook prima stats.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij mij loopt ie 1 op 1 en ik ben geen cross abuser.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef wieisboos het volgende:
Locadia was fucking slecht bij mij. Misschien is hij goed als je alleen maar cross abuse doet maar zo'n vies mannetje ben ik nietHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:17 schreef Reemi het volgende:
Hoesen deed het eigenlijk best wel goed bij mij. Heeft ook prima stats.![]()
Hoe vinden jullie Castaignos spelen in verhouding tot Locadia / Hoesen ? (als je er mee gespeeld hebt)![]()
Ronaldo, Alonso, Ramos en Coentraoquote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een leuke invulling voor deze? Geen Serie AHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Top, ga ik voor sparen!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ronaldo, Alonso, Ramos en Coentrao
Iemand tijdelijk ook iets voor <100k?![]()
Alaba, Reus, Gundogan/Bender, Hummelsquote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Top, ga ik voor sparen!
Iemand tijdelijk ook iets voor <100k?
op Xbox is dat haalbaarHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dayro ipv Guarinquote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een leuke invulling voor deze? Geen Serie ASmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Willian LM, Ramires CDM, Luiz CB, willekeurige BPL LB.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Top, ga ik voor sparen!
Iemand tijdelijk ook iets voor <100k?
Of heel goedkoop
Perisic LM, Gustavo CDM, Naldo CB, Schafer LB![]()
De beste. Beste schoten, snel en wendbaar zat.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Hoe vinden jullie Castaignos spelen in verhouding tot Locadia / Hoesen ? (als je er mee gespeeld hebt)
Ik vond Hoesen ook prima alleen die schoot echt teveel mis. Gewoon omdat ie te slecht is. Locadia vond ik een lompe trage draak.
Gebruikt in een 41212 met Depay op links, Duarte CAM en Beerens op rechts. Drie spitsen veel afgewisseld omdat ik over allemaal niet echt tevreden was, maar ik vond Casta de beste.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Iwan, ik kan ook niet op ea forum sinds gisterenbofzo. Maver had dit laatst ook.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn drie duurste spelers maar in de verkoop gedaan. Nu hopen dat de markt gaat crashen vrijdag!Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Def Rhymes had verkering met mijn ex-buurmeisje (nee, geen pics, was ook niet bijzonder knap ofzo)
/nobodycares![]()
Ik ga dat driehoekje overigens doen met
IF Parolo (heb er toch nog zat liggen van de mislukte pricefix![]()
)
Marilungo
Flores![]()
echt goed manquote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef wonton het volgende:
weetje wie ook goed is honda in de spits
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Probeer het eens online ipv tegen de computerquote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef wonton het volgende:
weetje wie ook goed is honda in de spits
[ afbeelding ]![]()
? Wefut ?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
Inkomsten uit een affiliatesite die je niet meer beheerdHala Madrid !
Alweer?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
Inkomsten uit een affiliatesite die je niet meer beheerd
beheerdquote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
Inkomsten uit een affiliatesite die je niet meer beheerd
Hoe kan ik dit nog 'meer aids' maken?![]()
Sissokoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
beheerd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
beheerd
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit nog 'meer aids' maken?bazenteam.
Ga ik ook maken als het mag
Thanksquote:Deze maak ik eerstquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bazenteam.
Ga ik ook maken als het mag![]()
![]()
Nee, nu heb ik de payment binnen (paypal, duurt eeuwen). Intussen alweer 4 dollar tegoed op die sitequote:
@Thaddeus: Sorry!![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Deze maak ik eerst
[ afbeelding ]![]()
Wrm zou je dat doen ?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Deze maak ik eerst
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Hoe deed je die attribute glitch? Of was dat perongeluk, zal natuurlijk helpen dat Dante altijd +10 pace heeft.quote:
Lijkt me een goed teamquote:![]()
Dani Alvesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe deed je die attribute glitch? Of was dat perongeluk, zal natuurlijk helpen dat Dante altijd +10 pace heeft.![]()
[..]
Lijkt me een goed teamHigh Low heb je alsnog een 4 @ the back team. Tevens 5 @ the back
Hala Madrid !
Uhm was per ongeluk.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
eluk, zal natuurlijk helpen dat Dante altijd +10 pace heeft.
Ik kocht een Ronaldinho met een +10 kaart en deze heeft hij nu nog steeds
Nice het beste van beide pakkenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uhm was per ongeluk.
Ik kocht een Ronaldinho met een +10 kaart en deze heeft hij nu nog steeds
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wanneer is de loting eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk loot Nederland België in de groepsfase
Op de verjaardag van Sinterklaas dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
6 decemberquote:Op woensdag 20 november 2013 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer is de loting eigenlijk?Feyenoord Rotterdam![]()
Hala Madrid !
Clichy en Ribery (Alessandrini for cheap)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
beheerd
[ afbeelding ]
Geschiedkundig gezien is 6 december de sterfdag van Sinterklaasquote:Op woensdag 20 november 2013 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer is de loting eigenlijk?
Op de verjaardag van Sinterklaas dus.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aan de prijs van Zlatan te zien, begint de crash al. Of het komt doordat hij niet naar het WK gaat ofzo, want zijn prijs is sinds gisteravond 100k gedaald.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Markt kun je beter af lezen aan spelers waar vaak in gehandeld wordt, niet aan de duurste, daar ligt de prijs aan wat de gek er voor geeft.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef DuTank het volgende:
Aan de prijs van Zlatan te zien, begint de crash al. Of het komt doordat hij niet naar het WK gaat ofzo, want zijn prijs is sinds gisteravond 100k gedaald.![]()
Toch denk ik dat mensen 'm gaan knijpen. Mensen die weten dat de crash eraan komt en nog het maximale eruit willen halen, maar ook mensen die gewoon hun spelers gaan dumpen, omdat ze coins willen hebben om packs te openen. Dan krijgen we dit weekend ook nog de extra impuls dat er meer van die spelers op zullen komen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Markt kun je beter af lezen aan spelers waar vaak in gehandeld wordt, niet aan de duurste, daar ligt de prijs aan wat de gek er voor geeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor hoeveel ga jij aan packs openen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch denk ik dat mensen 'm gaan knijpen. Mensen die weten dat de crash eraan komt en nog het maximale eruit willen halen, maar ook mensen die gewoon hun spelers gaan dumpen, omdat ze coins willen hebben om packs te openen. Dan krijgen we dit weekend ook nog de extra impuls dat er meer van die spelers op zullen komen.![]()
![]()
0. Tenzij dat ik de verleiding niet kan weerstaan, omdat iedereen hier zieke spelers pulltquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor hoeveel ga jij aan packs openen?
Ibrahimovic quote
"It was probably the last attempt to reach the World Cup with the national team for me. One thing is for sure, a World Cup without me is nothing to watch so it is not worth while to wait for the World Cup,"
![]()
![]()
Een weetje van DTeetje.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geschiedkundig gezien is 6 december de sterfdag van Sinterklaas
yo tbakkertquote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geschiedkundig gezien is 6 december de sterfdag van SinterklaasSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team gebouwd. Kom zelden 5atb tegen moet ik zeggen, wil het maar eens proberen.![]()
![]()
Vrijdag vieren wij al Sinterklaasquote:. Moet dus nog een gedicht maken....
Heuj scheldt mij niet voor homo uit please.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)naakt_na_zege__.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Alsof 5 atb deze FIFA nog zo erg is, heb echt niet veel meer moeite om daar tegen te scoren dan bijvoorbeeld 4-2-3-1 of 3-5-2. Zeker niet als die op ultra defensive staan![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Alsof 5 atb deze FIFA nog zo erg is, heb echt niet veel meer moeite om daar tegen te scoren dan bijvoorbeeld 4-2-3-1 of 3-5-2. Zeker niet als die op ultra defensive staan![]()
Heb er ook nog geen moeite mee gehad inderdaad.![]()
352 en 4231 zijn echt kut formaties dit jaarquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
4-2-3-1 bevalt mij tot nu toe het beste hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 en 4231 zijn echt kut formaties dit jaar
Is natuurlijk ook erg persoonlijk wat je fijn vindt spelen of niet. Wel handig dat jij dat voor iedereen even bepaald![]()
![]()
Bale - SIF Adebayor - Krasic
Gustavo - SIF Marchisio
IF Marcelo - Dede- Santana - Silva- IF Abate
Neuer
Dit team in FUT 12![]()
![]()
![]()
Leuk al die 5atbs hier
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
4231 speelt lekker jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-2-3-1 bevalt mij tot nu toe het beste hoor.
Is natuurlijk ook erg persoonlijk wat je fijn vindt spelen of niet. Wel handig dat jij dat voor iedereen even bepaald![]()
Dit jaar zijn 3421, 4231 en 433(4) mijn favorieten![]()
Uitmuntendquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Timmy hoe gaat het ouwe pikkebaasEn met u?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar? In Duitsland?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rustig. Vrijdag mijn xbox ONE halen
Ik sla hem denk ik maar over, toch weinig tijd om te gamen en mijn geld gaat zitten in mijn nieuwe appartement
Elke dag![]()
Ja rij even naar Duitsland met een paar vriendenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar? In Duitsland?
Ik sla hem denk ik maar over, toch weinig tijd om te gamen en mijn geld gaat zitten in mijn nieuwe appartement![]()
Nieuwe appartement in Eindhoven?![]()
Was dat niet heel lastig met updates?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja rij even naar Duitsland met een paar vrienden![]()
Nieuwe appartement in Eindhoven?
Jup
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Ibrahimovic quote
"It was probably the last attempt to reach the World Cup with the national team for me. One thing is for sure, a World Cup without me is nothing to watch so it is not worth while to wait for the World Cup,"
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nice. Waar ergens? Kan via DM.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was dat niet heel lastig met updates?
Jup![]()
Donequote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice. Waar ergens? Kan via DM.
Elke dag![]()
Woenselquote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice. Waar ergens? Kan via DM.![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-2-3-1 bevalt mij tot nu toe het beste hoor.
![]()
Woon jij in woensel ja? Arme sloeberquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee is geen probleemquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was dat niet heel lastig met updates?
Jup![]()
Ik verhuur daar idd. Maakt niet uit hoor, doe nog graag zaken met je.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Woon jij in woensel ja? Arme sloeber![]()
Kan je niet lezen ofzo? Ik vroeg of je er woonde en heb al een appartement in een ander stadsdeel, dus ik wens je succes met je zaken met je buurman keesquote:Op woensdag 20 november 2013 15:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik verhuur daar idd. Maakt niet uit hoor, doe nog graag zaken met je.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Just being mequote:Op woensdag 20 november 2013 15:45 schreef DuTank het volgende:
Timmy is even terug, gelijk weer ruzie
Elke dag![]()
Hebben we hem weer hoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Welk stadsdeel? Zeker een dikke villa in de Karpenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo? Ik vroeg of je er woonde en heb al een appartement in een ander stadsdeel, dus ik wens je succes met je zaken met je buurman kees![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hebben we hem weer hoorThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb gewoon al meer dan een maand Fifa niet aangeraakt, en zo te zien leeft dit topic ook veel minder.Stadsdeel centrumquote:Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welk stadsdeel? Zeker een dikke villa in de Karpen
Elke dag![]()
GTA - Golf & FM > FIFAquote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb gewoon al meer dan een maand Fifa niet aangeraakt, en zo te zien leeft dit topic ook veel minder.
[..]
Stadsdeel centrum![]()
?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb gewoon al meer dan een maand Fifa niet aangeraakt, en zo te zien leeft dit topic ook veel minder.Hala Madrid !
Komt ook omdat kwalbakkert en Djeetje een ban haddenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb gewoon al meer dan een maand Fifa niet aangeraakt, en zo te zien leeft dit topic ook veel minder.
[..]
Stadsdeel centrum![]()
Vorig jaar zaten we al op veel meer topics eind novemberquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kovacic moest voor Srna er in.Hala Madrid !
Voorvocht is afgenomenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we al op veel meer topics eind november
Hala Madrid !
89 passing voor een RB.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Srna heeft bazenstats zeg. Seedorf is ook tof. Moutinho kan ik ook gebruiken
PSN: DePresident_![]()
Die gaat echt goedkoop wordenquote:let maar op hoeveel packs er geopend gaan worden met een SIF Ronaldo en de Legends van komend weekend.
quote:
Nou zie er nog wel een aantal posten hier in dit topicquote:
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Nou zie er nog wel een aantal posten hier in dit topic![]()
![]()
je had mij ook moeten dmen karma ditquote:Op woensdag 20 november 2013 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
Sakho voor 2+k heb er gister 30 voor 1,5k verkocht![]()
Waarom moeten we het over SIF Ronaldo hebben? Toch niet echt verrassend en ook niet echt geschikt als mogelijke versterkingquote:Op woensdag 20 november 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand die het over SIF Ronaldo heeft? En WellsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nouquote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Nou zie er nog wel een aantal posten hier in dit topic![]()
![]()
2/3 al waren die tijden met GJE,SB erger. Tamperglitch had vorige jaar ook echt veel topics in beslag genomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Nou zie er nog wel een aantal posten hier in dit topicHala Madrid !
Ik zou die stats van Srna wel eens willen zien.
Misschien niet maar aangezien de legends vrijdag uitkomen wordt de crash nog groter. Maar iemand had dat al gepost op het moment dat ik de vorige post plaatste.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom moeten we het over SIF Ronaldo hebben? Toch niet echt verrassend en ook niet echt geschikt als mogelijke versterking![]()
Mag ik meedoenquote:
Elke dag![]()
Met hem kan je beter een 5 @ the back team makenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zou die stats van Srna wel eens willen zien.Goeie wingback.
Hala Madrid !
Uhm wacht ff moet ff verslag in elkaar draaien voor OM. Daarna kan ik wel ffquote:Op woensdag 20 november 2013 16:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd.
Is verder niemand maar ik start hem wel ff op
Elke dag![]()
5 atbquote:Op woensdag 20 november 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met hem kan je beter een 5 @ the back team makenGoeie wingback.
![]()
![]()
Mmm, anders misschien beter vanavond als er wat meer mensen zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm wacht ff moet ff verslag in elkaar draaien voor OM. Daarna kan ik wel ff
Met zijn 4en is toch het leukste.![]()
Moet jij zeggenquote:
Hala Madrid !
Welkom terug. Dit was wel grappig:quote:quote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef DutchSL het volgende:
Gewonnen van een Ajacied met 2-0 (H2H), stuurt hij dit bericht:
"wat ben jij een mongool vuile kkboer kun je geen normaal voetbal spelen gehandicapte"
Heb vanavond een feestjequote:Op woensdag 20 november 2013 16:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mmm, anders misschien beter vanavond als er wat meer mensen zijn
Met zijn 4en is toch het leukste.
Elke dag![]()
Niet zo graag reagerenquote:Hala Madrid !
Ben jij de nieuwe Chase?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar haten DuTank![]()
Ik heb 3 dagen geleden allemaal silvers te koop gezet voor 3x de normale prijs en er zijn er al 4 verkocht.quote:![]()
![]()
PS3? Want ik denk de verklaring te hebben. Alleen mongooltjes zitten op PS3.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb 3 dagen geleden allemaal silvers te koop gezet voor 3x de normale prijs en er zijn er al 4 verkocht.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:18 schreef DuTank het volgende:
Gewonnen van een Ajacied met 2-0 (H2H), stuurt hij dit bericht:
"wat ben jij een mongool vuile kkboer kun je geen normaal voetbal spelen gehandicapte"
![]()
![]()
Ik ga vanavond voor de SIF Ronaldo in een packIk heb het gevoel dat ik de nieuwe Maver word.
Dan had je moeten zeggen: Misschien ga ik vanavond voor de SIF Ronaldo. Aan de andere kant miss IF Seedorf. Oh en maar die stats van SIF Srna ook ik ga voor hem. Of toch IF Moutinhoquote:Op woensdag 20 november 2013 16:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga vanavond voor de SIF Ronaldo in een packIk heb het gevoel dat ik de nieuwe Maver word.
Elke dag![]()
en ze dan allemaal krijgenquote:Op woensdag 20 november 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen: Misschien ga ik vanavond voor de SIF Ronaldo. Aan de andere kant miss IF Seedorf. Oh en maar die stats van SIF Srna ook ik ga voor hem. Of toch IF MoutinhoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit is wel waarquote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
PS3? Want ik denk de verklaring te hebben. Alleen mongooltjes zitten op PS3.![]()
Timmyquote:Op woensdag 20 november 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen: Misschien ga ik vanavond voor de SIF Ronaldo. Aan de andere kant miss IF Seedorf. Oh en maar die stats van SIF Srna ook ik ga voor hem. Of toch IF Moutinho
Ik voel dat ik een IF ga krijgen of Ibra.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan Messi krijgen, dan ben je echt een loser.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Timmy
Ik voel dat ik een IF ga krijgen of Ibra.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht net de goedkoopste Torres Nilo op de markt (1.9k) en die had ook nog shadow.![]()
![]()
Zet 'm op. Elasticiteiten, utilities etc zekerquote:Op woensdag 20 november 2013 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou even naar roffa voor midterm micro gr gr![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
PS3? Want ik denk de verklaring te hebben. Alleen mongooltjes zitten op PS3.
gr gr Trapz' apprentice![]()
Oh is dat micro?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zet 'm op. Elasticiteiten, utilities etc zeker![]()
budget constraints, that kinda stuffquote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zet 'm op. Elasticiteiten, utilities etc zeker![]()
Battlefield 4 is maar 34 euro bij Saturn... Wilde eigenlijk niet echt meer games halen voor de 360 maar dit is geen geld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan Messi krijgen, dan ben je echt een loser.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gr gr Trapz' apprentice![]()
FUT in het nederlands.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
SIFLEWA voor 420 verkocht. Had hem voor 400 dus de schade valt mee. Nu alleen nog Lavezzi en dan maar hopen dat de markt gaat crashen!![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Battlefield 4 is maar 34 euro bij Saturn... Wilde eigenlijk niet echt meer games halen voor de 360 maar dit is geen geld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan koop ik hem ook maar nog ff denk ik. En dan voor 10 euro upgraden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoop ik ook. Dan ga ik dit ombouwenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef Tobi-wan het volgende:
SIFLEWA voor 420 verkocht. Had hem voor 400 dus de schade valt mee. Nu alleen nog Lavezzi en dan maar hopen dat de markt gaat crashen!
Naar dit
De CBs weet ik nog niet. Zijn eigenlijk best wel veel goede opties in de Bundesliga.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lijkt me een zekere zaakquote:Op woensdag 20 november 2013 17:01 schreef Tobi-wan het volgende:
SIFLEWA voor 420 verkocht. Had hem voor 400 dus de schade valt mee. Nu alleen nog Lavezzi en dan maar hopen dat de markt gaat crashen!Persoonlijk vind ik zo'n legend interessanter dan een TOTY speler en ik denk dat veel mensen hetzelfde vinden.
![]()
Dat upgraden, kan dat niet alleen bij de day one versie?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]Dan koop ik hem ook maar nog ff denk ik. En dan voor 10 euro upgraden
![]()
Van je console? Of van het spel? Heb geen idee eigenlijk. Ik krijg mijn ps4 volgende week vrijdag dus zie het dan wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat upgraden, kan dat niet alleen bij de day one versie?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Van het spel. Die upgrade actie loopt tot 31 december 2013. Daar hebben de Nederlandse xboxers niet zoveel aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Van je console? Of van het spel? Heb geen idee eigenlijk. Ik krijg mijn ps4 volgende week vrijdag dus zie het dan wel.![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Wanneer gaat de markt crashen en hoe zeker is dat, twijfel om mijn team te verkopen en later terug te kopen![]()
Helemaal naar de klote.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Wanneer gaat de markt crashen en hoe zeker is dat, twijfel om mijn team te verkopen en later terug te kopen![]()
Sowieso verkopen, er gaat echt niks duurder worden als die legends vrijdag in packs komen.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Wanneer gaat de markt crashen en hoe zeker is dat, twijfel om mijn team te verkopen en later terug te kopen
Vanaf nu denk ikquote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Wanneer gaat de markt crashen en hoe zeker is dat, twijfel om mijn team te verkopen en later terug te kopenHoogtepunt als de legends erin zitten.
Iedereen was door het dollen heen door de IF van Seedorf?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een teringbende op het station, niet te geloven![]()
IFs ook?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vanaf nu denk ikHoogtepunt als de legends erin zitten.
![]()
Over de IFs van deze week is niet heel veel te zeggen, alhoewel ik denk dat een Sakho wel goedkoop zal worden, omdat er ontiegelijk veel packs geopend gaan worden, waardoor hij vaak gepulled zal worden. IFs van vorige TOTWs kunnen zeker dalen, aangezien mensen er eventueel vanaf willen om packs te kunnen kopen van de coins. Stijgen sowieso niet denk ikquote:
Wiskunde en financial accounting gehaald?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Fuck yes eerste 12 studiepunten binnen![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
ja anders had ik er geen twaalfquote:Op woensdag 20 november 2013 17:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wiskunde en financial accounting gehaald?![]()
![]()
Maar je had er dus al 6 en nu nog eens 6 voor accounting.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja anders had ik er geen twaalfHier schreef Toefjes het volgende:
4 voor wiskunde en 8 voor bcaquote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar je had er dus al 6 en nu nog eens 6 voor accounting.vraag me niet waarom
![]()
Omdat wiskunde 4x 28 = 112 studie last uren is en BCA 8x 28 = 224quote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4 voor wiskunde en 8 voor bcavraag me niet waarom
![]()
alsof iemand die 28 uur haaltquote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat wiskunde 4x 28 = 112 studie last uren is en BCA 8x 28 = 224![]()
Er is normaliter nooit happy hour op woensdagavond.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Battlefield 4 is maar 34 euro bij Saturn... Wilde eigenlijk niet echt meer games halen voor de 360 maar dit is geen geld...Alle games die leverbaar zijn hebben een korting van 33,33% gekregen online door die actie in de winkel. Dus dat is wel chillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
GTA V nietquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alle games die leverbaar zijn hebben een korting van 33,33% gekregen online door die actie in de winkel. Dus dat is wel chill
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beter. Assasin's creed voor 35 euroquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alle games die leverbaar zijn hebben een korting van 33,33% gekregen online door die actie in de winkel. Dus dat is wel chill
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja mooi kut. Is die actie ook geldig in de winkel?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die is volgens mij ook uitverkochtSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daar is het 2 + 1 gratis (goedkoopste product), maar kan je wel mixen cd's/dvd's etcquote:Op woensdag 20 november 2013 18:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Is die actie ook geldig in de winkel?Feyenoord Rotterdam![]()
Jammer.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar is het 2 + 1 gratis (goedkoopste product), maar kan je wel mixen cd's/dvd's etc
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dit is geen sc of het fm topicquote:Op woensdag 20 november 2013 18:39 schreef MolFan het volgende:
Ontslag genomen bij HJK37 spelers gingen ff weg als een baas
Young bloods everywhere....![]()
Hoi Iwan, ga je nu fappen op Ajax?quote:Diverse Italiaanse geruchtensites meldden woensdagmiddag dat Ajax een principe-akkoord met het Kroatische NK Osijek heeft bereikt over de zestienjarige Silvio Anocic. De agent van de linksback heeft de interesse van de Amsterdamse club in gesprek met Ajax Showtime bevestigd.
'Anocic staat in de belangstelling van meerdere clubs. Internazionale en Parma hebben al interesse getoond, maar volgens mij nog geen bod uitgebracht bij de club', vertelt Miroslav Bicanic, directeur van de Marmis Football Agency. 'Afgelopen week was er een delegatie van Ajax op bezoek bij NK Osijek. Er is toen onderhandeld en het is nu aan de clubs. Ik weet nog niet of er een deal is en moet dus afwachten.'
Bicanic weet dat zijn cliënt zijn huidige club een paar ton op moet leveren. 'Anocic is een heel groot talent in Kroatië, met veel potentie. Hij verdient een mooie transfer. Het liefst zien we dat in januari al gebeuren, maar hij ligt nog tot medio 2014 vast bij NK Osijek, dus tot dan bepaalt die club wat er met hem gebeurt', aldus de zaakwaarnemer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Albert Verlindevuile anaalridder.
![]()
tadum tadum. nog 3 minuten voor mijn IF.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik voel ook dat ik een sif Ronaldo ga pakkenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
tadum tadum. nog 3 minuten voor mijn IF.![]()
Nice!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef rolls-reus het volgende:
Caulker gekocht voor 95k vanmiddag, net verkocht voor 158k
SMLENO!![]()
![]()
hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:06 schreef snlshr het volgende:
ik heb uberhaupt geen rare spelers gekregen geloof ik? en nu zijn m'n coins op haha![]()
Bijna RO-naldo.quote:
Nu ik mijn teams toch eigenlijk compleet heb ga ik ook even mijn coins verbrassen aan pakjes.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zit op de PS3quote:Op woensdag 20 november 2013 19:09 schreef snlshr het volgende:
[..]
dan maar vrijdag een legend pakken!
Wedden dat iemand hier CR7 krijgtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Nu ik mijn teams toch eigenlijk compleet heb ga ik ook even mijn coins verbrassen aan pakjes.
Tot nu toe was mijn beste speler Gomezquote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wedden dat iemand hier CR7 krijgt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Daar kon je op wachten met zijn manier van werkenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef wonton het volgende:
die danny van pownews is op zn bek geslagen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker voor hem, fucking irritant bezig hij.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef wonton het volgende:
die danny van pownews is op zn bek geslagenEn dat gehuppel van hem als die moet vluchten.
Hoeveel zijn die bitcoins nu waard, waar kan ik dat vinden. Heb nog 200 van die dingen. Dacht al dat ik die vroeger eens gekocht had...![]()
livequote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel zijn die bitcoins nu waard, waar kan ik dat vinden. Heb nog 200 van die dingen. Dacht al dat ik die vroeger eens gekocht had...
459e per stukFeyenoord Rotterdam![]()
200 x 600$quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel zijn die bitcoins nu waard, waar kan ik dat vinden. Heb nog 200 van die dingen. Dacht al dat ik die vroeger eens gekocht had...
trolquote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel zijn die bitcoins nu waard, waar kan ik dat vinden. Heb nog 200 van die dingen. Dacht al dat ik die vroeger eens gekocht had...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niks waar die troep, geef maar aan mijquote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
Hoeveel zijn die bitcoins nu waard, waar kan ik dat vinden. Heb nog 200 van die dingen. Dacht al dat ik die vroeger eens gekocht had...Feyenoord Rotterdam![]()
Twee pakjes gehaald. Varane en Lewandowski als rare players
Ik klaag nietBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja daaaaagquote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Zhano het volgende:
Ik heb 100k aan packs gehaald en mijn enige niet kutte speler was Boateng van Bayern.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gomez en Alaba waren mijn beste spelers. Alaba ga ik dan wel weer gebruiken in mijn team.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nooit.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Hoi Iwan, ga je nu fappen op Ajax?
[..]Hala Madrid !
Die stats van Srna
Hala Madrid !
Holy mek, Lewan is gewoon een kleine 80k waard. Even een klein vreugdedansje in de kamer gedaan
arrested devolpment of skins? ik kan niet kiezenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten met zijn manier van werkenYoung bloods everywhere....![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:06 schreef snlshr het volgende:
ik heb uberhaupt geen rare spelers gekregen geloof ik? en nu zijn m'n coins op hahaquote:quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tot nu toe was mijn beste speler Gomez.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb 100k aan packs gehaald en mijn enige niet kutte speler was Boateng van Bayern.thanks, nu weet ik zeker dat ik nooit meer packs ga openenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
60K verbrast en Vidal, Gomez en Alaba als enige goede spelers.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
60k is dan ook een jodenfooiquote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
60K verbrast en Vidal, Gomez en Alaba als enige goede spelers.![]()
Ja, ik had niet meer coinsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
60k is dan ook een jodenfooi.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Welke teams heb je nu?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, ik had niet meer coins.
![]()
Bundesliga team, Serie A team, Ligue 1 team, Zilveren team met Eredivisie en Bundesliga spelers, bronze MLS team. Zal ze zo wel eens screens posten.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Cool team welquote:Op woensdag 20 november 2013 19:44 schreef MeneerLogica het volgende:
Ga met deze spelen denk ik, 400k lekker op de bank houdenHad hem bij een andere user gezien.
[ afbeelding ]En dan gewoon 400K op de bank houden
![]()
![]()
Aaah joh, jij verkoopt die Vidal voor 35k, Gomez voor 10k en Alaba voor 39k. Is toch dikke profit man!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
60K verbrast en Vidal, Gomez en Alaba als enige goede spelers.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Beidequote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef wonton het volgende:
[..]
arrested devolpment of skins? ik kan niet kiezen
Arrested Development is wel echt geniaal, maar het moet wel je gevoel voor humor zijn. Beetje hate it or love it, best raar
Skins is sowieso tof, vooral de eerste 2 seizoenen. Daarna steeds een nieuwe cast na 2 seizoenen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
selling chase stylequote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aaah joh, jij verkoopt die Vidal voor 35k, Gomez voor 10k en Alaba voor 39k. Is toch dikke profit man!
45K later en als enige 80+ spelers Busquets mertens luiz en sirigu..
ik stop er ook mee, geen IF in een pack dit jaar ben ik bang.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe dramatisch, we zijn niet eens 2 maanden onderwegquote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
selling chase style
45K later en als enige 80+ spelers Busquets mertens luiz en sirigu..
ik stop er ook mee, geen IF in een pack dit jaar ben ik bang.![]()
vorig jaar had ik alba al lang in een packquote:Op woensdag 20 november 2013 19:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe dramatisch, we zijn niet eens 2 maanden onderweg![]()
maar met de dit jaar behaalde resultaten ga ik niet veel packs meer openen denk
komen weekend de club maar eens leeg verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net als je denkvermogen.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind het aanbod op netflix wel vrij beperkt.Hala Madrid !
Was een inkopper en een grapquote:Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede toevoeging.Kan geen spoilers toevoegen op mijn mobiel.
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: