SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
FIPO?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Boeie je bent niet meer aan formaties gebonden
bazenteam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Falcao hoort er bij ook wel bij.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die lijkt mij nou niet echt goed.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mlapaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef DutchSL het volgende:
Iemand een leuk idee voor silver CDM-CAM-ST met sterke links onderling?
Zoals dit, maar dan voor de andere kant
[ afbeelding ]
Beister
FlumHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Holy shit! Een 5* skillieboy, die moet ik hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Te weinig Dayro
(maar kan niet door chem)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
300 coins en konkobaasquote:Op woensdag 20 november 2013 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Holy shit! Een 5* skillieboy, die moet ik hebben.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoesen / Castaquote:Op woensdag 20 november 2013 12:55 schreef DutchSL het volgende:
Iemand een leuk idee voor silver CDM-CAM-ST met sterke links onderling?
Zoals dit, maar dan voor de andere kant
[ afbeelding ]
Duarte
HollaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel Hoesen en geen Locadia noemen : rofl :quote:
Duarte lijkt me wel goed ja.
Is een optie deze, is er niks beters dan Holla ?![]()
Locadia : rofl :quote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel Hoesen en geen Locadia noemen : rofl :
Duarte lijkt me wel goed ja.
Is een optie deze, is er niks beters dan Holla ?
Holla is een baas man
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Locadia was fucking slecht bij mij. Misschien is hij goed als je alleen maar cross abuse doet maar zo'n vies mannetje ben ik niet![]()
Locadia loopt 34 uit 27 bij mij én heeft de meeste assists van het hele team, lekker terugleggen op inkomende CM's met bazenschoten.![]()
Hoesen deed het actually best wel goed bij mij. Heeft ook prima stats.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bij mij loopt ie 1 op 1 en ik ben geen cross abuser.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:16 schreef wieisboos het volgende:
Locadia was fucking slecht bij mij. Misschien is hij goed als je alleen maar cross abuse doet maar zo'n vies mannetje ben ik nietHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:17 schreef Reemi het volgende:
Hoesen deed het eigenlijk best wel goed bij mij. Heeft ook prima stats.![]()
Hoe vinden jullie Castaignos spelen in verhouding tot Locadia / Hoesen ? (als je er mee gespeeld hebt)![]()
Ronaldo, Alonso, Ramos en Coentraoquote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een leuke invulling voor deze? Geen Serie AHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Top, ga ik voor sparen!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ronaldo, Alonso, Ramos en Coentrao
Iemand tijdelijk ook iets voor <100k?![]()
Alaba, Reus, Gundogan/Bender, Hummelsquote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Top, ga ik voor sparen!
Iemand tijdelijk ook iets voor <100k?
op Xbox is dat haalbaarHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dayro ipv Guarinquote:Op woensdag 20 november 2013 13:24 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een leuke invulling voor deze? Geen Serie ASmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Willian LM, Ramires CDM, Luiz CB, willekeurige BPL LB.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Top, ga ik voor sparen!
Iemand tijdelijk ook iets voor <100k?
Of heel goedkoop
Perisic LM, Gustavo CDM, Naldo CB, Schafer LB![]()
De beste. Beste schoten, snel en wendbaar zat.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Hoe vinden jullie Castaignos spelen in verhouding tot Locadia / Hoesen ? (als je er mee gespeeld hebt)
Ik vond Hoesen ook prima alleen die schoot echt teveel mis. Gewoon omdat ie te slecht is. Locadia vond ik een lompe trage draak.
Gebruikt in een 41212 met Depay op links, Duarte CAM en Beerens op rechts. Drie spitsen veel afgewisseld omdat ik over allemaal niet echt tevreden was, maar ik vond Casta de beste.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Iwan, ik kan ook niet op ea forum sinds gisterenbofzo. Maver had dit laatst ook.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn drie duurste spelers maar in de verkoop gedaan. Nu hopen dat de markt gaat crashen vrijdag!Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Def Rhymes had verkering met mijn ex-buurmeisje (nee, geen pics, was ook niet bijzonder knap ofzo)
/nobodycares![]()
Ik ga dat driehoekje overigens doen met
IF Parolo (heb er toch nog zat liggen van de mislukte pricefix![]()
)
Marilungo
Flores![]()
echt goed manquote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef wonton het volgende:
weetje wie ook goed is honda in de spits
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Probeer het eens online ipv tegen de computerquote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef wonton het volgende:
weetje wie ook goed is honda in de spits
[ afbeelding ]![]()
? Wefut ?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
Inkomsten uit een affiliatesite die je niet meer beheerdHala Madrid !
Alweer?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
Inkomsten uit een affiliatesite die je niet meer beheerd
beheerdquote:Op woensdag 20 november 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
Inkomsten uit een affiliatesite die je niet meer beheerd
Hoe kan ik dit nog 'meer aids' maken?![]()
Sissokoquote:Op woensdag 20 november 2013 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
beheerd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
beheerd
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit nog 'meer aids' maken?bazenteam.
Ga ik ook maken als het mag
Thanksquote:Deze maak ik eerstquote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]bazenteam.
Ga ik ook maken als het mag![]()
![]()
Nee, nu heb ik de payment binnen (paypal, duurt eeuwen). Intussen alweer 4 dollar tegoed op die sitequote:
@Thaddeus: Sorry!![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Deze maak ik eerst
[ afbeelding ]![]()
Wrm zou je dat doen ?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Deze maak ik eerst
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Hoe deed je die attribute glitch? Of was dat perongeluk, zal natuurlijk helpen dat Dante altijd +10 pace heeft.quote:
Lijkt me een goed teamquote:![]()
Dani Alvesquote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe deed je die attribute glitch? Of was dat perongeluk, zal natuurlijk helpen dat Dante altijd +10 pace heeft.![]()
[..]
Lijkt me een goed teamHigh Low heb je alsnog een 4 @ the back team. Tevens 5 @ the back
Hala Madrid !
Uhm was per ongeluk.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:42 schreef ThadCastle het volgende:
eluk, zal natuurlijk helpen dat Dante altijd +10 pace heeft.
Ik kocht een Ronaldinho met een +10 kaart en deze heeft hij nu nog steeds
Nice het beste van beide pakkenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uhm was per ongeluk.
Ik kocht een Ronaldinho met een +10 kaart en deze heeft hij nu nog steeds
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wanneer is de loting eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk loot Nederland België in de groepsfase
Op de verjaardag van Sinterklaas dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
6 decemberquote:Op woensdag 20 november 2013 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer is de loting eigenlijk?Feyenoord Rotterdam![]()
Hala Madrid !
Clichy en Ribery (Alessandrini for cheap)quote:Op woensdag 20 november 2013 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
beheerd
[ afbeelding ]
Geschiedkundig gezien is 6 december de sterfdag van Sinterklaasquote:Op woensdag 20 november 2013 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wanneer is de loting eigenlijk?
Op de verjaardag van Sinterklaas dus.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Aan de prijs van Zlatan te zien, begint de crash al. Of het komt doordat hij niet naar het WK gaat ofzo, want zijn prijs is sinds gisteravond 100k gedaald.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Markt kun je beter af lezen aan spelers waar vaak in gehandeld wordt, niet aan de duurste, daar ligt de prijs aan wat de gek er voor geeft.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef DuTank het volgende:
Aan de prijs van Zlatan te zien, begint de crash al. Of het komt doordat hij niet naar het WK gaat ofzo, want zijn prijs is sinds gisteravond 100k gedaald.![]()
Toch denk ik dat mensen 'm gaan knijpen. Mensen die weten dat de crash eraan komt en nog het maximale eruit willen halen, maar ook mensen die gewoon hun spelers gaan dumpen, omdat ze coins willen hebben om packs te openen. Dan krijgen we dit weekend ook nog de extra impuls dat er meer van die spelers op zullen komen.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Markt kun je beter af lezen aan spelers waar vaak in gehandeld wordt, niet aan de duurste, daar ligt de prijs aan wat de gek er voor geeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor hoeveel ga jij aan packs openen?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch denk ik dat mensen 'm gaan knijpen. Mensen die weten dat de crash eraan komt en nog het maximale eruit willen halen, maar ook mensen die gewoon hun spelers gaan dumpen, omdat ze coins willen hebben om packs te openen. Dan krijgen we dit weekend ook nog de extra impuls dat er meer van die spelers op zullen komen.![]()
![]()
0. Tenzij dat ik de verleiding niet kan weerstaan, omdat iedereen hier zieke spelers pulltquote:Op woensdag 20 november 2013 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor hoeveel ga jij aan packs openen?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ibrahimovic quote
"It was probably the last attempt to reach the World Cup with the national team for me. One thing is for sure, a World Cup without me is nothing to watch so it is not worth while to wait for the World Cup,"
![]()
![]()
Een weetje van DTeetje.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geschiedkundig gezien is 6 december de sterfdag van Sinterklaas
yo tbakkertquote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geschiedkundig gezien is 6 december de sterfdag van SinterklaasSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:14 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team gebouwd. Kom zelden 5atb tegen moet ik zeggen, wil het maar eens proberen.![]()
![]()
Vrijdag vieren wij al Sinterklaasquote:. Moet dus nog een gedicht maken....
Heuj scheldt mij niet voor homo uit please.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)naakt_na_zege__.html
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Alsof 5 atb deze FIFA nog zo erg is, heb echt niet veel meer moeite om daar tegen te scoren dan bijvoorbeeld 4-2-3-1 of 3-5-2. Zeker niet als die op ultra defensive staan![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
Alsof 5 atb deze FIFA nog zo erg is, heb echt niet veel meer moeite om daar tegen te scoren dan bijvoorbeeld 4-2-3-1 of 3-5-2. Zeker niet als die op ultra defensive staan![]()
Heb er ook nog geen moeite mee gehad inderdaad.![]()
352 en 4231 zijn echt kut formaties dit jaarquote:Op woensdag 20 november 2013 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
4-2-3-1 bevalt mij tot nu toe het beste hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 en 4231 zijn echt kut formaties dit jaar
Is natuurlijk ook erg persoonlijk wat je fijn vindt spelen of niet. Wel handig dat jij dat voor iedereen even bepaald![]()
![]()
Bale - SIF Adebayor - Krasic
Gustavo - SIF Marchisio
IF Marcelo - Dede- Santana - Silva- IF Abate
Neuer
Dit team in FUT 12![]()
![]()
![]()
Leuk al die 5atbs hier
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
4231 speelt lekker jaquote:Op woensdag 20 november 2013 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-2-3-1 bevalt mij tot nu toe het beste hoor.
Is natuurlijk ook erg persoonlijk wat je fijn vindt spelen of niet. Wel handig dat jij dat voor iedereen even bepaald![]()
Dit jaar zijn 3421, 4231 en 433(4) mijn favorieten![]()
Uitmuntendquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Timmy hoe gaat het ouwe pikkebaasEn met u?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar? In Duitsland?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rustig. Vrijdag mijn xbox ONE halen
Ik sla hem denk ik maar over, toch weinig tijd om te gamen en mijn geld gaat zitten in mijn nieuwe appartement
Elke dag![]()
Ja rij even naar Duitsland met een paar vriendenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar? In Duitsland?
Ik sla hem denk ik maar over, toch weinig tijd om te gamen en mijn geld gaat zitten in mijn nieuwe appartement![]()
Nieuwe appartement in Eindhoven?![]()
Was dat niet heel lastig met updates?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja rij even naar Duitsland met een paar vrienden![]()
Nieuwe appartement in Eindhoven?
Jup
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Ibrahimovic quote
"It was probably the last attempt to reach the World Cup with the national team for me. One thing is for sure, a World Cup without me is nothing to watch so it is not worth while to wait for the World Cup,"
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nice. Waar ergens? Kan via DM.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was dat niet heel lastig met updates?
Jup![]()
Donequote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice. Waar ergens? Kan via DM.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |