Ik had gehoop zonder de winkel te kunnen spelen. Net zoals vroeger. Maar volgens mij kom je de 2e en 3e dungeon niet eens in zonder te huren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:54 schreef CoExist het volgende:
Ik vind huren van wapens en items ook stom. Ben nu HyRule/LoRule aan 't verkennen en Rupees aan 't grinden. Ik heb zo al een paar items gekocht ŕ 800 Rupees per stuk.
Animal Crossing, Mario 3D Land, Donkey Kong Country (Als je hem nog niet had op Wii, maar zelfs dan...quote:Op zondag 24 november 2013 11:03 schreef Vangrance het volgende:
Hey all
Ik heb net voor een week een 3DS XL gekocht... Ben er tot nu toe blij mee heb Pokemon X en heb zelda ook al binnen...
Aangezien ik niet echt bekent ben in de Nintendo (3DS) scčne had ik een vraagje.... Wat zijn nog meer must haves voor op de 3DS?
Aanvulling op Noppie: Luigi's Mansion: Dark Moon, Mario & Luigi: Dream Team, Mario Kart 7, New Super Mario Bros. 2, Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fatequote:Op zondag 24 november 2013 11:03 schreef Vangrance het volgende:
Hey all
Ik heb net voor een week een 3DS XL gekocht... Ben er tot nu toe blij mee heb Pokemon X en heb zelda ook al binnen...
Aangezien ik niet echt bekent ben in de Nintendo (3DS) scčne had ik een vraagje.... Wat zijn nog meer must haves voor op de 3DS?
Ik was lekker eerderquote:Op zondag 24 november 2013 12:37 schreef Aether het volgende:
http://p-atlus.jp/pq/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pe... Persona!!
Moet nog zien dat het hier wordt uitgebracht.quote:
Positief blijven! Daarnaast snap ik toch geen Japans, heeft bij games als dit weinig nutquote:Op zondag 24 november 2013 12:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Moet nog zien dat het hier wordt uitgebracht.
Bedankt region lock!
Ik niet, want goudquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:11 schreef Aether het volgende:
Wie heeft de verpakkingshoes van Zelda omgedraaid?
Nee, maar ook geen Amerikaanse versie.quote:Op zondag 24 november 2013 13:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Positief blijven! Daarnaast snap ik toch geen Japans, heeft bij games als dit weinig nut
Lijkt me sterk dat als er geen Europese versie komt er wel een Amerikaanse komt. NoE >>>> NoAquote:Op zondag 24 november 2013 13:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen Amerikaanse versie.
En toch geen gouden XL?quote:
Weet niet meer hoe dat bij NSMB2 (gele verpakking) was.quote:Ik vind het trouwens wel irritant dat de rug van de game niet helemaal wit is, nu staat ie in de kast tussen mijn andere games en ziet het er lelijk uit/zeikerd
Die is gewoon wit aan de zijkantquote:Op zondag 24 november 2013 13:32 schreef Aether het volgende:
[..]
En toch geen gouden XL?
[..]
Weet niet meer hoe dat bij NSMB2 (gele verpakking) was.
Die had ik overal verwacht. Dacht de 1-2 klapper van Pokémon met nieuw kindvriendelijk succes werkt wel. Hoe verkoopt dat ding eigenlijk, iemand een idee?quote:Op zondag 24 november 2013 13:36 schreef Aether het volgende:
Korea krijgt Pokémon 2DS bundels - die had ik hier ook verwacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het wel meevallen; een soort Game Boy Advance tabletquote:
ik werk bij de Intertoys en wij hebben hem vorige week binnen gekregen die bundelquote:Op zondag 24 november 2013 13:36 schreef Aether het volgende:
Korea krijgt Pokémon 2DS bundels - die had ik hier ook verwacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wen er maar aan. Dat ontwerp, maar dan met een enkel groot doorgetrokken scherm, wordt de volgende nieuwe handheld van Nintendo over een paar jaar.quote:
Ik gok dat het eerder horizontaal zal zijn dan verticaal. En het wordt overigens ook direct de nieuwe home console op de een of andere manier. Geen onderscheid thuis of onderweg.quote:Op zondag 24 november 2013 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Dat ontwerp, maar dan met een enkel groot doorgetrokken scherm, wordt de volgende nieuwe handheld van Nintendo over een paar jaar.
ik zie geen probleem?quote:Op zondag 24 november 2013 18:19 schreef Klonk het volgende:
Multiplatform problemen, heb zelda maar zit nu diep in tear away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |