Mijn Zelda overkopen? 30 euries.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:14 schreef VRIDZ het volgende:
Heb mn Zelda nog steeds niet binnen.. ook nog geen reactie van Wehkamp gehad.. al heb ik mn Wii U en Prof Layton wel gewoon netjes dinsdag ontvangen.. mag hopen dat ie binnenkort toch aankomt!
En sorry, beetje off-topic, maar.. ik kwam er net achter dat bij pre-order van Super Mario 3D World voor de Wii U je er een speciaal hoesje bij kreeg als je m bestelt via Mediamarkt of Saturn.. ik meteen op de site kijken, bleek het al uitverkocht te zijn, damn!Dan maar de 'standaard' versie besteld bij Bol.com
Gewoon instappen en naar de winkel rijden. Het is toch koopavond.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:29 schreef BurungElang het volgende:
Ik moet me behoorlijk inhouden om dit apparaatje niet aan te schaffen!
Voor +/- 200 euro inclusief 2 games namelijk Zelda:ALBW en Super Mario 3 Land wordt het wel erg aantrekkelijk.
Weet nog dat ik vooral dacht aan het begin: Ik koop hem sowieso niet.. te weinig interessante games en wachten tot er ééntje komt met 2 "pookjes". Volgens mij gaat dat laatste nooit meer gebeuren en die games worden steeds interessanter.
Nu kan ik ook een nieuwe generatie console kopen, maarja dan ben je minstens dubbel zo veel geld kwijt.. en écht veel gamen (zoals ik met vorige generaties heb gedaan) ben ik voorlopig niet meer van plan. Of ben ik nu gewoon een smoes aan het verzinnen om dat ding te halen
Heb ik ook gedaan vorige week. Geen spijt van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon instappen en naar de winkel rijden. Het is toch koopavond.
Komt ie nu meequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:36 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Mijn Zelda overkopen? 30 euries.
Nou ik ben eigenlijk wel om.. Was een beetje aan het rondkijken en zag ook de titel 'Bravely Default' voorbij komen. Heb al in tijden geen echte (J)RPG gespeeld. Aangezien ik lang niet zoveel meer met games bezig ben als 'vroeger' was deze titel me niet opgevallen (wel eens wat van gelezen volgens mij).quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon instappen en naar de winkel rijden. Het is toch koopavond.
Kun je niet annuleren dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:38 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Komt ie nu meeNee, heb net even website van Wehkamp weer bekeken, blijkt dat er ineens een levertijd van 5-10 dagen op zit, terwijl ik m wel gewoon als pre-order heb besteld.. raar
Wil je er zo graag vanaf dan?quote:
Ongebruikt. Heb hem uitgespeeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Wil je er zo graag vanaf dan?Is ie wel als nieuw dan nog, of is de registratiecode al gebruikt?
Er zijn genoeg leuke games voor de 3DS en met die actie die nu loopt heb je inderdaad Mario ook mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:29 schreef BurungElang het volgende:
Ik moet me behoorlijk inhouden om dit apparaatje niet aan te schaffen!
Voor +/- 200 euro inclusief 2 games namelijk Zelda:ALBW en Super Mario 3 Land wordt het wel erg aantrekkelijk.
Weet nog dat ik vooral dacht aan het begin: Ik koop hem sowieso niet.. te weinig interessante games en wachten tot er ééntje komt met 2 "pookjes". Volgens mij gaat dat laatste nooit meer gebeuren en die games worden steeds interessanter.
Nu kan ik ook een nieuwe generatie console kopen, maarja dan ben je minstens dubbel zo veel geld kwijt.. en écht veel gamen (zoals ik met vorige generaties heb gedaan) ben ik voorlopig niet meer van plan. Of ben ik nu gewoon een smoes aan het verzinnen om dat ding te halen
Welke bijvoorbeeld? Heb ook net een 3DSquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er zijn genoeg leuke games voor de 3DS en met die actie die nu loopt heb je inderdaad Mario ook mooi meegenomen.
We schrijven reviews, wist je datquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:23 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Welke bijvoorbeeld? Heb ook net een 3DS
Nee?quote:
Meestal RPG, Adventure, Marioquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, welk genre zoek je? Ik kan wel zeggen dat Theatr Rythm geniaal is, maar als ritmegames niet je ding is ga je je kapot ergeren
It begins?quote:Op zondag 1 december 2013 10:05 schreef Aether het volgende:
Louvre Guide is regiovrij
http://www.nintendolife.c(...)ouvre_is_region_free
[ afbeelding ]
Waarom? Omdat je aan kon tonen dat hij elders (Game Mania) ook 205 was?quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net de zelda 3dsXL voor 205 meegekregen van de media markt meneer
Yeps!!quote:Op zondag 1 december 2013 21:49 schreef BurungElang het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je aan kon tonen dat hij elders (Game Mania) ook 205 was?
Ah.. terwijl ik het bericht schrijf zie ik het al https://service.mediamarkt.nl/?a=ticket_faq&ticketcatid=70
Altijd handig, zo'n "laagste prijsgarantie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |