Op internetquote:Op woensdag 20 november 2013 11:04 schreef ukker het volgende:
Ik wil wat bitcoins kopen. Waar kan ik dat het beste doen?
Flinterdun orderboek, dit is echt kinderspel voor ervaren traders.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:05 schreef strbo het volgende:
Van $402 naar $420 naar $430 in tien seconden op BTC-e..
Je kunt daar beter even mee wachten schattebout.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:04 schreef ukker het volgende:
Ik wil wat bitcoins kopen. Waar kan ik dat het beste doen?
Maar stel, ik wil er kopen? Ik heb een account aangemaakt op Mt Gox maar wacht al enkele dagen op validering..quote:Op woensdag 20 november 2013 11:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je kunt daar beter even mee wachten schattebout.
Google ff of lees ff terug, je bent serieus nummer 90 die precies deze vraag stelt in de afgelopen week.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:08 schreef ukker het volgende:
[..]
Maar stel, ik wil er kopen? Ik heb een account aangemaakt op Mt Gox maar wacht al enkele dagen op validering..
Jawel, maar het blijft een beetje.. schimmig dat op een van de grootste exchanges de koers blijkbaar behoorlijk kan worden beinvloed door een paar grotere spelers. Maargoed, BTC is op dit moment ook puur speculatie en heeft niets meer met valuta te maken :pquote:Op woensdag 20 november 2013 11:06 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Flinterdun orderboek, dit is echt kinderspel voor ervaren traders.
gewoon bitonic of zoquote:Op woensdag 20 november 2013 11:08 schreef ukker het volgende:
[..]
Maar stel, ik wil er kopen? Ik heb een account aangemaakt op Mt Gox maar wacht al enkele dagen op validering..
Wat dacht je van langer wachten? Je bent trouwens wel een dwaas als je op gox gaat traden.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:08 schreef ukker het volgende:
[..]
BTC-e staat ie op 425quote:Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef robin007bond het volgende:
En we zijn weer boven de 500 bij Mt.Gox. Rare schommelingen dit.
We need moar panic noobs!!quote:Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wat dacht je van langer wachten? Je bent trouwens wel een dwaas als je op gox gaat traden.
Gelukkig heb je je goed ingelezen.
Je bent klaar voor de bitcoinride
Lol, dikke onzin dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef robin007bond het volgende:
En we zijn weer boven de 500 bij Mt.Gox. Rare schommelingen dit.
?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lol, dikke onzin dit.Zulke schommelingen.
![]()
ik snap niet hoe je zo'n order invoert. Op BTC-E zie ik gewoon (en heb ik ook vaak gedaan) dat je kan kopen links en verkopen rechts. Maar hoe voer je zo'n order in dan? Moet je dan zelf de koop/verkoop prijs invoeren? en dan wordt het automatisch een order?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:58 schreef Distortion het volgende:
Volgens is is die 0.2% alleen bij uitgevoerde orders inderdaad.
Heb net verkocht op 441 USD heb een order geplaatst op 355 USD. Straks maar ff kijken of ie is uitgevoerd
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:14 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je zo'n order invoert. Op BTC-E zie ik gewoon (en heb ik ook vaak gedaan) dat je kan kopen links en verkopen rechts. Maar hoe voer je zo'n order in dan? Moet je dan zelf de koop/verkoop prijs invoeren? en dan wordt het automatisch een order?
Jepquote:Op woensdag 20 november 2013 11:14 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je zo'n order invoert. Op BTC-E zie ik gewoon (en heb ik ook vaak gedaan) dat je kan kopen links en verkopen rechts. Maar hoe voer je zo'n order in dan? Moet je dan zelf de koop/verkoop prijs invoeren? en dan wordt het automatisch een order?
quote:De enige manier om voor ons om bitcoins in te kopen, is door een hoge prijs de bieden. Wij kopen dus ook ruim boven mtgox en bitstamp in. En ja, deze bitcoins vliegen de deur uit omdat de vraag gewoon hoog is. Dus hoezo niet echt representatief?
Ik snap dat jullie graag naar andere exchanges kijken, maar Bitstamp heeft nu al bijna een week problemen met hun bank, waardoor mensen daar niet kunnen kopen en mtgox heeft al maanden problemen daarmee.
Wij zitten echt in het zelfde schuitje als jullie hoor, wij kunnen niet stiekem heel goedkoop bitcoins kopen op bitstamp, want al ons geld is daar al dagen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |