Tsja, je kan het kutmuziek vinden. Maar je kan niet ontkennen dat hij ergens iets vreselijks goed doetquote:Op woensdag 20 november 2013 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Domienie vindt Justin Biebertje goed
Hij ziet er inderdaad vreselijk goed uit.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja, je kan het kutmuziek vinden. Maar je kan niet ontkennen dat hij ergens iets vreselijks goed doet
Alwetendheid. Een eigenschap die alleen Sesamstraat bewoners hebben.quote:
Naja als je hem 1047509202x per dag hoort..quote:Op woensdag 20 november 2013 10:31 schreef themauster het volgende:
Niks mis met Roar, ik snap dat gehaat hier niet zo.
Ja, uiteraard, Domienie zou Domienie niet zijn als hij niet een grapje maakt dat Noord niet noordelijker is en Onder welquote:
Moet je eens afwisselen met een buitenlandse zender (NRJ,BBC Radio 1) hoor je hem ook niet zo vaak meerquote:Op woensdag 20 november 2013 10:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja als je hem 1047509202x per dag hoort..
Moest ik dat wegtikken, haal ik perongeluk het [3FM #----] gedeelte weg.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Potentieel goede TT is wel wat verpest. Jammer.
Of 3fm moet m gewoon minder draaien.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je eens afwisselen met een buitenlandse zender (NRJ,BBC Radio 1) hoor je hem ook niet zo vaak meer.
ieniminimuisquote:Op woensdag 20 november 2013 10:35 schreef Zaktabak het volgende:
Wie maakt er zo'n lange TT zodat ik op mobiel weer struggles heb met het wegtikken ervan?
Aerodynamic, Digital Love, Voyager, Da Funk.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef Bronson het volgende:
Harder Better Faster Stronger
De enige bazenplaat van Daft Punk.
3FM moet afwisselen, ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je eens afwisselen met een buitenlandse zender (NRJ,BBC Radio 1) hoor je hem ook niet zo vaak meer.
Da Funk is zo bruut gaafquote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aerodynamic, Digital Love, Voyager, Da Funk.
Mwoah als je al jaren naar 3FM luistert weet je dat ze goede platen gauw kapot draaien.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of 3fm moet m gewoon minder draaien.
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aerodynamic, Digital Love, Voyager, Da Funk.
Ja die is fijn.quote:
Roar is een goede plaat?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Mwoah als je al jaren naar 3FM luistert weet je dat ze goede platen gauw kapot draaien.
Technologic, Robot Rock, Aerodynamic en Da Funk waar ook behoorlijk baas.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef Bronson het volgende:
Harder Better Faster Stronger
De enige bazenplaat van Daft Punk.
Vind ik wel ja.quote:
Die zijn beiden ookal zo kapot gedraaid, bah.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die is fijn.
Around the World en One More Time
Ok.quote:
Ik versta in de synthesizer geluiden altijd iets in de trant van "shut the fuck up, that would be very delightfull"quote:
Goede tip, ik doe even mijn oortjes uit.quote:
Hee wat een leuke nieuwe UI heb jij!quote:Op woensdag 20 november 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Nothing else matters
Over kapot gedraaid gesproken.
Supergoede plaat is ook teveel van het goede, maar het is niet zo dat ik het nummer haat, trouwens ga een dag naar Q-Music luisteren dan weet je pas hoe platen kapot worden gedraaid.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok.
Ik vind 'm wel ok, maar een supergoede plaat is teveel eer.
Ik heb 12 weken op kantoor SkyRadio gehoord. Nu ik bijna weg ga en 'concentratie voor verslaglegging' wil heb ik wel oortjes in.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Supergoede plaat is ook teveel van het goede, maar het is niet zo dat ik het nummer haat, trouwens ga een dag naar Q-Music luisteren dan weet je pas hoe platen kapot worden gedraaid.
Hallo zonnestraaltjequote:Op woensdag 20 november 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Nothing else matters
Over kapot gedraaid gesproken.
Waarom heb je dat niet 12 weken eerder gedaan?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb 12 weken op kantoor SkyRadio gehoord. Nu ik bijna weg ga en 'concentratie voor verslaglegging' wil heb ik wel oortjes in.
Ik weet er dus alles van.
kusjekroel voor jouquote:
Vraag ik me soms ook af.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet 12 weken eerder gedaan?
Nee pindaplant is ziek op bedquote:Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Pindaplant er ook? En pino113?
Bladharkquote:Op woensdag 20 november 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bladhark komt straks wel ff hoi zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |