4/10quote:Op woensdag 20 november 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel mee oppassen. In Rusland en Japan zitten ze nog steeds met vrijgekomen carnafval.
mbo, omdat ja YOLOquote:Op woensdag 20 november 2013 00:41 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op de middelbare uit 93?
Die hadden dan ook levenslang moeten krijgen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel mee oppassen. In Rusland en Japan zitten ze nog steeds met vrijgekomen carnafval.
na carnavalquote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vasten doe je maar voor carnaval. Ik vier mijn ontlastende overheidsfeestje liever met eten.
Roast Beefy O'Weefyquote:Op woensdag 20 november 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van ons hoogstaande gesprek.
Door de carnaval discussie die we al 20x hebben gevoerd?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
twentefc ik voel een band ontsaan tussen ons
Ik wil Adames niet aan het huilen brengen dus ik stel bij deze niet dat Brabanders en Limburgers gewoon minderwaardig zijn en een kinderhand snel gevuld is.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:44 schreef SaulGoodman het volgende:
Carnaval moet je aan wennen. Het is meer iets voor de zuiderlingen.
jaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Door de carnaval discussie die we al 20x hebben gevoerd?
heb ik dat ooit verteld ja?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij ging toen geld schooieren met je broertje of niet?
Ja, dit soort dingen onthoud ik altijd wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb ik dat ooit verteld ja?
chanant wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |