Dan ontlast je misschien ook wel je vaste lasten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen nemen hun overheidslaxering pas in +- juni weer in.
Tjacka zijn moederquote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heeft LR nu weer gedaan?
Vasten doe je maar voor carnaval. Ik vier mijn ontlastende overheidsfeestje liever met eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ontlast je misschien ook wel je vaste lasten.
Toch een last die van je afvalt dan. xd
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch nog ergens op bedoel je?
Carnaval is voor mensen met een uitgerekte anus.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vasten doe je maar voor carnaval. Ik vier mijn ontlastende overheidsfeestje liever met eten.
Net als kermis.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Carnaval is voor mensen met een uitgerekte anus.
Priester worden kennelijk voor mannen met een grote penis.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Priesters houden juist van hele kleine pielemuisjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Priester worden kennelijk voor mannen met een grote penis.
Mitchell Burgzorg is gewond afgevoerd onlangs in Bulgarijequote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Priester worden kennelijk voor mannen met een grote penis.
Je zou Nederlands moeten gaan studeren JRquote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat ik dit jaar de kermis.
Hij maakt dezelfde soort grappen als Koert Westerman.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou Nederlands moeten gaan studeren JR
Carnavalquote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn lerares Nederlands is hilarisch trouwens.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou Nederlands moeten gaan studeren JR
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helemaal los bij de lange gang
Hij pest mijquote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heeft LR nu weer gedaan?
Wat doe jij nog op de middelbare uit 93?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn lerares Nederlands is hilarisch trouwens.
Vandaag had ze het over vrouwen die lachend penissen afhakken.
Je moet er wel mee oppassen. In Rusland en Japan zitten ze nog steeds met vrijgekomen carnafval.quote:
4/10quote:Op woensdag 20 november 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel mee oppassen. In Rusland en Japan zitten ze nog steeds met vrijgekomen carnafval.
mbo, omdat ja YOLOquote:Op woensdag 20 november 2013 00:41 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op de middelbare uit 93?
Die hadden dan ook levenslang moeten krijgen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet er wel mee oppassen. In Rusland en Japan zitten ze nog steeds met vrijgekomen carnafval.
na carnavalquote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vasten doe je maar voor carnaval. Ik vier mijn ontlastende overheidsfeestje liever met eten.
Roast Beefy O'Weefyquote:Op woensdag 20 november 2013 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het hele doel van ons hoogstaande gesprek.
Door de carnaval discussie die we al 20x hebben gevoerd?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
twentefc ik voel een band ontsaan tussen ons
Ik wil Adames niet aan het huilen brengen dus ik stel bij deze niet dat Brabanders en Limburgers gewoon minderwaardig zijn en een kinderhand snel gevuld is.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:44 schreef SaulGoodman het volgende:
Carnaval moet je aan wennen. Het is meer iets voor de zuiderlingen.
jaquote:Op woensdag 20 november 2013 00:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Door de carnaval discussie die we al 20x hebben gevoerd?
heb ik dat ooit verteld ja?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij ging toen geld schooieren met je broertje of niet?
Ja, dit soort dingen onthoud ik altijd wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb ik dat ooit verteld ja?
chanant wel.
ik zie dat je bar weinig van carnaval af weet, jammer dat onwetendheid je niet belemmert om toch een uitgesproken mening erover te vormen, maar soit, ik geef je alcoholconsumptie maar de schuldquote:Op woensdag 20 november 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil Adames niet aan het huilen brengen dus ik stel bij deze niet dat Brabanders en Limburgers gewoon minderwaardig zijn en een kinderhand snel gevuld is.
Het zit diep.quote:
Dat klopt ook wel deels al kan ik heel slecht tegen geforceerde gezelligheid wat enkel leuk wordt als je uit wanhoop je maar naar de tering zuipt.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zie dat je bar weinig van carnaval af weet, jammer dat onwetendheid je niet belemmert om toch een uitgesproken mening erover te vormen, maar soit, ik geef je alcoholconsumptie maar de schuld
Dat was episch inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben allemaal een diepe band met TwenteFC sinds zijn lieftallige vertolking van Slaap Kindje Slaap.
Jij kent echt alle Wizard people en VI quotes uit je hoofd he?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben allemaal een diepe band met TwenteFC sinds zijn lieftallige vertolking van Slaap Kindje Slaap.
Hoiquote:Op woensdag 20 november 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moet ik mijn goede vriend in nood maar eens opzoeken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moet ik mijn goede vriend in nood maar eens opzoeken.
Tot mijn grote spijt moet ik toegeven dat ik een te simpel mens ben om alle Wizard People quotes uit mijn hoofd te kennen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kent echt alle Wizard people en VI quotes uit je hoofd he?
Ik heb hem direct opgeslagen natuurlijk, zodat ik sindsdien weinig slaapproblemen meer heb gehadquote:
Vind je Sylvie, oftewel het matras van Amsterdam, wel aantrekkelijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet rechthoekig genoeg
Alles voor de VBL clanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem direct opgeslagen natuurlijk, zodat ik sindsdien weinig slaapproblemen meer heb gehad
Retorische vraagquote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je Sylvie, oftewel het matras van Amsterdam, wel aantrekkelijk?
Gelukkig maar. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo af en toe naslagwerk moet plegen om je quotes in de juiste context te plaatsen namelijk. Dit zijn toch de momenten dat ik mij te minderwaardig voel om deze scriptie van glorieuze proporties in mijn FoBo te bezitten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tot mijn grote spijt moet ik toegeven dat ik een te simpel mens ben om alle Wizard People quotes uit mijn hoofd te kennen.
Oh. Ik dacht eigenlijk dat je het over je beste vriend Stuart had.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet rechthoekig genoeg
Ik zou daar op zich wel een trucje op kunnen ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je Sylvie, oftewel het matras van Amsterdam, wel aantrekkelijk?
Stuart is maar Little. Ik heb wat stevigers nodig.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eigenlijk dat je het over je beste vriend Stuart had.
Baas was dat.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tijden dat ik met iedereen op dit forum ruzie had![]()
Ik ging voor je door het vuur hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tijden dat ik met iedereen op dit forum ruzie had![]()
Ik heb hem beantwoord.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eigenlijk dat je het over je beste vriend Stuart had.
Iemand op de frontpage heeft een post van 3 alinea's aan mij gewijd maar ga hem lekker niet antwoorden xD
Preciesquote:
Bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging voor je door het vuur hoor.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem beantwoord.
Nu ga ik als een kapitein teruglezen.
Ons Aller Ajaxquote:Op woensdag 20 november 2013 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg beste man, welke voetbalclub support je?
De belangrijkste ken ik wel uit mijn hoofd, zoals de "I am a beautiful animal" speech.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo af en toe naslagwerk moet plegen om je quotes in de juiste context te plaatsen namelijk. Dit zijn toch de momenten dat ik mij te minderwaardig voel om deze scriptie van glorieuze proporties in mijn FoBo te bezitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |