Je komt op nummer 2 na Splutje als grootste bazenuser.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:15 schreef chroestjov het volgende:
Jij hebt alleen maar muntgeld dat je hebt verdiend met accordeon spelen in de trein vieze verdwaalde kut zigeuner.
chloro is cool, ze moet alleen eens wat vaker uit dat sckliekje komen.quote:
oke rustugquote:Op woensdag 20 november 2013 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
chloro is cool, ze moet alleen eens wat vaker uit dat sckliekje komen.
Haten op Chloroformquote:
Niet zo'n bekkie meteen eh, je kunt ook jezelf eerst even voorstellen als een echte gentleman.quote:
sorry dat ik geen obese boobies hequote:Op woensdag 20 november 2013 01:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haten op Chloroform. I.t.t. jij heeft ze wel tieten.
ik stel mezelf niet voorquote:Op woensdag 20 november 2013 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie meteen eh, je kunt ook jezelf eerst even voorstellen als een echte gentleman.
Gvd, dit ga ik uitprinten en straks onder m'n kussen leggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
chloro is cool, ze moet alleen eens wat vaker uit dat sckliekje komen.
Kneus.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
sorry dat ik geen obese boobies he
lobi dushiquote:Op woensdag 20 november 2013 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, dit ga ik uitprinten en straks onder m'n kussen leggen.
Zegt me vrij weinig. 'Nuff said dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ik stel mezelf niet voor
let the name speak for itself
ontkenning is het begin van acceptatiequote:Op woensdag 20 november 2013 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegt me vrij weinig. 'Nuff said dus.
lobi terug bbyquote:
Wat fijn dat je jezelf eindelijk kunt accepteren. De rest van de wereld volgt vanzelf. Volhouden knul.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
ontkenning is het begin van acceptatie
toppiequote:Op woensdag 20 november 2013 01:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat fijn dat je jezelf eindelijk kunt accepteren. De rest van de wereld volgt vanzelf. Volhouden knul.
doe maar rustigquote:Op woensdag 20 november 2013 01:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man, ik ben net zo breed als een snaar.
haha ectoquote:Op woensdag 20 november 2013 01:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man, ik ben net zo breed als een snaar.
K.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
toppie
de benen mogen nu weer bij elkaar schatje, het begint te lekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |