Nee ik ook niet, maar ja, wie ben ik eh.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf niet eens grappig.
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:08 schreef Stickertje het volgende:
![]()
Laat Kanye dat maar eens proberen te zingen
wanneer ze met mij is is geld geen issue. tientjes al helemaal niet. ik rol met 50jes en hogerquote:Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wel eerst controleren of het geen vals tientje is
SCvolk behoort zonder uitzondering tot de onderkant van de samenleving.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik dacht je was die highclass zina man wat is deze
Chloroform, hihaho.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ja, wie ben ik eh.
R-909 >>>>>> 808quote:
Zeker alleen omdat wij je niet gangster vinden?quote:Op woensdag 20 november 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
SCvolk behoort zonder uitzondering tot de onderkant van de samenleving.
Dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
SCvolk behoort zonder uitzondering tot de onderkant van de samenleving.
Moest beetje glimlachen.quote:
Haten op Deadprez uit Eindjequote:Op woensdag 20 november 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker alleen omdat wij je niet gangster vinden?
iedereen boos dat ze niet in de slowchat mogen komen. sorry he!!quote:Op woensdag 20 november 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jullie negeren mij altijd in de sc.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
trapstar boy hier jeweetquote:Op woensdag 20 november 2013 01:12 schreef excusemyfrench het volgende:
strictly swagboys, hosselaars en fashionkillas
Aaahhhwww.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jullie negeren mij altijd in de sc.
Niet overdrijven nou.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trek die smoel open en lach, geit.
niet haten broer. ik weet dat je haat op jongboys die het nu al gemaakt hebben maar hou je in okequote:Op woensdag 20 november 2013 01:15 schreef chroestjov het volgende:
Jij hebt alleen maar muntgeld dat je hebt verdiend met accordeon spelen in de trein vieze verdwaalde kut zigeuner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |