Ik vroeg niet naar welke muziek jij luisterde.. Kon ik trouwens blindelings raden aan je openingspost dat je ie muziek leuk vind. Heb je bijpassende pet, en glimmende jas met bontkraag?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]________!
Van welke bagger muziek hield jij ook al weer?
heb gucci pet en geen glimmende jas. wel moncler jas.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar welke muziek jij luisterde.. Kon ik trouwens blindelings raden aan je openingspost dat je ie muziek leuk vind. Heb je bijpassende pet, en glimmende jas met bontkraag?
punk muziekquote:
wel raar dat jij aan mijn post kan zien wat ik luister?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vroeg niet naar welke muziek jij luisterde.. Kon ik trouwens blindelings raden aan je openingspost dat je ie muziek leuk vind. Heb je bijpassende pet, en glimmende jas met bontkraag?
Verwacht je totaal nietquote:Op woensdag 20 november 2013 00:46 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
heb gucci pet en geen glimmende jas. wel moncler jas.
mijn mattiequote:Op woensdag 20 november 2013 00:47 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
wel raar dat jij aan mijn post kan zien wat ik luister?
Ik vind black flag maar een matig bandje eerlijk gezegd. Henry Rollins is sowieso echt een achterlijke mongool.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
punk muziek![]()
Was in augustus nog naar black flag geweest
luister naar kanye westquote:Op woensdag 20 november 2013 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind black flag maar een matig bandje eerlijk gezegd. Henry Rollins is sowieso echt een achterlijke mongool.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind black flag maar een matig bandje eerlijk gezegd. Henry Rollins is sowieso echt een achterlijke mongool.
Ja GBH is baasquote:
niet snitchen bbyquote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef Chloroform het volgende:
Mortaxx, ga eens aan het werk, luie kwal.
the best of all time. beste rapper, beste beatmaker, beste artiest, beste fashioniconquote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik mag voor je hopen dat dat een trol post is..
Rico pls.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:54 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
the best of all time. beste rapper, beste beatmaker, beste artiest, beste fashionicon
quote:
Het is ook maar een matig bandje, maar ze komen uit Eindhoven dus ik vind ze wel cool.quote:
Trolltopic ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik mag voor je hopen dat dat een trol post is..
Bedoel je dat gewone wit tshirt dat hij heeft 'ontworpen' die je bij zeeman kan kopen voor 1 euro en verkocht heeft door 125 dollar?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:54 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
the best of all time. beste rapper, beste beatmaker, beste artiest, beste fashionicon
Eindje representquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook maar een matig bandje, maar ze komen uit Eindhoven dus ik vind ze wel cool.
quote:
Echt? WIst ik niet. Luisterde dat nummer vorig jaar, dacht dat ze brits warenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is ook maar een matig bandje, maar ze komen uit Eindhoven dus ik vind ze wel cool.
brakkaa boysquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet fokken met de apc lijn. en de louis vuitton dons zijn instant classicquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bedoel je dat gewone wit tshirt dat hij heeft 'ontworpen' die je bij zeeman kan kopen voor 1 euro en verkocht heeft door 125 dollar?
Nee man.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Echt? WIst ik niet. Luisterde dat nummer vorig jaar, dacht dat ze brits waren
Nee dan komen mensen erachter dat ik helemaal niet zo gangster ben als ik me hier voordoe.quote:
Tyf op man, we kapen je topic.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:58 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
niet fokken met de apc lijn. en de louis vuitton dons zijn instant classic
Zemmelquote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dan komen mensen erachter dat ik helemaal niet zo gangster ben als ik me hier voordoe.
Oh deze mongool van het woonwagenkampquote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef excusemyfrench het volgende:
mensen die denken dat ik de troll ben?
check me posthistorie matties ricardo1989 ik ben true niet haten dat er een hosselaar op fok site zit!!
Weet iedereen al hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee dan komen mensen erachter dat ik helemaal niet zo gangster ben als ik me hier voordoe.
wtfquote:Drama Veldhoven dieptepunt voor band Discipline
EINDHOVEN - Linda Manders uit Veldhoven wordt dit weekend in Eindhoven gecremeerd. Haar 34-jarige echtgenoot, de zanger van de Eindhovense hardcoreband Discipline, zou haar met geweld om het leven hebben gebracht en vervolgens hun huis in brand hebben gestoken. Inmiddels heeft hij een gedeeltelijke bekentenis afgelegd.
Volgens de website van Discipline is de groep momenteel bezig met schrijven van nieuwe nummers en de opnames van een album, dat nog dit jaar moet verschijnen. Na het drama in Veldhoven werden alle optredens uit de agenda op de site verwijderd. Het Twitter-account van de band, waarvoor ze in mei nog driftig promotie maakten op hun Facebook-pagina, blijkt inmiddels opgedoekt.
Op zowel de Facebook-pagina als de MySpace-pagina van de band, die meer dan 22.700 'MySpace-vrienden' heeft, staat niks dat verwijst naar het drama waarbij Linda Manders om het leven kwam. Op de gezamenlijke Hyves-pagina van Manders en haar echtgenoot daarentegen lopen de condoleances wel binnen, evenals op een online condoleanceregister.
http://www.omroepbrabant.(...)band+Discipline.aspx
Een regenworm met mentale retardatie komt nog slimmer over dan hoe jij typt in je posts..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:59 schreef excusemyfrench het volgende:
mensen die denken dat ik de troll ben?
check me posthistorie matties ricardo1989 ik ben true niet haten dat er een hosselaar op fok site zit!!
niet boos worden bby. ik weet zeker dat je anders praat als je me in mn audi aan ziet rijden. en ik uitstap gedressed in louis vuittonquote:Op woensdag 20 november 2013 01:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een regenworm met mentale retardatie komt nog slimmer over dan hoe jij typt in je posts..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |