DISCRIMINATIE!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
niet stoer praten over zigenuers a mattie wij maken geen grappen zijn geen zehma hollanders he
turkse pizza? jij bedoelt lahmacun?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Weet je wel niet het verschil tussen een durum en een turkse pizza met donner erin, clown.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Weet je wel niet het verschil tussen een durum en een turkse pizza met donner erin, clown.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
turkse pizza? jij bedoelt lahmacun?
geloof mij is niet lekker. durum is bijna hetzelfde alleen dan zonder vlees erop maar gewoon met kalf doner geloof mij is echt lekker!!quote:
ik ga morgen een shirt bestellen van julliequote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef excusemyfrench het volgende:
[..]
niet stoer praten over zigenuers a mattie wij maken geen grappen zijn geen zehma hollanders he
ja broer vaak gedaan!!quote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Rozzje het volgende:
Terechte klacht man sws uitgaan met fake 50jes je kan iedereen flashen en op de einde vd avond ziek veel geld verdienen
watquote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef AlexanderC het volgende:
[..]viezerik, stiekem vind je hem lekker.
ik ken jou nog wel. ik ben ricardoquote:Op woensdag 20 november 2013 00:38 schreef Rozzje het volgende:
Terechte klacht man sws uitgaan met fake 50jes je kan iedereen flashen en op de einde vd avond ziek veel geld verdienen
Half vier.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:32 schreef excusemyfrench het volgende:
degenen die mij niet geloven mogen deventer centraal komen. echt waar ik maak geen grapjes in tegen stelling tot velen hier ben ik gewoon true als het om verhalen komt.
kom naar wc woensel dan met je stoere praatjes deventer is niks a zemmelquote:Op woensdag 20 november 2013 00:32 schreef excusemyfrench het volgende:
degenen die mij niet geloven mogen deventer centraal komen. echt waar ik maak geen grapjes in tegen stelling tot velen hier ben ik gewoon true als het om verhalen komt.
ik heb buiten besteld hequote:Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef Stickertje het volgende:
![]()
Als ik de bezorger was had ik op je deurmat gescheten.
ga weg kkr altoquote:Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef Stickertje het volgende:
![]()
Ik zou dan in je kont plassen en op je hoofd poepen en je vervolgens anaal vernederenquote:Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef Stickertje het volgende:
![]()
familie sarov. la familia.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
kom naar wc woensel dan met je stoere praatjes deventer is niks a zemmel
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:42 schreef excusemyfrench het volgende:
maar ik ga niet meer op haters in. ze willen mij boos maken zodat ik een fok verbod krijg!
yall cant tell me nothin
Waar ligt je deurmat?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zou dan in je kont plassen en op je hoofd poepen en je vervolgens anaal vernederen
ben jij meisje?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]________!
Van welke bagger muziek hield jij ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |