Hier primaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou van meuk
ben ik een beetje goed te verstaan?
Ik heb jou echt gemist. Wij moeten echt maar weer eens bijpraten hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou van meuk
ja dat wordt nu echt tijdquote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb jou echt gemist. Wij moeten echt maar weer eens bijpraten hoor
Prima, maar dit nummer is wel wat overstemd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou van meuk
En lees jij je app eensquote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Prima, maar dit nummer is wel wat overstemd.
nog steeds, ik word er gek van...quote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Prima, maar dit nummer is wel wat overstemd.
Ik draai vrijdag symph, als ik sam werkend krijg that isquote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog steeds, ik word er gek van...
zo beter?
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik draai vrijdag symph, als ik sam werkend krijg that is
Ja maar ik heb een versie die is verlopen geloof ik, nu andere maar dan moet ik even alle instellingen goed zetten en tja ik blijf blondquote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SAM is ff pielen, maar als het werkt, dan gaat het als de brandweer
Kan beter. Bij de uithalen gaat het mis.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog steeds, ik word er gek van...
zo beter?
ik ook, steeds minder weliswaar, maar toch, de basiskleur blijft...quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een versie die is verlopen geloof ik, nu andere maar dan moet ik even alle instellingen goed zetten en tja ik blijf blond
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, steeds minder weliswaar, maar toch, de basiskleur blijft...
have funquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Viro het volgende:
Ik ga naar de bios, the hunger games: catching fire kijken, vrijdag thor en bad grandpa
have fun
Jammer dat ik alleen begin van Symph's show mee heb kunnen luisteren
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Viro het volgende:
Ik ga naar de bios, the hunger games: catching fire kijken, vrijdag thor en bad grandpa
have fun
Have funquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef Viro het volgende:
have fun
Vind het wel wat hebbenquote:
Wel sfeervol op zijn manier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |