Primaquote:Op woensdag 20 november 2013 18:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nog nooit waren we in dit topic het over iets zo erg eens lol
Zal ik dan morgen ff een base vs base servertje inrichtingen?
Ja kan inderdaad. Ontwerp is niet moeilijk volgensmij.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat je misschien kunt doen is zelf een ontwerp maken. Gewoon wat facturen van andere bedrijven naast elkaar leggen, de mooie dingen eruit pakken en in excel namaken. Lijntjes trekken is een uurtje werk.. (eventueel met macro's automatisch tekst invoeren en weet ik veel allemaal wat)
Ben morgen toch op mijn werk, zal ff kijken of ik nog wat heb liggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja kan inderdaad. Ontwerp is niet moeilijk volgensmij.
Zal het eens een keer bekijken, Thanks
Dat zou top zijn Tom !quote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Ben morgen toch op mijn werk, zal ff kijken of ik nog wat heb liggen.
Ja dat deed ik ook toen met hogwards en toen kwam er NIEMAND SPELENquote:
Was niet mijn fout.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat deed ik ook toen met hogwards en toen kwam er NIEMAND SPELEN
Voordat ik ftb er netjes af heb en essentials teamchat etc heb ingesteld ben je zo een paar uur verder, geen zin om te rushenquote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Was niet mijn fout.
Dan kunnen we vanaaf alvast een beetje exploren enzo.
in vanilla kan je geen teams maken toch? Nja de server backup is iedergeval aan het downloaden.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Draai je toch gewoon vanilla. We stellen toch sws een week setup in ofzo?
Kijk maar.
Delen we toch zelf in?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
in vanilla kan je geen teams maken toch?
NINJA EDIT!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
in vanilla kan je geen teams maken toch? Nja de server backup is iedergeval aan het downloaden.
dat heeft vast niks met bitcoins te maken, maar met een rekeningnummer die als frauduleus bekend staat.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Ze blokkeren ideal transacties als je er bitcoins mee wilt kopen
facturen maken kan je prima met access of zelfs wordquote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef vogelkooi het volgende:
Jaar penningmeester gedaan met enkel een paar excel bestandjes.
Geld moeten betalen voor software, daar gaat je winst
1.6.4 met een extensie voor 1.7 clients, doet onze grote vriend berend ookquote:Op woensdag 20 november 2013 18:59 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe draait remy eigenlijk 1.7, er is nog geen eens een bukkit voor
ah soort hack zoals hier is beschreven https://forums.bukkit.org(...)-craftbukkit.190443/quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
1.6.4 met een extensie voor 1.7 clients, doet onze grote vriend berend ook
Week setup, alsof het niet binnen 1 of 2 dagen max voorbij isquote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Draai je toch gewoon vanilla. We stellen toch sws een week setup in ofzo?
Kijk maar.
Wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
lijkt me sowieso handig om af te speken wanneer we starten, niet nu opeens zodat er een paar al gigantisch veel kunnen doen en een hoop niet eens weten dat we een base vs base starten.
Ja we kunnen vanilla doen maar we hebben wel mensen als tom en bob hier![]()
Huh?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
nukes op mijn tekkit server #neverforget
Misschien van mn oude, maar ik lees geen boekenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zou van dat deck een boekenplank maken.
Ze hielden betalingen tegen aan iig twee verschillende bedrijven die bitcoins verkochten. Namelijk www.btcnext.nl en www.bitonic.nlquote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft vast niks met bitcoins te maken, maar met een rekeningnummer die als frauduleus bekend staat.
http://debitcoin.org/blokkeert-ing-bitcoin/quote:Op woensdag 20 november 2013 19:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Ze hielden betalingen tegen aan iig twee verschillende bedrijven die bitcoins verkochten. Namelijk www.btcnext.nl en www.bitonic.nl
ik kan met worldpainter ieder geval een world maken die niet groter is dan een bepaald formaat. Dus kan op dat vlag 1.7 gebruiken.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb wel zin om vanavond iets te doen. Mc of iets anders.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Ehm.
Aldie
Tom
Plex
Bobber
Vogel
Huib
Shaderon
David
Sos
Loon
Mschol
Curl
hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
OH EN NATUURLIJK
[ afbeelding ]
Als hij het bonnetje heeft, laten verkopen en aangifte doen van diefstal en heling. Mooi man.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie hoe staat et eigenlijk met je shirts?
Prima, eergister kwamen de shirtjes binnen, gister de laatste print geselecteerd.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie hoe staat et eigenlijk met je shirts?
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Prima, eergister kwamen de shirtjes binnen, gister de laatste print geselecteerd.
Morgen even uitzoeken hoe ik het contrast verhoog, daarna naar de drukker.
Shaderon wel denk ikquote:Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand zin in TF2 - LoL - Ace of Spades - Chivalry - Guns of Icarus - HLDM - L4D2 of iets anders?
Minecraft is toch weinig te beleven nu denk ik.
Ist wat? Ik overweeg om hem voor PS4 te kopen volgende week..quote:Op woensdag 20 november 2013 20:47 schreef turboramin het volgende:
yay net nfs rivals binnengekrgen voor ps3!
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Ehm.
Aldie
Tom
Plex
Bobber
Vogel
Huib
Shaderon
David
Sos
Loon
Mschol
Curl
mender
Flodder
huh, wat?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Ehm.
Aldie
Tom
Plex
Bobber
Vogel
Huib
Shaderon
David
Sos
Loon
Mschol
Curl
mender
zowiezo zijn mc mods veel lastiger dan nodig zou hoeven zijn, maarja modapi is er nietquote:Op woensdag 20 november 2013 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
het is gewoon vanillaenige wat ik wil is de map een bepaalde grote dus iets van een muur er omheen.
Dus ik dacht world painter -> die crashed de client zodra je de map laad
En singleplayercommands installeren is ingewikkelder dan een robot op mars landen.
ik heb L4D2, guns of icarus en TF2, guns of icarus heb ik vrij wienig gespeeld totnogtoequote:Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand zin in TF2 - LoL - Ace of Spades - Chivalry - Guns of Icarus - HLDM - L4D2 of iets anders?
Minecraft is toch weinig te beleven nu denk ik.
LINKquote:
spc is nog niet voor 1.7.. In 1.6.2 gaat t prima.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
het is gewoon vanillaenige wat ik wil is de map een bepaalde grote dus iets van een muur er omheen.
En singleplayercommands installeren is ingewikkelder dan een robot op mars landen.
waarom zit dat gvd niet gewoon standaard in minecraft een optie om map formaat in te stekken, echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Worldpainter -> in oudere versie laden (1.6.x) -> in 1.7 gooienquote:Op woensdag 20 november 2013 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom zit dat gvd niet gewoon standaard in minecraft een optie om map formaat in te stekken, echt
Snap die niet helemaalquote:Op woensdag 20 november 2013 23:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
Worldpainter -> in oudere versie laden (1.6.x) -> in 1.7 gooien
er is geen bukkit voor 1.7quote:Op woensdag 20 november 2013 23:04 schreef Flodder450 het volgende:
bukkit server zonder plugins behalve worldborder misschien?
Ah ik bedoel wat als je de wereld in minecraft versie 1.6 eerst laad (in singelplayer) . Ik weet 100% zeker dat het daarin wel werkt, en daarna laad je hem in 1.7.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Snap die niet helemaaloudere versie van wat?
wat ik heb geprobeerd was map generaten in worldpainter border instellen en dan die map uploaden, maar client wordt er dan na een paar stappen telkens uitgetrapt.
Als ik een map importeer in worldpainter heb ik die border instellingen niet (krijg je alleen bij export en export gebruik je niet als je een bestaande world importeert)
1.6 map werkt in 1.7? ohquote:Op woensdag 20 november 2013 23:33 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ah ik bedoel wat als je de wereld in minecraft versie 1.6 eerst laad (in singelplayer) . Ik weet 100% zeker dat het daarin wel werkt, en daarna laad je hem in 1.7.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Flodder450 het volgende:
waarom dat gezeur eigenlijk over de mapgrootte, gewoon 1.7 vanilla servert maken en afspreken niet verder dan X x en X z...
okeeee. Doe maar wat jou goed lijkt.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:56 schreef Ame_thyst het volgende:
dus je wil een base vs base met iedereen in dezelfde chat ... ja afspreken en fok mcsc mensen'
"ja maar onze ingang was wel in het gebied waar we mogen komen"
gaat niet om mijquote:Op woensdag 20 november 2013 23:59 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
okeeee. Doe maar wat jou goed lijkt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 00:08 schreef shaderon het volgende:
Trouwens, we hebben het 1 jarig jubileum gemist. GAM / [Minecraft SC #178] Hopsakee pvp
Geen Mor en Lor
Een door of trapdoor? Of een vage flush piston door?quote:Op donderdag 21 november 2013 00:17 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat mij betreft geen regels aan de base, behalve dat er minimaal 1 deur bovengronds moet zijn.
Is voor je eigen veiligheid ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef Mender het volgende:
[..]
Ze blokkeren ideal transacties als je er bitcoins mee wilt kopen
Ik ga je nu al zeggen dat ik straks daar overheen ga zonder het door te hebben. Ik ga niet steeds F3 kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef Flodder450 het volgende:
waarom dat gezeur eigenlijk over de mapgrootte, gewoon 1.7 vanilla servert maken en afspreken niet verder dan X x en X z...
preciesquote:Op donderdag 21 november 2013 01:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een door of trapdoor? Of een vage flush piston door?
Imo gewoon wooden/iron door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |