SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De man die nooit beslissend is voor Argentinië? CR7 heeft het overal laten zien. Wil Messi weleens zien in Engelandquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het over Messi begrijp ik![]()
Waarom, Ronaldo is gewoon een fenomeen en daar verandert zijn uiterlijk en maniertjes niks aan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik twijfel nu toch sterk aan de seksuele voorkeur van de users hier
TT
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zijn wedstrijden tegen onder andere Chelsea voorspellen weinig goeds.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
De man die nooit beslissend is voor Argentinië? CR7 heeft het overal laten zien. Wil Messi weleens zien in EngelandOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
gewoon Pique voor de lolzquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hele prijs is toch al niet serieus te nemen laat ze dan ook maar all out gaan![]()
![]()
nu doet hij het beter dan messi inderdaad maar de afgelopen 4 jaar niet hoor. waarom dan gerechtigheid.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
Dit is gewoon de beste voetballer van deze tijd en na 4 jaar gaat er volgens mij weer eens gerechtigheid plaatsvinden.
maar dit jaar gaat het gewoon een bayern baas worden hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jimmy Durmaz, halve Turk erin.
Vroeger waren het 2 prijzen. 1 werd door captains gekozen tot het beste voetballer van het jaar in de wereld en andere kreeg het op basis van prestaties door een Franse organisatie. Was ook veel beter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hele prijs is toch al niet serieus te nemen laat ze dan ook maar all out gaanHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik ben het meestal eens met je, maar deze keer niet. De laatste tijd is hij gewoon de beste van de wereld. Klaar. Overal beslissend. Altijd dé man op het veld. Geweldig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik twijfel nu toch sterk aan de seksuele voorkeur van de users hier
Maar ik had/heb toch een voorkeur voor Zlatan (op het WK), maar helaas..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mwah, de verhouding tussen die van 2012 en 2011 vind ik vrij raar, maar dat ga ik nu niet helemaal proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu doet hij het beter dan messi inderdaad maar de afgelopen 4 jaar niet hoor. waarom dan gerechtigheid.
maar dit jaar gaat het gewoon een bayern baas worden hoor.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Door zo'n nederlaag zijn ze meer underdog dan voorheen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
Japan maakt Belgie helemaal af. Belgie is zijn underdog rol ook kwijt![]()
Jij zag ze als favoriet voor deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door zo'n nederlaag zijn ze meer underdog dan voorheen hoor![]()
lol zuid afrika heeft gewonnen van spanje. HAd ik nog helemaal niet meegekregen
Feyenoord Rotterdam![]()
Dacht dat je het over de rol van Belgie op de WK had.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij zag ze als favoriet voor deze wedstrijd?![]()
Vriendschappelijke tellen niet mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef DutchSL het volgende:
Honda en Ronaldo zullen wel IF's krijgen lijkt me.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dit gaat wel weer minimaal één geweldige quote van Ibra opleveren trouwens.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Alles bij EA down ?Hala Madrid !
dus een bronze IF team. verder is er weinig gespeeld volgens mijquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja voor deze wedstrijd gespeeld werdquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dacht dat je het over de rol van Belgie op de WK had.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
tr gemachtMag je trouwens wel streams posten op FOK!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwalificatie wedstrijden Afrika,Europa en Zuid-Amerika/Azie. 2 divisies hebben lopen spelen in bepaalde competities.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus een bronze IF team. verder is er weinig gespeeld volgens mijHala Madrid !
geen idee, denk het nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mag je trouwens wel streams posten op FOK!?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Frankrijk.
Platini.
dat zeg ik daar zullen weinig gouden spelers zich enorm uitgesloofd hebben / ten tonele zijn gekomen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kwalificatie wedstrijden Afrika,Europa en Zuid-Amerika/Azie. 2 divisies hebben lopen spelen in bepaalde competities.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Genoeg toch ? Tevens gebeurde dit iedere jaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik daar zullen weinig gouden spelers zich enorm uitgesloofd hebben / ten tonele zijn gekomen.Hala Madrid !
Ja ik zit al op 30x Sakho dus fuck die OGquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
oh laat maar OG volgens mij of niet geen idee![]()
oh fuck dat had ik ook moeten doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik zit al op 30x Sakho dus fuck die OG
lul dm dat even voortaan![]()
![]()
Ronaldo sprong fucking hoog
Hala Madrid !
Gierige brabanders hequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh fuck dat had ik ook moeten doen
lul dm dat even voortaan![]()
Zijn er veel te veel van om te stijgen volgens mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh fuck dat had ik ook moeten doen
lul dm dat even voortaanKijk morgen wel weer haha anders Chase-style
![]()
IF Sakho![]()
Kan mooi in mijn team dan.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Die hadden natuurlijk iets gehoord over Frankrijk dat 4 keer moest scoren, dus die denken dat ze er zo al zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:
Oekraine valt nieteens aan /matchfixing
Vind het in ieder geval heel vreemd dat ze niet met zijn 11en aan gaan vallen nu in de laatste 2 minuten![]()
Platini schijnt goed te betalen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
Vind het in ieder geval heel vreemd dat ze niet met zijn 11en aan gaan vallen nu in de laatste 2 minuten"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Weet er iemand wat de beste processor momenteel is voor een laptop?
Die ik nu heb, een HP Pavilion dv7 met i5 processor, stijgt op, was net 101 graden en zo traag als stront. Ding is ruim 2 jaar oud![]()
Ik denk er aan om een nieuwe te kopen, deze bezorgt me koppijn
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
i7 pakken en geen HP, brakke behuizing wat de airflow niet ten goede komtquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef dion_v_k het volgende:
Weet er iemand wat de beste processor momenteel is voor een laptop?
Die ik nu heb, een HP Pavilion dv7 met i5 processor, stijgt op, was net 101 graden en zo traag als stront. Ding is ruim 2 jaar oud![]()
Ik denk er aan om een nieuwe te kopen, deze bezorgt me koppijnWaardoor de machine snel warm wordt etc.
![]()
Bosniëquote:Hala Madrid !
Portugal kan daar zeker niet nog bij?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Welke zou jij aanraden dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
i7 pakken en geen HP, brakke behuizing wat de airflow niet ten goede komtWaardoor de machine snel warm wordt etc.
![]()
Is er nog een betere processor dan een i7?
Ik heb er niet zoveel verstand van
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Als ook dit kut speelt, stop ik helemaal met FUT voor dit jaar.
i7 is de best presterende processor (toevallig werk ik bij een grote pc boer dus kan je wel op weg helpenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Welke zou jij aanraden dan?![]()
Is er nog een betere processor dan een i7?
Ik heb er niet zoveel verstand van)
Enkele goede merken zijn, afhankelijk wat je uit wilt geven:
Lenovo
Sony Vaio
Apple
Asus![]()
Moet je weer een potje tegen mij spelen om je zelfvertrouwen op te krikken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ook dit kut speelt, stop ik helemaal met FUT voor dit jaar.![]()
![]()
Lekker voor een Apple gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
i7 is de best presterende processor (toevallig werk ik bij een grote pc boer dus kan je wel op weg helpen)
Lenovo
Sony Vaio
Apple
AsusBetaal je wel flink voor, maar wel een degelijke behuizing dat geen scheurtjes laat zien na verloop van tijd. En het Os is naar mijn idee ook een stuk stabieler.
Gezien mijn vorm van de afgelopen tijd zou het eerder een wedstrijd worden waarin jij zelfvertrouwen tankt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je weer een potje tegen mij spelen om je zelfvertrouwen op te krikken.
Nadeel is wel (dat merken wij veel met onze eigen technische dienst in de winkel ) is dat Apple vaak niet thuis geeft voor garantie (terwijl men daar wel recht op heeft) en de laders zijn van slechte kwaliteit, ook bij de smartphones die ze maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker voor een Apple gaan.Betaal je wel flink voor, maar wel een degelijke behuizing dat geen scheurtjes laat zien na verloop van tijd. En het Os is naar mijn idee ook een stuk stabieler.
Wat ik vreemd vind aan Apple is dat men kokketeert dat hun producten van uitzonderlijke kwaliteit zijn, waarom geef je dan niet zoals Hyundai bijvoorbeeld doet 5 a 7 jaar garantie maar slechts 1 jaar? Terwijl een Lenovo gewoon 2 a 3 jaar geeft? Beetje krom naar mijn idee.![]()
Wat is dan t beste dat ik voor 500/550 eu kan krijgen? Vriendinlief heeft een nieuwe laptop nodig namelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
i7 is de best presterende processor (toevallig werk ik bij een grote pc boer dus kan je wel op weg helpen)
Lenovo
Sony Vaio
Apple
Asus
Je vergeet trouwens Toshiba bij je rijtje te zetten. Mijn oude Toshiba Satellite a100-00n heeft het 5 jaar volgehouden en die van mn vriendin 6![]()
![]()
Toshiba verkopen wij niet meer (rotzooi) Kregen er gemiddeld 25% meer terug dan van ieder ander merkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat is dan t beste dat ik voor 500/550 eu kan krijgen? Vriendinlief heeft een nieuwe laptop nodig namelijk.
Je vergeet trouwens Toshiba bij je rijtje te zetten. Mijn oude Toshiba Satellite a100-00n heeft het 5 jaar volgehouden en die van mn vriendin 6En we hebben 50 winkels dus dat zegt wel wat
Voor 550 euro gewoon lekker Asus/Acer pakken met 3 jaar garantie ofzo, kan je geen brui aan vallen. Voor dat geld heb je overigens geen i7
Acer E1 voor 599 is een goede deal met een i5 processor en 8GB werkgeheugen en mat scherm. Te koop bij MyCom, Dixons etc![]()
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie op een Apple product hoor. En de service is ook gewoon goed te noemen, enig nadeel vind ik dat je steeds op en neer moet naar Apple store in Amsterdam, maar de reparaties voeren ze wel binnen enkele dagen uit ongeacht het probleem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nadeel is wel (dat merken wij veel met onze eigen technische dienst in de winkel ) is dat Apple vaak niet thuis geeft voor garantie (terwijl men daar wel recht op heeft) en de laders zijn van slechte kwaliteit, ook bij de smartphones die ze maken.
Wat ik vreemd vind aan Apple is dat men kokketeert dat hun producten van uitzonderlijke kwaliteit zijn, waarom geef je dan niet zoals Hyundai bijvoorbeeld doet 5 a 7 jaar garantie maar slechts 1 jaar? Terwijl een Lenovo gewoon 2 a 3 jaar geeft? Beetje krom naar mijn idee.
En de laders zijn inderdaad kut, ik zit nu in 10 maanden op mijn tweede adapter omdat er in de eerste kabel scheurtjes kwamen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat is er gebeurt met je hondenfietsen dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nadeel is wel (dat merken wij veel met onze eigen technische dienst in de winkel ) is dat Apple vaak niet thuis geeft voor garantie (terwijl men daar wel recht op heeft) en de laders zijn van slechte kwaliteit, ook bij de smartphones die ze maken.
Wat ik vreemd vind aan Apple is dat men kokketeert dat hun producten van uitzonderlijke kwaliteit zijn, waarom geef je dan niet zoals Hyundai bijvoorbeeld doet 5 a 7 jaar garantie maar slechts 1 jaar? Terwijl een Lenovo gewoon 2 a 3 jaar geeft? Beetje krom naar mijn idee.![]()
Maar Apple is dus momenteel de beste keus?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bij Acer moet je wel echt heel ver uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toshiba verkopen wij niet meer (rotzooi) Kregen er gemiddeld 25% meer terug dan van ieder ander merkEn we hebben 50 winkels dus dat zegt wel wat
Voor 550 euro gewoon lekker Asus/Acer pakken met 3 jaar garantie ofzo, kan je geen brui aan vallen. Voor dat geld heb je overigens geen i7
Acer E1 voor 599 is een goede deal met een i5 processor en 8GB werkgeheugen en mat scherm. Te koop bij MyCom, Dixons etcMan man, hebben daar twee laptops van gehad en beide werden veels te warm en maken ook nog eens een veel herrie.
Belachelijk dat je naar Amsterdam moet als je zelf aangeeft een fantastisch merk te zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie op een Apple product hoor. En de service is ook gewoon goed te noemen, enig nadeel vind ik dat je steeds op en neer moet naar Apple store in Amsterdam, maar de reparaties voeren ze wel binnen enkele dagen uit ongeacht het probleem.
En de laders zijn inderdaad kut, ik zit nu in 10 maanden op mijn tweede adapter omdat er in de eerste kabel scheurtjes kwamen.In Nederland heb je geen 2 jaar garantie, maar de wet non conformiteit
Ieder product heeft een bepaalde levensduur verwachting en dat bepaald de garantietermijn en eventuele eigen bijdrage bij reparatie. 2 jaar is wel het minimum. Van Apple verwacht ik 5 jaar garantie maar goed.
![]()
Lekker dan als je in Tilburg woontquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie op een Apple product hoor. En de service is ook gewoon goed te noemen, enig nadeel vind ik dat je steeds op en neer moet naar Apple store in Amsterdam, maar de reparaties voeren ze wel binnen enkele dagen uit ongeacht het probleem.
En de laders zijn inderdaad kut, ik zit nu in 10 maanden op mijn tweede adapter omdat er in de eerste kabel scheurtjes kwamen.
Voor 500 euri meer dan primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij Acer moet je wel echt heel ver uit de buurt blijven.Man man, hebben daar twee laptops van gehad en beide werden veels te warm en maken ook nog eens een veel herrie.
![]()
![]()
Doe ik ook nog jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met je hondenfietsen dan?![]()
Maar Apple is dus momenteel de beste keus?En daarnaast nog een winkel drukke baas
![]()
![]()
Acer heb ik ook gehad, precies hetzelfde wat jij zegt en waar ik nu met HP ook weer last van heb; extreem heet worden, zoemen als een vliegtuig en als je veel op hetzelfde moment open hebt staan wordt hij traag en gaat het beeldscherm afentoe flikkeren *zucht*quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij Acer moet je wel echt heel ver uit de buurt blijven.Man man, hebben daar twee laptops van gehad en beide werden veels te warm en maken ook nog eens een veel herrie.
Logisch in die prijsklasse dan kun je gewoonweg niet heel veel verwachten. De gemiddelde levensduur van een laptop is 3 jaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Acer heb ik ook gehad, precies hetzelfde wat jij zegt en waar ik nu met HP ook weer last van heb; extreem heet worden, zoemen als een vliegtuig en als je veel op hetzelfde moment open hebt staan wordt hij traag en gaat het beeldscherm afentoe flikkeren *zucht*![]()
Nja, ik heb de mijne toen voor 650¤ gekocht met de BTW vrije dagen van de Media Markt. Ik heb gewoon 1 jaar garantie via Apple zelf en een jaar via MediaMarkt. Als ik hem bij Apple zelf had gekocht zou ik 2 jaar garantie hebben bij Apple zelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Belachelijk dat je naar Amsterdam moet als je zelf aangeeft een fantastisch merk te zijnIn Nederland heb je geen 2 jaar garantie, maar de wet non conformiteit
Ieder product heeft een bepaalde levensduur verwachting en dat bepaald de garantietermijn en eventuele eigen bijdrage bij reparatie. 2 jaar is wel het minimum. Van Apple verwacht ik 5 jaar garantie maar goed.
Je zou zo'n laptop natuurlijk ook gewoon kunnen inleveren bij een willekeurige i Am Store, maar daar duurt het wat langer tot je de laptop ook weer terug hebt.
Als ik mijn laptop met enkele werkdagen weer terug heb ga ik mooi op en neer naar Amsterdam, beetje de stad in laptop inleveren en weer terug. Anders ben je een laptop gemiddeld 3-4 weken kwijt, daar zit niemand op te wachten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Welke heb jij nu dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, ik heb de mijne toen voor 650¤ gekocht met de BTW vrije dagen van de Media Markt. Ik heb gewoon 1 jaar garantie via Apple zelf en een jaar via MediaMarkt. Als ik hem bij Apple zelf had gekocht zou ik 2 jaar garantie hebben bij Apple zelf.
Je zou zo'n laptop natuurlijk ook gewoon kunnen inleveren bij een willekeurige i Am Store, maar daar duurt het wat langer tot je de laptop ook weer terug hebt.
Als ik mijn laptop met enkele werkdagen weer terug heb ga ik mooi op en neer naar Amsterdam, beetje de stad in laptop inleveren en weer terug. Anders ben je een laptop gemiddeld 3-4 weken kwijt, daar zit niemand op te wachten.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gaat mij erom dat hun garantiebepalingen absurd en belachelijk zijn. Ze zijn schijnbaar zelf niet zo overtuigd van hun producten anders gaf je wel 4-5 jaar (aangezien hun macbooks makkelijk 5 a 10 jaar meegaan uit eigen ervaring). Het is de arrogantie van het bedrijf en dat je helemaal naar Amsterdam moet en vooraf moet bellen om iets te ruilen is al helemaal om te janken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, ik heb de mijne toen voor 650¤ gekocht met de BTW vrije dagen van de Media Markt. Ik heb gewoon 1 jaar garantie via Apple zelf en een jaar via MediaMarkt. Als ik hem bij Apple zelf had gekocht zou ik 2 jaar garantie hebben bij Apple zelf.
Als ik mijn laptop met enkele werkdagen weer terug heb ga ik mooi op en neer naar Amsterdam, beetje de stad in laptop inleveren en weer terug. Anders ben je een laptop gemiddeld 3-4 weken kwijt, daar zit niemand op te wachten.![]()
Ik heb nu sinds januari 2013 een Macbook Pro mid 2012 13inch met een i5 processor en ben er alleen maar positief over. FM trekt die met meerdere competities en een groot database makkelijk en is ook nog eens heel erg stil.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Acer heb ik ook gehad, precies hetzelfde wat jij zegt en waar ik nu met HP ook weer last van heb; extreem heet worden, zoemen als een vliegtuig en als je veel op hetzelfde moment open hebt staan wordt hij traag en gaat het beeldscherm afentoe flikkeren *zucht*Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En wat vinden jullie van een iMac?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mijn ouders hebben er eentje en het toetsenbord is voor mijn gevoel kleiner dan die van mijn MacBook Air 13"quote:.
Ga me nou niet lekker zitten maken, ik was de laatste tijd intensief aan het spelen maar nu loopt hij continu vastquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds januari 2013 een Macbook Pro mid 2012 13inch met een i5 processor en ben er alleen maar positief over. FM trekt die met meerdere competities en een groot database makkelijk en is ook nog eens heel erg stil.![]()
Prima spul way overpriced natuurlijk dat dan weer wel. Zo'n iMac kost 500-700 euro om te makenquote:Dus als je het ervoor wilt betalen zeker doen.
![]()
Next.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Prima spul way overpriced natuurlijk dat dan weer wel. Zo'n iMac kost 500-700 euro om te makenDus als je het ervoor wilt betalen zeker doen.
Je kunt gewoon een afspraak maken online en langs gaan op een moment dat jou het beste uitkomt. Je wordt daar ook gewoon meteen geholpen en weet ook waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat hun garantiebepalingen absurd en belachelijk zijn. Ze zijn schijnbaar zelf niet zo overtuigd van hun producten anders gaf je wel 4-5 jaar (aangezien hun macbooks makkelijk 5 a 10 jaar meegaan uit eigen ervaring). Het is de arrogantie van het bedrijf en dat je helemaal naar Amsterdam moet en vooraf moet bellen om iets te ruilen is al helemaal om te janken.
Als je met een defecte laptop langs een normale computerwinkel of een andere zaak langs gaat heb je nog eerst een heel gedoe of dat wel of niet binnen je garantie valt.
Ik heb mijn vorige laptop, Sony Vaio voor 150 euro laten verzekeren bij MediaMarkt en het duurde in totaal 8 weken tot ik eindelijk geholpen werd. Je word letterlijk van het kastje naar de muur gewezen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga binnenkort Macbook Air halen voor de vrouw. Met personeelskorting en btw aftrek een kleine 800 euro ipv 1400quote:![]()
![]()
In mijn oplader zit ook een scheur en er kwamen al draadjes uit zetten enzo maar heb t gewoon met isolatietape weer proberen te fixen en hij doet t nu nog steeds. No way dat ik er 130 euri voor neer ga leggen.. Echt pruts materiaal is, net als dat rubberachtige spul op je ipod oordopjes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En de laders zijn inderdaad kut, ik zit nu in 10 maanden op mijn tweede adapter omdat er in de eerste kabel scheurtjes kwamen.![]()
i5 processor heb ik nu ook, als ik dan wat nieuws koop wil ik er wel echt op vooruit gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds januari 2013 een Macbook Pro mid 2012 13inch met een i5 processor en ben er alleen maar positief over. FM trekt die met meerdere competities en een groot database makkelijk en is ook nog eens heel erg stil.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
MediaMarkt en verzekeringen en servicequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een afspraak maken online en langs gaan op een moment dat jou het beste uitkomt. Je wordt daar ook gewoon meteen geholpen en weet ook waar je aan toe bent.
Als je met een defecte laptop langs een normale computerwinkel of een andere zaak langs gaat heb je nog eerst een heel gedoe of dat wel of niet binnen je garantie valt.
Ik heb mijn vorige laptop, Sony Vaio voor 150 euro laten verzekeren bij MediaMarkt en het duurde in totaal 8 weken tot ik eindelijk geholpen werd. Je word letterlijk van het kastje naar de muur gewezen.Wij ruilen iets direct om zonder een afspraak te maken, al staan er 20 klanten in de winkel
Ruilen hoort niet op afspraak, zeker niet als het om een fucking kabel van 19 euro gaat van een lader ofzo, rot op zeg
![]()
![]()
Gewoon voor een Apple gaan, heerlijk ding ook om mee te werken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ga me nou niet lekker zitten maken, ik was de laatste tijd intensief aan het spelen maar nu loopt hij continu vast![]()
Kan ik niet voor even jouw vrouw zijn dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Macbook Air halen voor de vrouw. Met personeelskorting en btw aftrek een kleine 800 euro ipv 1400Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Inclusief penis in je anus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan ik niet voor even jouw vrouw zijn dan?
Gewoon een keer dagje Amsterdam combineren met een bezoek aan de Apple Store. Je krijgt gewoon direct een nieuwe mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
In mijn oplader zit ook een scheur en er kwamen al draadjes uit zetten enzo maar heb t gewoon met isolatietape weer proberen te fixen en hij doet t nu nog steeds. No way dat ik er 130 euri voor neer ga leggen.. Echt pruts materiaal is, net als dat rubberachtige spul op je ipod oordopjes.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hee fm guru. Jonge talenten verhuren (15 jaar) of gewoon minstens 2 jaar in je club laten trainen etc?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan ik niet voor even jouw vrouw zijn dan?![]()
Ik heb nooit problemen gehad met mijn Dell, terwijl ik hem zwaar gebruik (voor mijn werk).
Maar bij iemand anders ging die gelijk kapot (of was jij dat?)![]()
![]()
![]()
Dell prima spul hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met mijn Dell, terwijl ik hem zwaar gebruik (voor mijn werk).
Maar bij iemand anders ging die gelijk kapot (of was jij dat?)![]()
![]()
![]()
![]()
Ook als je net 2 weken na je 2 jaar garantie zit?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon een keer dagje Amsterdam combineren met een bezoek aan de Apple Store. Je krijgt gewoon direct een nieuwe mee.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hee fm guru. Jonge talenten verhuren (15 jaar) of gewoon minstens 2 jaar in je club laten trainen etc?![]()
Naar je -19 en vanaf hun 17e verhuren kutje.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hehe dan wordt het altijd leuk bij ze terwijl je gewoon recht heb op vervanging cq conformiteitquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ook als je net 2 weken na je 2 jaar garantie zit?![]()
![]()
Ja, als het goed is wel. Het is een bekend probleem en komen ze vaker tegen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ook als je net 2 weken na je 2 jaar garantie zit?
Er was zelfs een pagina op Apple.nl waarbij ze een terugroep actie ofzo hadden.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kan dat überhaupt? Volgens mij moeten ze 17 zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
Bij FM 15-jarige bazen verhuren of gewoon tijd bij U19 laten spelen?![]()
Als het goed is niet. Zit ruim 10 jaar in deze business, geloof mij wat voor gekanker wij in de winkel krijgen van mensen die iets hebben net buiten de garantie om van in je broek te plassenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Het is een bekend probleem en komen ze vaker tegen.![]()
Wat doen jullie in hemelsnaam met die opladers dan? Je kont ermee flossen ofzo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
In mijn oplader zit ook een scheur en er kwamen al draadjes uit zetten enzo maar heb t gewoon met isolatietape weer proberen te fixen en hij doet t nu nog steeds. No way dat ik er 130 euri voor neer ga leggen.. Echt pruts materiaal is, net als dat rubberachtige spul op je ipod oordopjes.
Die van mij ziet er nog perfect uit, na 15 maanden ofzo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ligt eraan waar, door betere trainingsfaciliteiten worden je talenten ook beter he. Als je ze uitleent aan een club met bagger faciliteiten schiet het weinig op.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hee fm guru. Jonge talenten verhuren (15 jaar) of gewoon minstens 2 jaar in je club laten trainen etc?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee. Ik heb ook wel eens spelers op hun 16e naar Almere City gestuurdquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt? Volgens mij moeten ze 17 zijn
Oh ok haha dan is de keuze makkelijk. Had paar talenten die goed genoeg waren voor Portugese league maar niet goed genoeg voor mijn teamquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt? Volgens mij moeten ze 17 zijn![]()
![]()
Nou ik heb er inmiddels krap 13.000 virtuele kilometers opzitten in ETS2, en het waren 13.000 bewogen kilometers, met hoogte- en dieptepunten. Geweldige vergezichten gezien, 180-190 door de woestijn knallen en iedereen rechts inhalen op de A2, prachtige verhalen. Inmiddels ruim een miljoen aan schade gereden en twee ton aan boetes, maar het was het waard.Mijn prachtige MAN truck met ruim 5000pk doet het nog steeds geweldig, topding.
![]()
![]()
ETS deze man weetquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou ik heb er inmiddels krap 13.000 virtuele kilometers opzitten in ETS2, en het waren 13.000 bewogen kilometers, met hoogte- en dieptepunten. Geweldige vergezichten gezien, 180-190 door de woestijn knallen en iedereen rechts inhalen op de A2, prachtige verhalen. Inmiddels ruim een miljoen aan schade gereden en twee ton aan boetes, maar het was het waard.Mijn prachtige MAN truck met ruim 5000pk doet het nog steeds geweldig, topding.
![]()
![]()
Het is gewoon van heel brak spul gemaakt. En als je het meerdere keren per week (netjes) oprolt en in je tas doet dan scheurt/breekt dat spul heel makkelijk blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat doen jullie in hemelsnaam met die opladers dan? Je kont ermee flossen ofzo?
Die van mij ziet er nog perfect uit, na 15 maanden ofzo.![]()
Hala Madrid !
Je zal het wel beter weten, maar ik heb enkele maanden terug nog opgezocht hoe en wat je precies kon verwachten, maar Apple had op de eigen website een pagina met dat het een bekend probleem is en dat je langs kunt gaan voor een nieuwe omdat een gescheurde kabel gevaarlijk kan zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Zit ruim 10 jaar in deze business, geloof mij wat voor gekanker wij in de winkel krijgen van mensen die iets hebben net buiten de garantie om van in je broek te plassenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Maar uiteindelijk praat iedereen hier over Apple dus is dat de beste keus?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
En dat kost dan 40 euro he zon kabel met usb plug (iphone lader)quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is gewoon van heel brak spul gemaakt. En als je het meerdere keren per week (netjes) oprolt en in je tas doet dan scheurt/breekt dat spul heel makkelijk blijkbaar.![]()
![]()
Tis voor mn Macbook, 130 euro dusquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
En dat kost dan 40 euro he zon kabel met usb plug (iphone lader)![]()
![]()
Hij heeft het over een Macbook ladertje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
En dat kost dan 40 euro he zon kabel met usb plug (iphone lader)
Ja kabel ja maar wat als je touchpad niet meer reageert na 2 jaar en 6 maanden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je zal het wel beter weten, maar ik heb enkele maanden terug nog opgezocht hoe en wat je precies kon verwachten, maar Apple had op de eigen website een pagina met dat het een bekend probleem is en dat je langs kunt gaan voor een nieuwe omdat een gescheurde kabel gevaarlijk kan zijn.Die kabel vergoeden ze ja want kost niks maar wat als je een wat groter probleem hebt? Juist dan geven ze niet thuis.
![]()
haha Almere City is nu subtopper in de eredivisie bij mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ook wel eens spelers op hun 16e naar Almere City gestuurden die coach is dit seizoen verkozen tot beste coach (voor mij
), allemaal door mijn wereldtalenten
![]()
![]()
Als je graag te veel wilt betalen voor een logo, vooral doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
Maar uiteindelijk praat iedereen hier over Apple dus is dat de beste keus?
/vooroordeel![]()
Bullshit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je graag te veel wilt betalen voor een logo, vooral doen
/vooroordeelOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik weet het ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
/vooroordeel![]()
Ja, dan heb je inderdaad een probleem, maar dat is bij ieder ander merk precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja kabel ja maar wat als je touchpad niet meer reageert na 2 jaar en 6 maanden?Die kabel vergoeden ze ja want kost niks maar wat als je een wat groter probleem hebt? Juist dan geven ze niet thuis.
Als al die ultrabooks een jaar eerder kwamen had ik nu met een Samsung of Asus gezeten ipv een Macbook![]()
http://www.onemorething.n(...)-adapter-kabel-stuk/quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tis voor mn Macbook, 130 euro dus
In dit topic kijken en dan de laatste reactie.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zit deels waarheid in. Hun marketingstrategie is natuurlijk geniaal, maar we merken langzamerhand dat consumenten dat ook gaan zien. Samsung is nog steeds marktleider qua smartphones etcquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
/vooroordeel![]()
![]()
Nee dat is niet waarquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, dan heb je inderdaad een probleem, maar dat is bij ieder ander merk precies hetzelfde.Logitech bijvoorbeeld is direct omruilen zonder zweet. Lenovo precies hetzelfde
Sommige merken betalen een deel vd reparatie (wat ook prima is en mag). Apple zegt krijg aids
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee dat is niet waarLogitech bijvoorbeeld is direct omruilen zonder zweet. Lenovo precies hetzelfde
Sommige merken betalen een deel vd reparatie (wat ook prima is en mag). Apple zegt krijg aids
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee dat is niet waarLogitech bijvoorbeeld is direct omruilen zonder zweet. Lenovo precies hetzelfde
![]()
Apple is gewoon voor hipstersquote:
/vooroordeel2
Serieus:
het enige Apple product dat ik ooit heb gehad is deze:
![]()
Hoe dan ook, het trekt me totaal niet. Zit sowieso zwaar in de Microsoft hoek voor mijn werk (SQL server, Visual Studio etc etc), is allemaal wel op te lossen, maar veel te veel gedoe voor in mijn ogen geen enkel voordeel.![]()
Mijn Vaio van <2kgin de eerste weken vaak panish aan mn tas gevoeld om te checken of ie er nog wel in zat
zo'n verschil met mn BTO
![]()
Apple kan ook Dualcamp hequote:Op dinsdag 19 november 2013 23:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Apple is gewoon voor hipsters
/vooroordeel2
Serieus:
het enige Apple product dat ik ooit heb gehad is deze:
[ afbeelding ]
![]()
Hoe dan ook, het trekt me totaal niet. Zit sowieso zwaar in de Microsoft hoek voor mijn werk (SQL server, Visual Studio etc etc), is allemaal wel op te lossen, maar veel te veel gedoe voor in mijn ogen geen enkel voordeel.![]()
![]()
Hey, welkom in 2012quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een grafspel is FIFA eigenlijk![]()
![]()
Weet ik, de vormgevers bij ons zitten wel op Apple en zweren er bij en hebben graag al dat gedoe er voor over als ze Microsoft dingen nodig hebben.quote:
Ik niet, ik zie geen voordeel voor mijn PC gebruik.![]()
Als je Dualcamp gaat doen, kun je beter geen Mac nemen.quote:
Thanks, ik ging er gewoon vanuit dat ik pech had.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
http://www.onemorething.n(...)-adapter-kabel-stuk/
In dit topic kijken en dan de laatste reactie.
Morgen maar eens contact opnemen.![]()
Mwa ik ga dat toch ook toepassen hoor. Sommige dingen zoals games werken niet met Apple (althans niet allemaal). Evenals bepaalde applicaties.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je Dualcamp gaat doen, kun je beter geen Mac nemen.![]()
Als ik ooit een keer Windows nodig heb voor een projectje of opdracht op school pak ik VMware erbij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa ik ga dat toch ook toepassen hoor. Sommige dingen zoals games werken niet met Apple (althans niet allemaal). Evenals bepaalde applicaties.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Werkt niet zo chill als gewoon direct in Windows zitten, soms lag etcquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik ooit een keer Windows nodig heb voor een projectje of opdracht op school pak ik VMware erbij.![]()
Ik wil eigenlijk maar max. 800 euro uitgeven, dan ben ik zeker gierig
Sony Vaio ofzo primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik wil eigenlijk maar max. 800 euro uitgeven, dan ben ik zeker gierig![]()
kutjoodquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik wil eigenlijk maar max. 800 euro uitgeven, dan ben ik zeker gierigHala Madrid !
Met voldoende RAM nooit problemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Werkt niet zo chill als gewoon direct in Windows zitten, soms lag etc
Lekker een Vaio samen stellen op de website van Sony.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik wil eigenlijk maar max. 800 euro uitgeven, dan ben ik zeker gierigHeb ik ook een keer gedaan voor thuis.
Genoeg leuke Asus ultrabooks te vinden voor die prijs toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik wil eigenlijk maar max. 800 euro uitgeven, dan ben ik zeker gierig
Of misschien de Samsung 3 serie?![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker een Vaio samen stellen op de website van Sony.Heb ik ook een keer gedaan voor thuis.
![]()
![]()
Ultrabooks hebben ook i5 maar die zijn niet gelijk aan een normale i5 van een laptop. Ze zijn immers zuiniger en dus niet even krachtig etcquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Genoeg leuke Asus ultrabooks te vinden voor die prijs toch?
Of misschien de Samsung 3 serie?Hier vergissen veel mensen zich in, i5 is niet altijd gewoon een i5 zeg maar.
![]()
Wat heeft dat iDingetje van jou gekost?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker een Vaio samen stellen op de website van Sony.Heb ik ook een keer gedaan voor thuis.
Het is een grap hequote:![]()
Voordat een razzia hier wordt uitgevoerd
Hala Madrid !
Liever heb ik een i7 maar dan kom ik met 800,- niet weg natuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ultrabooks hebben ook i5 maar die zijn niet gelijk aan een normale i5 van een laptop. Ze zijn immers zuiniger en dus niet even krachtig etcHier vergissen veel mensen zich in, i5 is niet altijd gewoon een i5 zeg maar.
Ongeveer 650 euro, maar dat is wel inclussief BTW korting en 380 euro terug van de verzekering omdat de vorige total loss was.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat heeft dat iDingetje van jou gekost?
Ik zit te twijfelen die nieuwe Ipad Mini halen of toch voor een laptop gaan rond de 600/700 euro. Ik moet de standaardfuncties kunnen uitoefenen, soms een filmpje pakken, bestanden voor school bekijken maar het moet wel snel zijn
Hala Madrid !
Ik heb me daar te weinig in verdiept nog om te weten wat 'dé' processoren van dit moment zijn. Maar goed, als je niet hoeft te gamen op je laptop is alles al voldoende lijkt me.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ultrabooks hebben ook i5 maar die zijn niet gelijk aan een normale i5 van een laptop. Ze zijn immers zuiniger en dus niet even krachtig etcHier vergissen veel mensen zich in, i5 is niet altijd gewoon een i5 zeg maar.
Mijn eisen waren dan ook een kleiner formaat (13/14 inch) en lange batterijduur. Gamen heb ik mn PC voor![]()
![]()
Dan goede keus iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb me daar te weinig in verdiept nog om te weten wat 'dé' processoren van dit moment zijn. Maar goed, als je niet hoeft te gamen op je laptop is alles al voldoende lijkt me.
Mijn eisen waren dan ook een kleiner formaat (13/14 inch) en lange batterijduur. Gamen heb ik mn PC voor![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Liever heb ik een i7 maar dan kom ik met 800,- niet weg natuurlijk
980¤, maar dan heb je wel het duurst mogelijke.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik versta FM onder gamen en dat is een must voor mijn nieuwe laptopquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb me daar te weinig in verdiept nog om te weten wat 'dé' processoren van dit moment zijn. Maar goed, als je niet hoeft te gamen op je laptop is alles al voldoende lijkt me.
Mijn eisen waren dan ook een kleiner formaat (13/14 inch) en lange batterijduur. Gamen heb ik mn PC voor
Mijn laptop is nog wel goed, alleen als ik hem lang (een aantal uren) niet heb opgestart gaat hij veel lawaai maken, ik moet niet teveel internetpagina's tegelijk open hebben staan want dan crasht internet en bij sommige sites krijg ik een blue screen of death door een fout in atikmpag.sys. Ik heb de hp Pavilion g6.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik versta FM onder gamen en dat is een must voor mijn nieuwe laptop
Processor met een mindere videokaart, maar voor games als FM meer dan voldoende. Echt gamen doe je als het goed is toch op de console.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Topquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn laptop is nog wel goed, alleen als ik hem lang (een aantal uren) niet heb opgestart gaat hij veel lawaai maken, ik moet niet teveel internetpagina's tegelijk open hebben staan want dan crasht internet en bij sommige sites krijg ik een blue screen of death door een fout in atikmpag.sys. Ik heb de hp Pavilion g6.
en dat noem je nog wel goed?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn laptop is nog wel goed, alleen als ik hem lang (een aantal uren) niet heb opgestart gaat hij veel lawaai maken, ik moet niet teveel internetpagina's tegelijk open hebben staan want dan crasht internet en bij sommige sites krijg ik een blue screen of death door een fout in atikmpag.sys. Ik heb de hp Pavilion g6.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En om half 1 gaat het internet elke keer uit.Voor wat ik nodig heb aan games (JJ2 en de web app) is het goed genoeg.quote:![]()
quote:![]()
Kan dus op de hoop andere HP's
Gewoon nooit uit zettenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn laptop is nog wel goed, alleen als ik hem lang (een aantal uren) niet heb opgestart gaat hij veel lawaai maken, ik moet niet teveel internetpagina's tegelijk open hebben staan want dan crasht internet en bij sommige sites krijg ik een blue screen of death door een fout in atikmpag.sys. Ik heb de hp Pavilion g6.Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor t laatst mn macbook helemaal uit heb gezet.
![]()
De laatste keer dat ik hem uit zette was volgens mij deze zomer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon nooit uit zettenIk kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor t laatst mn macbook helemaal uit heb gezet.
![]()
De HP die ik nu heb heeft 4GB RAM, daar zal het wel aan liggen
Ik doe 'm een keer in de paar dagen helemaal uit, verder altijd standby.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon nooit uit zettenIk kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor t laatst mn macbook helemaal uit heb gezet.
Mijn auto is nog wel goed, alleen als ik er harder dan 40 per uur mee rijdt valt die van ellende uit elkaar.![]()
Druk eens door johjquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik doe 'm een keer in de paar dagen helemaal uit, verder altijd standby.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn laptopkan games als rome total war 2 op hoge setting draaien. Mag ook wel voor het geld wat ik er voor betaald heb maar toch.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nader je verklaring?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:45 schreef over_hedge het volgende:
Mijn laptopkan games als rome total war 2 op hoge setting draaien. Mag ook wel voor het geld wat ik er voor betaald heb maar toch.
#stoereboiigrappenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mangala doet het echt fantastisch hierquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef DutchSL het volgende:
Ligt het nou aan mij (ja, want ik ben slecht) of is Mangala gewoon een kut speler dit jaar ? En Lloris vind ik ook behoorlijk veel fouten maken. Als die nation cup gewonnen/afgelopen (haha, ik die cup wninen) is snel weer weg die twee. Ging beter toen Barzagli en Courtois daar stonden.
Dubieuze vlek daar op de bank..quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Portugal - Zweden natuurlijk.
En hopen dat huilie Ronaldo niet naar het WK gaat.
Op kleine TV heb ik NL - Columbia, want is de moeite niet zo, omdat Kwal vd Vaart mee doet. Die kan je niet klein genoeg bekijken.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mangala doet het echt fantastisch hier
[..]
Dubieuze vlek daar op de bank..
Ziet er goed uit maar dan wil ik eigenlijk ook een 17" scherm.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Processor met een mindere videokaart, maar voor games als FM meer dan voldoende. Echt gamen doe je als het goed is toch op de console.
Misschien maar gewoon wachten tot 5 December
heb een i7 laptop (: nodig voor mijn werk. Maar is wel chill.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nader je verklaring?
#stoereboiigrappenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat voor iets?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heb een i7 laptop (: nodig voor mijn werk. Maar is wel chill.
dell xps 17 met ssd en 8gquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tuurlijk is dat snelquote:
Hala Madrid !
Voor de liefhebber Brazilië-Chili live op Sport1 om 2 uur
Hala Madrid !
Gelukkig wel ja. Al duren 3d renders helaas nog steeds te lang.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
congrats met de Kroatenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:54 schreef BDIL het volgende:
Voor de liefhebber Brazilië-Chili live op Sport1 om 2 uur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En wat heb je er voor betaald als ik vragen magquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Al duren 3d renders helaas nog steeds te lang.
Thanksquote:Poules worden weer zwaar kut op het WK gezien de ranking
Hala Madrid !
Waarom zou je zo'n groot 17inch willen hebben. Er groot en onhandig als je hem ooit een keer moet meenemen.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook niet erg duur of wel?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Meh sony altijd duur.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook niet erg duur of wel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja maar ik neem hem nooit mee, daarom wil ik dus ook een laptopquote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n groot 17inch willen hebben. Er groot en onhandig als je hem ooit een keer moet meenemen.![]()
Nee, ik wil een laptop omdat ik ook wel eens wat avonden beneden wil zitten, voor een vaste PC heb ik beneden geen plek
Ken ik nietquote:Op woensdag 20 november 2013 00:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lenovo T420 8GB RAM, I7 en MSATA SSD
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een bullshit sommige die daar tussen staanquote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
Fellaini
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-floptransfers.dhtml!
Alsof een Injury een transfer kut maakt![]()
![]()
Steek idd..en Okorequote:Op woensdag 20 november 2013 00:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat een bullshit sommige die daar tussen staan!
Alsof een Injury een transfer kut maakt
Kone zelfde verhaal eigenlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ginkelquote:
Vooral die jonge spelers zijn onzin, want daar moet je echt wel op langer termijn naar kijken.![]()
Jup, is ook zo. Maar dat geldt voor bijna iedereen wel in die lijst. We zijn nu 2/3 maanden bezigquote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ginkel
Vooral die jonge spelers zijn onzin, want daar moet je echt wel op langer termijn naar kijken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
durpquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu probeert hij het goed te praten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet op letten. Sociale werkplaats gaat morgen weer open dan is ie weg.
Hoe was de film en de bakker?![]()
Leukquote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu probeert hij het goed te praten.
Hoe was de film en de bakker?
Hoezo bakker trouwens?![]()
![]()
Ow ik dacht dat jij mocht kiezen waar je uiteten wildequote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Dat doe je niet bij een bakker, dat is louter voor paupers.Worstenbrood Walhalla
![]()
Serveren ze ook worstenbroodjes bij een Michelin sterren restaurant?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Dat doe je niet bij een bakker, dat is louter voor paupers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Serveren ze ook worstenbroodjes bij een Michelin sterren restaurant?![]()
laptop die ik heb is binnen 8 seconde opgestart, zonder SSDquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:38 schreef BDIL het volgende:
Ik zit te twijfelen die nieuwe Ipad Mini halen of toch voor een laptop gaan rond de 600/700 euro. Ik moet de standaardfuncties kunnen uitoefenen, soms een filmpje pakken, bestanden voor school bekijken maar het moet wel snel zijn![]()
![]()
4411 is echt een toffe formatie als je een geniale spits op CF zet. Speel nu met Cavani in de spits en Ibra erachter en iedereen is zo gefixeerd op het centrum dat ik met Lavezzi of Lucas er zo doorheen loop.![]()
Achterhoede met Courtois, Alba, Ramos, Pepe en Alves had ik nog vanuit m'n andere team en via Matuidi en Moutinho linkt het allemaal prima voor de volledige chem.![]()
![]()
Tot wanneer kan dat?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
even mijn Hyves geschiedenis downloaden hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewonnen van een Ajacied met 2-0 (H2H), stuurt hij dit bericht:
"wat ben jij een mongool vuile kkboer kun je geen normaal voetbal spelen gehandicapte"
![]()
![]()
![]()
Haten op Joveticquote:Op woensdag 20 november 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
Fellaini
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-floptransfers.dhtmlsnel terug naar Italië
![]()
Misschien voor sommige mensen hier wel leuk: OUD / Win een Monsters University-prijzenpakket!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:20 schreef elshaarawy92 het volgende:
15k en
[ afbeelding ]
plus
[ afbeelding ]
> alles wat jij hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
bohh net een geile goal gemaakt in de halve finale van die 1 nation cup..hakje Nainggolan, Benteke kaatst door over de grond en De Bruyne met een 1 touch lobje met zijn linker over de keeper heen![]()
ff uploaden
Het hakje staat er helaas nog maar half op, aanval daarvoor liep ook al erg lekker.
Deze was ook wel leuk, Jackson met de assist, Muriel met de volley. Vrij nutteloze skillmove overigens, maar daardoor had ik net wat meer ruimte
[ Bericht 44% gewijzigd door Tim86 op 20-11-2013 02:20:25 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef DutchSL het volgende:
Gewonnen van een Ajacied met 2-0 (H2H), stuurt hij dit bericht:
"wat ben jij een mongool vuile kkboer kun je geen normaal voetbal spelen gehandicapte"
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zag gister bij DWDD dat dokter Corrie zei dat je het nooit moet uitmaken via Hyvesquote:Op woensdag 20 november 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
even mijn Hyves geschiedenis downloaden hoordan kom je idd nooit van je relatie af
Mogguh Potsie![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 07:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zag gister bij DWDD dat dokter Corrie zei dat je het nooit moet uitmaken via Hyvesdan kom je idd nooit van je relatie af
Mogguh Potsie
Ik heb nooit Hyves gehad...heb ik nu iets gemist?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nooit Hyves gehad...heb ik nu iets gemist?
Heb je wel cu2 gehad?
Mogguh trouwens. Sneeuw vandaag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook niet. Ik heb sinds een jaar Facebook, maar ik geloof niet dat ik heel erg happig ben op het verschaffen van allerlei persoonlijke informatie aan derdenquote:Op woensdag 20 november 2013 08:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
waarom niet?
Heb je wel cu2 gehad?
Mogguh trouwens. Sneeuw vandaag
Moest al krabben vanochtend (aan mijn autoruit natuurlijk), zou balen zijn als er vanmiddag weer ellenlange files staan door sneeuw. Maar nu ik er over nadenk is dat een goed excuus om te laat thuis te komen, en de kraamvisite mis te lopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb er ook weinig/niks mee hoor. Beetje noodzakelijk kwaad geworden is het nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies: je hebt tegenwoordig zelfs je Fb-account nodig om op allerlei sites in te loggen...en niemand vraagt meer om mijn DigIDquote:Op woensdag 20 november 2013 08:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb er ook weinig/niks mee hoor. Beetje noodzakelijk kwaad geworden is het nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1200 geloof ik, was wel 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En wat heb je er voor betaald als ik vragen magDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Trouwens: IF Van Dijk
Zijn NIF vind ik al echt value for money (samen met Rekik achterin, vond hem beter en goedkoper dan Bruma), maar zijn IF speelt echt geweldig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morgen
Ben ik de enige bij wie het EA forum niet wilt laden ?Hala Madrid !
Uurtje geleden laadde het bij mij prima.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:07 schreef BDIL het volgende:
Morgen
Ben ik de enige bij wie het EA forum niet wilt laden ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Robben voor 375k? PS3 ofzo? Hij speelt wel heerlijk trouwens.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
> alles wat jij hebt.![]()
Leuke hele cheape vervanger voor robben vind ik die sidney sam,quote:Op woensdag 20 november 2013 09:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Robben voor 375k? PS3 ofzo? Hij speelt wel heerlijk trouwens.
die speelt op een zelfde manier als robben, ondanks dat zijn stats uiteraard beduidend slechter zijn..
kan heerlijk naar binnen trekken en heeft ook een perfect schot met zijn linker![]()
![]()
Best origineelquote:Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gisteren al mijn dure spelers verkocht en gewoon met dit team verder:
[ afbeelding ]![]()
Interesseert me geen moer want dit is het enige team waar ik mee kan winnen.quote:Ga jij nou maar verder dromen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bedoel er niks fout mee, het is een heerlijk team. Maar origineel niet, speelt heerlijk dus niks mis mee en met de prijsswings snap ik het wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Interesseert me geen moer want dit is het enige team waar ik mee kan winnen.
[..]
Ga jij nou maar verder dromen.![]()
Ik heb het idee dat originele teams niet beter draaien dan de niet originele OP sweatteams.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Bedoel er niks fout mee, het is een heerlijk team. Maar origineel niet, speelt heerlijk dus niks mis mee en met de prijsswings snap ik het wel.
Althans, ik heb redelijk originele league teams (Bundesliga en Serie A), maar ik ga gewoon slaag krijgen als ik zo'n team tegen krijg...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Interesseert me geen moer want dit is het enige team waar ik mee kan winnen.![]()
![]()
![]()
Klopt ben het wel met je eens, BPL teams zijn echt vaak de beste teams. Als ik eto'o en benteke tegen krijg kan ik een team van 500k hebben staan maar daar is lastig tegenop de boksen. Twijfel ook bij elk team om net als jou een relaxt BPL team te maken en coins te houden. Maar dan ga ik packs kopen -.-quote:Op woensdag 20 november 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat originele teams niet beter draaien dan de niet originele OP sweatteams.
Althans, ik heb redelijk originele league teams (Bundesliga en Serie A), maar ik ga gewoon slaag krijgen als ik zo'n team tegen krijg...![]()
Yaya is duurder dan elke speler die ik in mijn 7 teams heb hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]en Eto'o en Kompany zouden ook in de top 5 staan.
![]()
Ik zuig echt hard deze FIFA.quote:
Deze ook maar maken
[ Bericht 14% gewijzigd door MrvanTrapZ op 20-11-2013 11:21:44 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Benatia kan ook op lcb dacht ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zuig echt hard deze FIFA.
[ afbeelding ]
Deze ook maar maken![]()
Nee joh, die linkt alleen op nation met Amrabat.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Benatia kan ook op lcb dacht ik.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ohjaquote:Op woensdag 20 november 2013 11:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee joh, die linkt alleen op nation met Amrabat.![]()
Net wakker zullen we maar zeggen.![]()
repost maar wel echt een baasquote:Op woensdag 20 november 2013 11:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dham-woke-PARIS.html
Geniaal![]()
![]()
Te weinig Arnautovicquote:Op woensdag 20 november 2013 09:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zuig echt hard deze FIFA.
[ afbeelding ]
Deze ook maar maken
Nasri schijnt erg goed te zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wist het
Nasri of Cazorla?
Ik dacht dat desktops een stuk goedkoper waren dan een laptop, maar helaas
Net thuis van school, nu is het tijd voor de daily gifts (waarom die er zijn weet ik nog steeds niet, ja op de Xbox voor de legends maar waarom dan ook op de PS3?![]()
Even kijken.quote:
PS4 release in Amerika ?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net thuis van school, nu is het tijd voor de daily gifts (waarom die er zijn weet ik nog steeds niet, ja op de Xbox voor de legends maar waarom dan ook op de PS3?![]()
Het EA forum wil maar niet laden![]()
Hala Madrid !
Ik weet niks.quote:
Is dat een goede reden voor daily gifts? Ik ben wel benieuwd wat er met de prijzen gaat gebeuren. Op de Xbox komt er uiteraard een crash door de legendsquote:![]()
![]()
MrvanPacequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Pace is the key to victory, mijn broeder.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
PS3/4 gingen de prijzen omhoog door de Noord Amerikaanse release, zal nog wel een keer gebeuren bij de Europese release denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat een goede reden voor daily gifts? Ik ben wel benieuwd wat er met de prijzen gaat gebeuren. Op de Xbox komt er uiteraard een crash door de legends![]()
poOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: