SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De man die nooit beslissend is voor Argentinië? CR7 heeft het overal laten zien. Wil Messi weleens zien in Engelandquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het over Messi begrijp ik![]()
Waarom, Ronaldo is gewoon een fenomeen en daar verandert zijn uiterlijk en maniertjes niks aan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik twijfel nu toch sterk aan de seksuele voorkeur van de users hier
TT
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zijn wedstrijden tegen onder andere Chelsea voorspellen weinig goeds.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
De man die nooit beslissend is voor Argentinië? CR7 heeft het overal laten zien. Wil Messi weleens zien in EngelandOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
gewoon Pique voor de lolzquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hele prijs is toch al niet serieus te nemen laat ze dan ook maar all out gaan![]()
![]()
nu doet hij het beter dan messi inderdaad maar de afgelopen 4 jaar niet hoor. waarom dan gerechtigheid.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef TBakkert het volgende:
Dit is gewoon de beste voetballer van deze tijd en na 4 jaar gaat er volgens mij weer eens gerechtigheid plaatsvinden.
maar dit jaar gaat het gewoon een bayern baas worden hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jimmy Durmaz, halve Turk erin.
Vroeger waren het 2 prijzen. 1 werd door captains gekozen tot het beste voetballer van het jaar in de wereld en andere kreeg het op basis van prestaties door een Franse organisatie. Was ook veel beter.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hele prijs is toch al niet serieus te nemen laat ze dan ook maar all out gaanHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik ben het meestal eens met je, maar deze keer niet. De laatste tijd is hij gewoon de beste van de wereld. Klaar. Overal beslissend. Altijd dé man op het veld. Geweldig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik twijfel nu toch sterk aan de seksuele voorkeur van de users hier
Maar ik had/heb toch een voorkeur voor Zlatan (op het WK), maar helaas..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mwah, de verhouding tussen die van 2012 en 2011 vind ik vrij raar, maar dat ga ik nu niet helemaal proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu doet hij het beter dan messi inderdaad maar de afgelopen 4 jaar niet hoor. waarom dan gerechtigheid.
maar dit jaar gaat het gewoon een bayern baas worden hoor.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Door zo'n nederlaag zijn ze meer underdog dan voorheen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
Japan maakt Belgie helemaal af. Belgie is zijn underdog rol ook kwijt![]()
Jij zag ze als favoriet voor deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door zo'n nederlaag zijn ze meer underdog dan voorheen hoor![]()
lol zuid afrika heeft gewonnen van spanje. HAd ik nog helemaal niet meegekregen
Feyenoord Rotterdam![]()
Dacht dat je het over de rol van Belgie op de WK had.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij zag ze als favoriet voor deze wedstrijd?![]()
Vriendschappelijke tellen niet mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef DutchSL het volgende:
Honda en Ronaldo zullen wel IF's krijgen lijkt me.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dit gaat wel weer minimaal één geweldige quote van Ibra opleveren trouwens.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Alles bij EA down ?Hala Madrid !
dus een bronze IF team. verder is er weinig gespeeld volgens mijquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja voor deze wedstrijd gespeeld werdquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dacht dat je het over de rol van Belgie op de WK had.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
tr gemachtMag je trouwens wel streams posten op FOK!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwalificatie wedstrijden Afrika,Europa en Zuid-Amerika/Azie. 2 divisies hebben lopen spelen in bepaalde competities.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus een bronze IF team. verder is er weinig gespeeld volgens mijHala Madrid !
geen idee, denk het nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mag je trouwens wel streams posten op FOK!?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Frankrijk.
Platini.
dat zeg ik daar zullen weinig gouden spelers zich enorm uitgesloofd hebben / ten tonele zijn gekomen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kwalificatie wedstrijden Afrika,Europa en Zuid-Amerika/Azie. 2 divisies hebben lopen spelen in bepaalde competities.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Genoeg toch ? Tevens gebeurde dit iedere jaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zeg ik daar zullen weinig gouden spelers zich enorm uitgesloofd hebben / ten tonele zijn gekomen.Hala Madrid !
Ja ik zit al op 30x Sakho dus fuck die OGquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
oh laat maar OG volgens mij of niet geen idee![]()
oh fuck dat had ik ook moeten doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik zit al op 30x Sakho dus fuck die OG
lul dm dat even voortaan![]()
![]()
Ronaldo sprong fucking hoog
Hala Madrid !
Gierige brabanders hequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh fuck dat had ik ook moeten doen
lul dm dat even voortaan![]()
Zijn er veel te veel van om te stijgen volgens mijquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh fuck dat had ik ook moeten doen
lul dm dat even voortaanKijk morgen wel weer haha anders Chase-style
![]()
IF Sakho![]()
Kan mooi in mijn team dan.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Die hadden natuurlijk iets gehoord over Frankrijk dat 4 keer moest scoren, dus die denken dat ze er zo al zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:45 schreef MolFan het volgende:
Oekraine valt nieteens aan /matchfixing
Vind het in ieder geval heel vreemd dat ze niet met zijn 11en aan gaan vallen nu in de laatste 2 minuten![]()
Platini schijnt goed te betalen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
Vind het in ieder geval heel vreemd dat ze niet met zijn 11en aan gaan vallen nu in de laatste 2 minuten"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Weet er iemand wat de beste processor momenteel is voor een laptop?
Die ik nu heb, een HP Pavilion dv7 met i5 processor, stijgt op, was net 101 graden en zo traag als stront. Ding is ruim 2 jaar oud![]()
Ik denk er aan om een nieuwe te kopen, deze bezorgt me koppijn
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
i7 pakken en geen HP, brakke behuizing wat de airflow niet ten goede komtquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:56 schreef dion_v_k het volgende:
Weet er iemand wat de beste processor momenteel is voor een laptop?
Die ik nu heb, een HP Pavilion dv7 met i5 processor, stijgt op, was net 101 graden en zo traag als stront. Ding is ruim 2 jaar oud![]()
Ik denk er aan om een nieuwe te kopen, deze bezorgt me koppijnWaardoor de machine snel warm wordt etc.
![]()
Bosniëquote:Hala Madrid !
Portugal kan daar zeker niet nog bij?quote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Welke zou jij aanraden dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
i7 pakken en geen HP, brakke behuizing wat de airflow niet ten goede komtWaardoor de machine snel warm wordt etc.
![]()
Is er nog een betere processor dan een i7?
Ik heb er niet zoveel verstand van
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Als ook dit kut speelt, stop ik helemaal met FUT voor dit jaar.
i7 is de best presterende processor (toevallig werk ik bij een grote pc boer dus kan je wel op weg helpenquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Welke zou jij aanraden dan?![]()
Is er nog een betere processor dan een i7?
Ik heb er niet zoveel verstand van)
Enkele goede merken zijn, afhankelijk wat je uit wilt geven:
Lenovo
Sony Vaio
Apple
Asus![]()
Moet je weer een potje tegen mij spelen om je zelfvertrouwen op te krikken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ook dit kut speelt, stop ik helemaal met FUT voor dit jaar.![]()
![]()
Lekker voor een Apple gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
i7 is de best presterende processor (toevallig werk ik bij een grote pc boer dus kan je wel op weg helpen)
Lenovo
Sony Vaio
Apple
AsusBetaal je wel flink voor, maar wel een degelijke behuizing dat geen scheurtjes laat zien na verloop van tijd. En het Os is naar mijn idee ook een stuk stabieler.
Gezien mijn vorm van de afgelopen tijd zou het eerder een wedstrijd worden waarin jij zelfvertrouwen tankt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet je weer een potje tegen mij spelen om je zelfvertrouwen op te krikken.
Nadeel is wel (dat merken wij veel met onze eigen technische dienst in de winkel ) is dat Apple vaak niet thuis geeft voor garantie (terwijl men daar wel recht op heeft) en de laders zijn van slechte kwaliteit, ook bij de smartphones die ze maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker voor een Apple gaan.Betaal je wel flink voor, maar wel een degelijke behuizing dat geen scheurtjes laat zien na verloop van tijd. En het Os is naar mijn idee ook een stuk stabieler.
Wat ik vreemd vind aan Apple is dat men kokketeert dat hun producten van uitzonderlijke kwaliteit zijn, waarom geef je dan niet zoals Hyundai bijvoorbeeld doet 5 a 7 jaar garantie maar slechts 1 jaar? Terwijl een Lenovo gewoon 2 a 3 jaar geeft? Beetje krom naar mijn idee.![]()
Wat is dan t beste dat ik voor 500/550 eu kan krijgen? Vriendinlief heeft een nieuwe laptop nodig namelijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
i7 is de best presterende processor (toevallig werk ik bij een grote pc boer dus kan je wel op weg helpen)
Lenovo
Sony Vaio
Apple
Asus
Je vergeet trouwens Toshiba bij je rijtje te zetten. Mijn oude Toshiba Satellite a100-00n heeft het 5 jaar volgehouden en die van mn vriendin 6![]()
![]()
Toshiba verkopen wij niet meer (rotzooi) Kregen er gemiddeld 25% meer terug dan van ieder ander merkquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat is dan t beste dat ik voor 500/550 eu kan krijgen? Vriendinlief heeft een nieuwe laptop nodig namelijk.
Je vergeet trouwens Toshiba bij je rijtje te zetten. Mijn oude Toshiba Satellite a100-00n heeft het 5 jaar volgehouden en die van mn vriendin 6En we hebben 50 winkels dus dat zegt wel wat
Voor 550 euro gewoon lekker Asus/Acer pakken met 3 jaar garantie ofzo, kan je geen brui aan vallen. Voor dat geld heb je overigens geen i7
Acer E1 voor 599 is een goede deal met een i5 processor en 8GB werkgeheugen en mat scherm. Te koop bij MyCom, Dixons etc![]()
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie op een Apple product hoor. En de service is ook gewoon goed te noemen, enig nadeel vind ik dat je steeds op en neer moet naar Apple store in Amsterdam, maar de reparaties voeren ze wel binnen enkele dagen uit ongeacht het probleem.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nadeel is wel (dat merken wij veel met onze eigen technische dienst in de winkel ) is dat Apple vaak niet thuis geeft voor garantie (terwijl men daar wel recht op heeft) en de laders zijn van slechte kwaliteit, ook bij de smartphones die ze maken.
Wat ik vreemd vind aan Apple is dat men kokketeert dat hun producten van uitzonderlijke kwaliteit zijn, waarom geef je dan niet zoals Hyundai bijvoorbeeld doet 5 a 7 jaar garantie maar slechts 1 jaar? Terwijl een Lenovo gewoon 2 a 3 jaar geeft? Beetje krom naar mijn idee.
En de laders zijn inderdaad kut, ik zit nu in 10 maanden op mijn tweede adapter omdat er in de eerste kabel scheurtjes kwamen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat is er gebeurt met je hondenfietsen dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nadeel is wel (dat merken wij veel met onze eigen technische dienst in de winkel ) is dat Apple vaak niet thuis geeft voor garantie (terwijl men daar wel recht op heeft) en de laders zijn van slechte kwaliteit, ook bij de smartphones die ze maken.
Wat ik vreemd vind aan Apple is dat men kokketeert dat hun producten van uitzonderlijke kwaliteit zijn, waarom geef je dan niet zoals Hyundai bijvoorbeeld doet 5 a 7 jaar garantie maar slechts 1 jaar? Terwijl een Lenovo gewoon 2 a 3 jaar geeft? Beetje krom naar mijn idee.![]()
Maar Apple is dus momenteel de beste keus?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bij Acer moet je wel echt heel ver uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Toshiba verkopen wij niet meer (rotzooi) Kregen er gemiddeld 25% meer terug dan van ieder ander merkEn we hebben 50 winkels dus dat zegt wel wat
Voor 550 euro gewoon lekker Asus/Acer pakken met 3 jaar garantie ofzo, kan je geen brui aan vallen. Voor dat geld heb je overigens geen i7
Acer E1 voor 599 is een goede deal met een i5 processor en 8GB werkgeheugen en mat scherm. Te koop bij MyCom, Dixons etcMan man, hebben daar twee laptops van gehad en beide werden veels te warm en maken ook nog eens een veel herrie.
Belachelijk dat je naar Amsterdam moet als je zelf aangeeft een fantastisch merk te zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie op een Apple product hoor. En de service is ook gewoon goed te noemen, enig nadeel vind ik dat je steeds op en neer moet naar Apple store in Amsterdam, maar de reparaties voeren ze wel binnen enkele dagen uit ongeacht het probleem.
En de laders zijn inderdaad kut, ik zit nu in 10 maanden op mijn tweede adapter omdat er in de eerste kabel scheurtjes kwamen.In Nederland heb je geen 2 jaar garantie, maar de wet non conformiteit
Ieder product heeft een bepaalde levensduur verwachting en dat bepaald de garantietermijn en eventuele eigen bijdrage bij reparatie. 2 jaar is wel het minimum. Van Apple verwacht ik 5 jaar garantie maar goed.
![]()
Lekker dan als je in Tilburg woontquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie op een Apple product hoor. En de service is ook gewoon goed te noemen, enig nadeel vind ik dat je steeds op en neer moet naar Apple store in Amsterdam, maar de reparaties voeren ze wel binnen enkele dagen uit ongeacht het probleem.
En de laders zijn inderdaad kut, ik zit nu in 10 maanden op mijn tweede adapter omdat er in de eerste kabel scheurtjes kwamen.
Voor 500 euri meer dan primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij Acer moet je wel echt heel ver uit de buurt blijven.Man man, hebben daar twee laptops van gehad en beide werden veels te warm en maken ook nog eens een veel herrie.
![]()
![]()
Doe ik ook nog jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met je hondenfietsen dan?![]()
Maar Apple is dus momenteel de beste keus?En daarnaast nog een winkel drukke baas
![]()
![]()
Acer heb ik ook gehad, precies hetzelfde wat jij zegt en waar ik nu met HP ook weer last van heb; extreem heet worden, zoemen als een vliegtuig en als je veel op hetzelfde moment open hebt staan wordt hij traag en gaat het beeldscherm afentoe flikkeren *zucht*quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij Acer moet je wel echt heel ver uit de buurt blijven.Man man, hebben daar twee laptops van gehad en beide werden veels te warm en maken ook nog eens een veel herrie.
Logisch in die prijsklasse dan kun je gewoonweg niet heel veel verwachten. De gemiddelde levensduur van een laptop is 3 jaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Acer heb ik ook gehad, precies hetzelfde wat jij zegt en waar ik nu met HP ook weer last van heb; extreem heet worden, zoemen als een vliegtuig en als je veel op hetzelfde moment open hebt staan wordt hij traag en gaat het beeldscherm afentoe flikkeren *zucht*![]()
Nja, ik heb de mijne toen voor 650¤ gekocht met de BTW vrije dagen van de Media Markt. Ik heb gewoon 1 jaar garantie via Apple zelf en een jaar via MediaMarkt. Als ik hem bij Apple zelf had gekocht zou ik 2 jaar garantie hebben bij Apple zelf.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Belachelijk dat je naar Amsterdam moet als je zelf aangeeft een fantastisch merk te zijnIn Nederland heb je geen 2 jaar garantie, maar de wet non conformiteit
Ieder product heeft een bepaalde levensduur verwachting en dat bepaald de garantietermijn en eventuele eigen bijdrage bij reparatie. 2 jaar is wel het minimum. Van Apple verwacht ik 5 jaar garantie maar goed.
Je zou zo'n laptop natuurlijk ook gewoon kunnen inleveren bij een willekeurige i Am Store, maar daar duurt het wat langer tot je de laptop ook weer terug hebt.
Als ik mijn laptop met enkele werkdagen weer terug heb ga ik mooi op en neer naar Amsterdam, beetje de stad in laptop inleveren en weer terug. Anders ben je een laptop gemiddeld 3-4 weken kwijt, daar zit niemand op te wachten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Welke heb jij nu dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, ik heb de mijne toen voor 650¤ gekocht met de BTW vrije dagen van de Media Markt. Ik heb gewoon 1 jaar garantie via Apple zelf en een jaar via MediaMarkt. Als ik hem bij Apple zelf had gekocht zou ik 2 jaar garantie hebben bij Apple zelf.
Je zou zo'n laptop natuurlijk ook gewoon kunnen inleveren bij een willekeurige i Am Store, maar daar duurt het wat langer tot je de laptop ook weer terug hebt.
Als ik mijn laptop met enkele werkdagen weer terug heb ga ik mooi op en neer naar Amsterdam, beetje de stad in laptop inleveren en weer terug. Anders ben je een laptop gemiddeld 3-4 weken kwijt, daar zit niemand op te wachten.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gaat mij erom dat hun garantiebepalingen absurd en belachelijk zijn. Ze zijn schijnbaar zelf niet zo overtuigd van hun producten anders gaf je wel 4-5 jaar (aangezien hun macbooks makkelijk 5 a 10 jaar meegaan uit eigen ervaring). Het is de arrogantie van het bedrijf en dat je helemaal naar Amsterdam moet en vooraf moet bellen om iets te ruilen is al helemaal om te janken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, ik heb de mijne toen voor 650¤ gekocht met de BTW vrije dagen van de Media Markt. Ik heb gewoon 1 jaar garantie via Apple zelf en een jaar via MediaMarkt. Als ik hem bij Apple zelf had gekocht zou ik 2 jaar garantie hebben bij Apple zelf.
Als ik mijn laptop met enkele werkdagen weer terug heb ga ik mooi op en neer naar Amsterdam, beetje de stad in laptop inleveren en weer terug. Anders ben je een laptop gemiddeld 3-4 weken kwijt, daar zit niemand op te wachten.![]()
Ik heb nu sinds januari 2013 een Macbook Pro mid 2012 13inch met een i5 processor en ben er alleen maar positief over. FM trekt die met meerdere competities en een groot database makkelijk en is ook nog eens heel erg stil.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Acer heb ik ook gehad, precies hetzelfde wat jij zegt en waar ik nu met HP ook weer last van heb; extreem heet worden, zoemen als een vliegtuig en als je veel op hetzelfde moment open hebt staan wordt hij traag en gaat het beeldscherm afentoe flikkeren *zucht*Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En wat vinden jullie van een iMac?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mijn ouders hebben er eentje en het toetsenbord is voor mijn gevoel kleiner dan die van mijn MacBook Air 13"quote:.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ga me nou niet lekker zitten maken, ik was de laatste tijd intensief aan het spelen maar nu loopt hij continu vastquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds januari 2013 een Macbook Pro mid 2012 13inch met een i5 processor en ben er alleen maar positief over. FM trekt die met meerdere competities en een groot database makkelijk en is ook nog eens heel erg stil.![]()
Prima spul way overpriced natuurlijk dat dan weer wel. Zo'n iMac kost 500-700 euro om te makenquote:Dus als je het ervoor wilt betalen zeker doen.
![]()
Next.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Prima spul way overpriced natuurlijk dat dan weer wel. Zo'n iMac kost 500-700 euro om te makenDus als je het ervoor wilt betalen zeker doen.
Je kunt gewoon een afspraak maken online en langs gaan op een moment dat jou het beste uitkomt. Je wordt daar ook gewoon meteen geholpen en weet ook waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat hun garantiebepalingen absurd en belachelijk zijn. Ze zijn schijnbaar zelf niet zo overtuigd van hun producten anders gaf je wel 4-5 jaar (aangezien hun macbooks makkelijk 5 a 10 jaar meegaan uit eigen ervaring). Het is de arrogantie van het bedrijf en dat je helemaal naar Amsterdam moet en vooraf moet bellen om iets te ruilen is al helemaal om te janken.
Als je met een defecte laptop langs een normale computerwinkel of een andere zaak langs gaat heb je nog eerst een heel gedoe of dat wel of niet binnen je garantie valt.
Ik heb mijn vorige laptop, Sony Vaio voor 150 euro laten verzekeren bij MediaMarkt en het duurde in totaal 8 weken tot ik eindelijk geholpen werd. Je word letterlijk van het kastje naar de muur gewezen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga binnenkort Macbook Air halen voor de vrouw. Met personeelskorting en btw aftrek een kleine 800 euro ipv 1400quote:![]()
![]()
In mijn oplader zit ook een scheur en er kwamen al draadjes uit zetten enzo maar heb t gewoon met isolatietape weer proberen te fixen en hij doet t nu nog steeds. No way dat ik er 130 euri voor neer ga leggen.. Echt pruts materiaal is, net als dat rubberachtige spul op je ipod oordopjes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En de laders zijn inderdaad kut, ik zit nu in 10 maanden op mijn tweede adapter omdat er in de eerste kabel scheurtjes kwamen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: