quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel opvallend weer he.. ik kom weer (later) in het topic/kijken en het begint leuker en leuker te worden
Koekoekquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef dieselnoi het volgende:
Ik wou dat ik mijn vuist door mijn scherm kon rammen tegen iedereen die koekoek zegt.
Wat een kutwoord echt
Ook die tegen NL?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef Tranquilize het volgende:
Als alle wedstrijden op het WK nou even zo zouden zijn
wie gaat het wk winnen?quote:
Alsof hij dat natje gaatje zou vullenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Seri, als ik vrouw was was ik nu nat geworden
Blatter gunt het hem alleen niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef HighVolume het volgende:
Zo winnaar goudenbal ook weer bekend
Wederom gewonnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de Griekse broeders?
Je kan van messi en Ronaldo zeggen en vinden wat je wil, maar ze geven niet iemand willekeurig een trap als ze daar zin in hebben op de training of zo. Zoals ibrahimovic.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:22 schreef hafcfan het volgende:
God wat hoop ik dat Messi Ronaldo afmaakt op het WK. Die kut kabouter is ook niks, maar geen Hitler figuur zoals Ronaldo.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef dieselnoi het volgende:
Ik wou dat ik mijn vuist door mijn scherm kon rammen tegen iedereen die koekoek zegt.
Wat een kutwoord echt
hij heeft de lekkerste vrouwen in de wereld al gehad, al word hij door 100 mannen in zn kont geneukt maakt hem geen homo meerquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof hij dat natje gaatje zou vullenvolgen smij wordt hij liever in zijn kont geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |