Stoners, radio49 en argquote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Noem er drie op die momenteel actief zijn in ONZ.
uniek gezallîg e.d.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:02 schreef Viro het volgende:
Er zijn al zoveel SC's in ONZ, waarom nog een SC erbij?
ARG, Stoners, Radio49.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Noem er drie op die momenteel actief zijn in ONZ.
quote:
En voor de een moet je blowen, de ander radio luisteren en de derde een ooglap hebben.quote:
[Bagger SC]quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Viro het volgende:
Ik heb niets tegen een centrale SC in ONZ maar verliest NB zo zijn nut niet?
Voordeel is dat mods in de ochtend NB niet dicht hoeven te gooien.
Nadeel is dat men gaat klagen over kliekjes.
Just my 2 cents
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben van de ene naar de andere gegaan en vind stoners het chillstquote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
En voor de een moet je blowen, de ander radio luisteren en de derde een ooglap hebben.
En dat doe ik allemaal niet vaak genoeg.
GMTAquote:
Je hoeft helemaal niks, daar zijn het SC's voor.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
En voor de een moet je blowen, de ander radio luisteren en de derde een ooglap hebben.
Ja maar misschien wordt dit de [SPIJKERPOEPEN SC] en dat doe je ook niet vaak dan moet je hier ook weg.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
Ik weet, ik weet, Ik mis gewoon oldschool nachtbagger..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks, daar zijn het SC's voor.
Verder is er nog een Fernandes SC, een BeF SC, een rokershoekje, en een homo sc waar ook iedereen welkom is.
Mee eens hoor. Voegt vrij weinig toe.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Viro het volgende:
Ik heb niets tegen een centrale SC in ONZ maar verliest NB zo zijn nut niet?
Voordeel is dat mods in de ochtend NB niet dicht hoeven te gooien.
Nadeel is dat men gaat klagen over kliekjes.
Just my 2 cents
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
[Bagger SC]Mja, er is al eens een nachtbaggerreeks geweest die dag en nacht openstond, en dat verneukte het hele idee ook al.. Dus ach.. De tijd zal het leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, dat is er ook ff geweest idd.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Voegt vrij weinig toe.
[..]
Mja, er is al eens een nachtbaggerreeks geweest die dag en nacht openstond, en dat verneukte het hele idee ook al.. Dus ach.. De tijd zal het leren.
Jij weet niet wat ik in het weekend doe.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar misschien wordt dit de [SPIJKERPOEPEN SC] en dat doe je ook niet vaak dan moet je hier ook weg.
En dan wordt straks Antillenforum.nl naar die reeks gelinked..quote:Op woensdag 20 november 2013 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
Op dit moment zou de naam [ANTISC SC] dit topic wel goed staan.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan wordt straks Antillenforum.nl naar die reeks gelinked..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |