Dat ben ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar hebben we ook een mascotte nodig?!
Voor de afwisseling.quote:
Ok. Doe eens iets mascotte-achtigs?quote:
Hoiquote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar hebben we ook een mascotte nodig?!
quote:
MASCOTTE BATTLE!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van jequote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren een neger op het perron laten staan omdat ik geen negers in mijn trein wilde hebben
#durftoetegeven
Daarom was ik zo laat in Enschedequote:Op woensdag 20 november 2013 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren een neger op het perron laten staan omdat ik geen negers in mijn trein wilde hebben
#durftoetegeven
Lekker in de kou gewacht ?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom was ik zo laat in Enschede
Radicalen voor het levenquote:
Oh fuck.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Radicalen voor het leven
RADICALEN SCWAAR IEDEREEN RACIST KAN ZIJN EN GRAPPEN OVER JODEN HOMO'S EN POEDELS KAN MAKEN
![]()
Ligt eraan wat je erin gaat zetten.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:00 schreef HeaN82 het volgende:
Zal ik dan maar een banner maken.....
Sterfquote:
Zelfs in combinatie met elkaar?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Radicalen voor het leven
RADICALEN SCWAAR IEDEREEN RACIST KAN ZIJN EN GRAPPEN OVER JODEN HOMO'S EN POEDELS KAN MAKEN
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
Lopen een jood, een homo en een poedel een bar in..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |