Vraag dat aan je spiegelbeeldquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus rood in een oefenwedstrijd_!
Hoe debiel kan je niet zijn
Spoiler van Spanje in een spoiler a.u.b.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
tvptje danquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga nu een boer'n vla met appeltaart puddingkje proberen, zometeen de review
Het is gewoon een kutduitser. WK komt eraan, moffen zijn weer de vijand bij deze wat mij betreft. Dat geslijm naar de Duitsers wegens hun aangepaste voetbal is wat mij betreft sowieso wel genoeg geweest....quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit rood. Normaal is een duw als deze geel.
Nou lomp, De Jong ging voor de bal hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar tegen Spanje was dat de enige kans om te winnen. Voetballend waren die Spanjaarden beter. Wie niet sterk is, moet lomp kunnen schoppen.
Ja, ik snap die scheids ook niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kanjer moffenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutduitser. WK komt eraan, moffen zijn weer de vijand bij deze wat mij betreft. Dat geslijm naar de Duitsers wegens hun aangepaste voetbal is wat mij betreft sowieso wel genoeg geweest....
Wanneer kan het niet anders? Het leek vaak alsof er niets anders kon en toch draaide hij zich eruitquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt goed maar wel oppassen dat ie niet alles voetballend gaat oplossen. Af en toe naar voren rossen als het niet anders kan, niks mis mee
Ik weet niet of het zomaar pikken wel de juiste reactie is. Een beetje karakter tonen is ook niets mis mee. Maar hij had moeten wachten. Verder is die rode kaart overdreven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach het is nu al leuker dan toen in de zomer tegen China en Indonesië, dat was echt tijdverspilling.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Poll: Komen er meer rode kaarten
• Colombija
• Colombinee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
• Colombija
• Colombinee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Inderdaad want hij gaat gewoon niet meequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Op zich goed dat dit in een oefenwedstrijd gebeurd, dit gaat Lens op het WK niet meer gebeuren,
• Colombija
• Colombinee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
• Colombija
• Colombinee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
• Colombija
• Colombinee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |