Dankzij die actie van Wouters gingen we naar het WK.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar we verliezen dan altijd, want wij krijgen op die manier de scheids nooit mee.
kepsynnosquote:
Dat is waar, maar gewoon liever geen risico wat mij betreft.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die is wat handiger en sterker dan Robben. Robben roept de neiging ook eerder op....
Ja net zoals toen in de Kuipquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Op zich goed dat dit in een oefenwedstrijd gebeurd, dit gaat Lens op het WK niet meer gebeuren,
Ja rood, en die andere kreeg geel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Palomar het volgende:
[..]
heb de eerste helft niet gezien, kreeg die hier een kaart voor?
Ja maar tegen Portugal en Spanje gingen we er gewoon af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankzij die actie van Wouters gingen we naar het WK.
die ander kreeg niet eens geel..quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja rood, en die andere kreeg geel.
Die ander geel? Dat heb ik dan weer niet meegekregen... dacht dat alleen Lens rood kreeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja rood, en die andere kreeg geel.
Zelfde volk wat penantie zegtquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom schrijven mensen het als "Columbia"? Stelletje nietsnutten.
hij deed alsof hij geel zietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Het is natuurlijk nooit rood. Normaal is een duw als deze geel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Wat loopt iedereen te mekkeren op Colombia? Ze benaderen dit gewoon als een topwedstrijd, daar moeten we dankbaar voor zijn want daar leer je een stuk meer van dan een gezapig vriendschappelijk potje. Zo wisten we bijvoorbeeld al langer dat een Lens een tijdbom was, maar was het even de vraag of hij zich bij Oranje wel kon inhouden. Schijnbaar niet, dus dat kan Van Gaal meenemen in de overweging. Nu moeten we zien wat we tegen een tegenstander kunnen doen die loopt te zuigen terwijl iedereen pissed off is.
Kan je dat binnen rollen aanraden? Lijkt mij best vermoeiend de heletijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef Momo... het volgende:
Kom net binnen rollen , al 2 keer gewisseld en rood ?
Je bent niet echt in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je dat binnen rollen aanraden? Lijkt mij best vermoeiend de heletijd.
VERTEL ONSquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga nu een boer'n vla met appeltaart puddingkje proberen, zometeen de review
Klopt...maar tegen Spanje was dat de enige kans om te winnen. Voetballend waren die Spanjaarden beter. Wie niet sterk is, moet lomp kunnen schoppen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar tegen Portugal en Spanje gingen we er gewoon af.
Ik bananenvla met choco bolletjesquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga nu een boer'n vla met appeltaart puddingkje proberen, zometeen de review
Grijpt hem wel in zn keel. Dat is anders dan een duw.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit rood. Normaal is een duw als deze geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |