Je kan ze nu onderscheiden van hun haarlijn.quote:
Dat heb je goed gehoord beste Geo4kant.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Hola, ben net thuis.. hoor dat die columbianen flink aan het schoppen zijn?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien volgende keer iets beter opletten?
Hij ging toch met gestrekt been in op de verdediger van Columbia? Of was dat juist erna pas gebeurd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien volgende keer iets beter opletten?
Wouters, Davids, Boulahrouz, van Bommel en Nigel de Jong hadden ook een bepaalde reputatie hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen wij niet. Gewoon stoppen, het is wel klaar zo, genoeg geblesseerden.
De broer van Henk de Vriesquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan ze nu onderscheiden van hun haarlijn.
Oke dan weet ik dat dan voor de volgende keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja maar we verliezen dan altijd, want wij krijgen op die manier de scheids nooit mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wouters, Davids, Boulahrouz, van Bommel en Nigel de Jong hadden ook een bepaalde reputatie hoor.
We moeten gewoon laten zien dat wij hun ook gele kaarten kunnen aansmerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Wat loopt iedereen te mekkeren op Colombia? Ze benaderen dit gewoon als een topwedstrijd, daar moeten we dankbaar voor zijn want daar leer je een stuk meer van dan een gezapig vriendschappelijk potje. Zo wisten we bijvoorbeeld al langer dat een Lens een tijdbom was, maar was het even de vraag of hij zich bij Oranje wel kon inhouden. Schijnbaar niet, dus dat kan Van Gaal meenemen in de overweging. Nu moeten we zien wat we tegen een tegenstander kunnen doen die loopt te zuigen terwijl iedereen pissed off is.
Lens hoort niet eens in Oranje thuis. Daar is hij veel te slecht voor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Wat loopt iedereen te mekkeren op Colombia? Ze benaderen dit gewoon als een topwedstrijd, daar moeten we dankbaar voor zijn want daar leer je een stuk meer van dan een gezapig vriendschappelijk potje. Zo wisten we bijvoorbeeld al langer dat een Lens een tijdbom was, maar was het even de vraag of hij zich bij Oranje wel kon inhouden. Schijnbaar niet, dus dat kan Van Gaal meenemen in de overweging. Nu moeten we zien wat we tegen een tegenstander kunnen doen die loopt te zuigen terwijl iedereen pissed off is.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Nou nee, ze hadden 2 keer rood moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Wat loopt iedereen te mekkeren op Colombia? Ze benaderen dit gewoon als een topwedstrijd,
Dankbaar voor al die blessures?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:28 schreef speknek het volgende:
Wat loopt iedereen te mekkeren op Colombia? Ze benaderen dit gewoon als een topwedstrijd, daar moeten we dankbaar voor zijn
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
pfff....
spoile rgaat over wk kwalificatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ach, waarschijnlijk blesseert een PSV-erquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef tralalala het volgende:
Gelukkig speelt Robben niet, anders was hij doormidden geschopt.
Die is wat handiger en sterker dan Robben. Robben roept de neiging ook eerder op....quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
pfff....
spoile rgaat over wk kwalificatie:Frankrijk is niet spannend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |