quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
Kijkt iemand van jullie standeard?
NIETUS JE BENT EEN LIEGENAAR, SOF LIEGT NOOIT DE LAATSTE KEER DAT ZE LOOG KREEG ZE GELIJK EEN BOETE VAN DE POLITIE!quote:
Heb je hem gelikt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend naast george in de bus #fangirling
Wauw, vertel alsjeblieft meer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend naast george in de bus #fangirling
Ik vind het eerlijk gezegd maar niks, solly.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, ik vroeg mij af wat jullie van deze oorbellen vinden?
[ afbeelding ]
Hahaquote:
Ik vind ze een beetje hoekig.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zit er bloed in je pupillen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
doe maar nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Do tell!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd maar niks, solly.
ik photoshop je rode ogen wel even wegquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben een vampierquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zit er bloed in je pupillen?
Neequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:30 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
ik photoshop je rode ogen wel even weg
passend bij wat je aan hebt, opvallend, ziet er leuk uit, zou het zelf nooit inhangen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ohquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Ja reageer op je post in 't vorige topic dat je je beter voelt
JA IK WEET HET NIET HOORquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
passend bij wat je aan hebt, opvallend, ziet er leuk uit, zou het zelf nooit inhangen.
Bloed is andersquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha lul niet je bent een vegetariėr never dat jij een vampier bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |