Hoe kom je aan die video's!?!! Ik dacht dat alleen Sof die hadquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
C:/Gebruikers/Hoofdgebruiker/Internet/Niet betreden/Ga weg nu het nog kan/Hier is niks/Oprotten/Erica Terpstra naakt/Ga alsjeblieft weg/Ryan's fapvideo's/Plskruisjepls/3/2/1/Fapmap.
Het is een geavanceerd beveiligingssysteem, echter schrikt dit niet iedereen af.
Je bent meer kwijt aan stookkosten dan dat je winst maaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:19 schreef badschaap het volgende:
ik bedoelde dit plaatje![]()
[ afbeelding ]
fipohunterquote:
Ik vraag God wel of hij het slechte weer een dagje uit kan stellen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar bij de rails werkt 'ie vaak niet.
Zuid afrikaquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is dit, 2 dingen daarvan komen me heel bekend voor
Hoera.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vraag God wel of hij het slechte weer een dagje uit kan stellen.
Maar maar Stellenbosch en Swellendam lijken heel erg op Stellendam en het Stellenbosquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
fipohunter
[..]
Ik vraag God wel of hij het slechte weer een dagje uit kan stellen.
Zuid afrikaans is ook een mengelmoesje van oa nederlands en engelsquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar maar Stellenbosch en Swellendam lijken heel erg op Stellendam en het Stellenbos
Had ze je gedm'd?!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hoi van sof
Maar nu ga ik haar even sommeren haar bantijd nuttig te gebruiken voor de studie
Fake, de echte Sof zou nooit een hoofdletter gebruiken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:21 schreef Rodawa het volgende:
Rodawa is fucking lekker en ik zit even op zijn account
xx supersof jekentmeniet
Jawel Rijanquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Fake, de echte Sof zou nooit een hoofdletter gebruiken.
Nee sorryquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
Kijkt iemand van jullie standeard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |