abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133558148
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef Deezertje het volgende:
Zat een A4 kartonnen folder bij van de AH Webwinkel. Ding was amper te vouwen en loeischerp! Greep ook de hele tijd mis... Had paar keer mijn vingers openliggen...
Ah nee, hier staat er voor volgende week zaterdag 'AH E-Commerce' op de planning, zal dat ding dan wel zijn zekers. :(
En hier dus ook (bijna) alle kampioenen, snap echt niet waarom ineens tegelijk. Tassen loodzwaar, superdikke bundels... niet echt handig :{
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_133558874
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:22 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ah nee, hier staat er voor volgende week zaterdag 'AH E-Commerce' op de planning, zal dat ding dan wel zijn zekers. :(
En hier dus ook (bijna) alle kampioenen, snap echt niet waarom ineens tegelijk. Tassen loodzwaar, superdikke bundels... niet echt handig :{
Ja is die.
En volgende week zeker geen klap aan post :) Konden ze beter spreiden... Maar goed, zal wel minder voorbereiden worden, minder uren etc. en daar is het ze vooral om te doen...
pi_133572257
Hier was het wel behoorlijk druk. Kampioen, Makro + een tijdschrift van de woningbouw, behoorlijk wat huurhuizen in mijn wijk.
pi_133599975
Heeft er iemand een nieuw onderbeen over???
pi_133600356
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:11 schreef gridjuh het volgende:
Heeft er iemand een nieuw onderbeen over???
Nee, wel twee ouwe. Gaat het niet?

Mijn laatste postmaandag vandaag, denk ik. Dat ik dat nog mag meemaken :-)
pi_133600380
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:58 schreef posje het volgende:

[..]

Nee, wel twee ouwe. Gaat het niet?

Mijn laatste postmaandag vandaag, denk ik. Dat ik dat nog mag meemaken :-)
vrijdag bij fysio geweest, en deze heeft het ook gemasseerd. Maar sinds zaterdag tot aan mijn kuit tie is het stijf en nu dus nog steeds. :-(
  dinsdag 26 november 2013 @ 06:15:42 #132
264694 blanket
its human nature
pi_133633102
Goedemorgen
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  dinsdag 26 november 2013 @ 06:16:01 #133
264694 blanket
its human nature
pi_133633103
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 09:00 schreef gridjuh het volgende:

[..]

vrijdag bij fysio geweest, en deze heeft het ook gemasseerd. Maar sinds zaterdag tot aan mijn kuit tie is het stijf en nu dus nog steeds. :-(
Gaat al wat beter? Sterkte!
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_133637792
Goedemorgen allemaal!
Niet zo heel veel post vandaag.Alhoewel we verleden week een mailtje kregen dat ze het meer gingen verdelen tussen de dinsdag en de donderdag. Weinig van gemerkt.
Fantastisch weer trouwens. Lekker zonnetje!

@ Gridjuh: Hoe ging het met je been?
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_133638932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:46 schreef KatrienDuck het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Niet zo heel veel post vandaag.Alhoewel we verleden week een mailtje kregen dat ze het meer gingen verdelen tussen de dinsdag en de donderdag. Weinig van gemerkt.

iets minder stijf...maar goed nog wel pijnlijk.
ben dud0r kwijt eigenlijk....

zonnetje waar?!?! Zie hier druppels vallen.

problemen bij de krant worden nu op een of andere manier voorlopig opgelost...vanaf maandag.
pi_133640347
Blij dat we deze krengen niet hebben, postcode loterij agenda's! Jammer qua inkomsten voor het bedrijf, maar qua bezorging is het een hel. Denk maar eens aan al die smalle busjes.. doosjes kan je niet vouwen hé ;) Ook lekker tussen de bundels te proppen... not.. ;) Mag hopen dat die Sandd bezorgers deze keer wel meer dan 2 cent per doosje krijgen :P (maar wel met een Weekkrant tas de Sandd post bezorgen :'))
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 november 2013 @ 13:28:05 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133640629
bij alle te kleine busjes waar niemand thuis is liggen die dingen straks op de stoep, let maar op :')

Doe wij dat toch een stuk beter :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133644770
Ik had vandaag weer heel veel van die Reis/wandel/fiets gidsen :r Niet veel post maar alsnog zwaar met die krengen!
pi_133645315
Djoser :r
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_133646652
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:46 schreef KatrienDuck het volgende:
Goedemorgen allemaal!

Opmerkelijk dat het zo kan verschillen. Hier was het echt enorm veel en zwaar, vooral door de bijna hah Djoser-gidsen. Ik dacht dat we die vorige week al hadden gehad, maar dit was een andere: extra dik, en met een bijlage. Ik weet niet of er een maximum gewicht is wat een bundel mag hebben, maar de meeste kon ik niet eens met 1 hand uit m'n tas tillen. Vanmorgen om half 11 begonnen, en ik ben nu pas net thuis. Ik ben gesloopt!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_133646697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 13:19 schreef Deezertje het volgende:
Blij dat we deze krengen niet hebben, postcode loterij agenda's!
Ook zeer vervelend als jij daarna nog moet. Overal die krengen half uit de brievenbus, kon niks meer bij (pakje eruit - post er in - pakje er weer half in).
pi_133647556
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
Djoser :r
:r :r :r
Ik kon 1.5 uur later beginnen met mijn postwijk, omdat de machines een storing hadden en toen moest alles blijkbaar in Amersfoort voorbereid worden. En een tc die het ook allemaal niet meer wist
"Om 1 uur is alles er."
Om 1 uur was er bijna niets natuurlijk :'). Er was 1 complete wijk van de 12 ofzo. Een collega stond zelfs ruzie met haar te maken aan de telefoon :'). Wat een dag! En nog zware HAH ook.
Collega die ruzie stond te maken met de tc, begint normaal 11:30 en hij kon ook nu pas om 14:15 beginnen. Drama!
pi_133647716
Vandaag hadden wij hier allemaal een bikkeldag. Voor mijn ochtend-wijk 3 zakken post en 3 h.a.h. en voor mijn middag-wijk 2 zakken post en 1 h.a.h. De postzakken allemaal tot aan de zwarte rand gevuld.
En dan zeggen ze dat de postvolumes dalen...

@herfstblad: dat is helemaal vervelend; zeker als er ook nog eens niet goed gecommuniceerd wordt.
pi_133647749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:44 schreef allweather het volgende:
Vandaag hadden wij hier allemaal een bikkeldag. Voor mijn ochtend-wijk 3 zakken post en 3 h.a.h. en voor mijn middag-wijk 2 zakken post en 1 h.a.h. De postzakken allemaal tot aan de zwarte rand gevuld.

@herfstblad: dat is helemaal vervelend; zeker als er ook nog eens niet goed gecommuniceerd wordt.
Vroeger was dit normaal, nu heet het een drukke dag.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_133648083
quote:

Hier wisselt het heel erg met of het veel is of niet.

Vooral dat communiceren ja. Als ik het geweten had, was ik gewoon pas om 2 uur gegaan.
pi_133648139
Komende zaterdag laatste werkdag voor iig 3 maanden, timing kan niet beter met hoe het nu op ons filiaal gaat..
  dinsdag 26 november 2013 @ 18:08:26 #147
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_133648389
Hier was het ook behoorlijk druk. Toch echt 3 tassen propvol. Hadden nieuwe binnentassen (en elke keer lijken die dingen weer dieper en lomper te worden), en hing er 1 aan me kar. Na het 2de stoepje af zat er al een flinke scheur in.

Toch klopt dit wel met andere jaren. Toen zag ik ook dat de 2 weken voor dat de kerstkaarten kwamen er heel veel bedrijfspost was. Gidsen en alvast wat kaartjes/kadootjes.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_133648432
quote:

3 zakken post voor 1 wijk is toch ook niet zo veel? En zeker als je er wat van die dikke boeken en wat pakjes bij hebt zitten, dan is 3 tassen haast niks. Ik had 4 tassen post en dat vond ik vrij weinig eigenlijk.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 november 2013 @ 18:10:56 #149
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_133648445
zaterdag heb ik een wijkje dat ik volgens mij ongeveer een jaar geleden voor het laatst gelopen heb _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_133648634
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
zaterdag heb ik een wijkje dat ik volgens mij ongeveer een jaar geleden voor het laatst gelopen heb _O-
Goede training voor het geheugen. :P
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')