Ah nee, hier staat er voor volgende week zaterdag 'AH E-Commerce' op de planning, zal dat ding dan wel zijn zekers.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:41 schreef Deezertje het volgende:
Zat een A4 kartonnen folder bij van de AH Webwinkel. Ding was amper te vouwen en loeischerp! Greep ook de hele tijd mis... Had paar keer mijn vingers openliggen...
Ja is die.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:22 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ah nee, hier staat er voor volgende week zaterdag 'AH E-Commerce' op de planning, zal dat ding dan wel zijn zekers.
En hier dus ook (bijna) alle kampioenen, snap echt niet waarom ineens tegelijk. Tassen loodzwaar, superdikke bundels... niet echt handig
Nee, wel twee ouwe. Gaat het niet?quote:Op maandag 25 november 2013 08:11 schreef gridjuh het volgende:
Heeft er iemand een nieuw onderbeen over???
vrijdag bij fysio geweest, en deze heeft het ook gemasseerd. Maar sinds zaterdag tot aan mijn kuit tie is het stijf en nu dus nog steeds. :-(quote:Op maandag 25 november 2013 08:58 schreef posje het volgende:
[..]
Nee, wel twee ouwe. Gaat het niet?
Mijn laatste postmaandag vandaag, denk ik. Dat ik dat nog mag meemaken :-)
Gaat al wat beter? Sterkte!quote:Op maandag 25 november 2013 09:00 schreef gridjuh het volgende:
[..]
vrijdag bij fysio geweest, en deze heeft het ook gemasseerd. Maar sinds zaterdag tot aan mijn kuit tie is het stijf en nu dus nog steeds. :-(
iets minder stijf...maar goed nog wel pijnlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:46 schreef KatrienDuck het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Niet zo heel veel post vandaag.Alhoewel we verleden week een mailtje kregen dat ze het meer gingen verdelen tussen de dinsdag en de donderdag. Weinig van gemerkt.
Fantastisch weer trouwens. Lekker zonnetje!
@ Gridjuh: Hoe ging het met je been?
Opmerkelijk dat het zo kan verschillen. Hier was het echt enorm veel en zwaar, vooral door de bijna hah Djoser-gidsen. Ik dacht dat we die vorige week al hadden gehad, maar dit was een andere: extra dik, en met een bijlage. Ik weet niet of er een maximum gewicht is wat een bundel mag hebben, maar de meeste kon ik niet eens met 1 hand uit m'n tas tillen. Vanmorgen om half 11 begonnen, en ik ben nu pas net thuis. Ik ben gesloopt!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:46 schreef KatrienDuck het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Niet zo heel veel post vandaag.Alhoewel we verleden week een mailtje kregen dat ze het meer gingen verdelen tussen de dinsdag en de donderdag. Weinig van gemerkt.
Fantastisch weer trouwens. Lekker zonnetje!
@ Gridjuh: Hoe ging het met je been?
Ook zeer vervelend als jij daarna nog moet. Overal die krengen half uit de brievenbus, kon niks meer bij (pakje eruit - post er in - pakje er weer half in).quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:19 schreef Deezertje het volgende:
Blij dat we deze krengen niet hebben, postcode loterij agenda's!
quote:
Vroeger was dit normaal, nu heet het een drukke dag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:44 schreef allweather het volgende:
Vandaag hadden wij hier allemaal een bikkeldag. Voor mijn ochtend-wijk 3 zakken post en 3 h.a.h. en voor mijn middag-wijk 2 zakken post en 1 h.a.h. De postzakken allemaal tot aan de zwarte rand gevuld.
En dan zeggen ze dat de postvolumes dalen...
@herfstblad: dat is helemaal vervelend; zeker als er ook nog eens niet goed gecommuniceerd wordt.
Hier wisselt het heel erg met of het veel is of niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:44 schreef allweather het volgende:
Vandaag hadden wij hier allemaal een bikkeldag. Voor mijn ochtend-wijk 3 zakken post en 3 h.a.h. en voor mijn middag-wijk 2 zakken post en 1 h.a.h. De postzakken allemaal tot aan de zwarte rand gevuld.
@herfstblad: dat is helemaal vervelend; zeker als er ook nog eens niet goed gecommuniceerd wordt.
3 zakken post voor 1 wijk is toch ook niet zo veel? En zeker als je er wat van die dikke boeken en wat pakjes bij hebt zitten, dan is 3 tassen haast niks. Ik had 4 tassen post en dat vond ik vrij weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:44 schreef allweather het volgende:
Goede training voor het geheugen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
zaterdag heb ik een wijkje dat ik volgens mij ongeveer een jaar geleden voor het laatst gelopen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |