Ik heb geen idee en kan me ook totaal niet herinneren dat ik het erg vond toen ik er achter kwam.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef Ezell het volgende:
Tot welke leeftijd geloofden jullie in Sinterklaas? Ik tot mijn zesde. Of zelfs eerder, ik weet het niet meer precies. Sowieso niet na mijn zesde.
De vraag is wanneer dat was.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tot ik er niet meer in geloofde
Heb jij toevallig oudere zussen/broers?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en kan me ook totaal niet herinneren dat ik het erg vond toen ik er achter kwam.
Nope. Hoezo?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb jij toevallig oudere zussen/broers?
Ik geloofde er rond m'n zesde ook niet echt meer in. Maar ik twijfelde dan wel weer gigantisch als hij dan weer in het land wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef Ezell het volgende:
Tot welke leeftijd geloofden jullie in Sinterklaas? Ik tot mijn zesde. Of zelfs eerder, ik weet het niet meer precies. Sowieso niet na mijn zesde.
groep 4 dacht ik. Dus 7 ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef Ezell het volgende:
Groep 3.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef Ezell het volgende:
Die hebben nogal de neiging om zulke dingen te verklappen.quote:
Dit vind ik echt heel aandoenlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloofde er rond m'n zesde ook niet echt meer in. Maar ik twijfelde dan wel weer gigantisch als hij dan weer in het land was'dat kán toch niet allemaal nep zijn?
' dus dan geloofde ik stiekem toch wel weer
tot in groep 5 ofzo denk ik
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die hebben nogal de neiging om zulke dingen te verklappen.
[..]
Dit vind ik echt heel aandoenlijk.
nooitquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef Ezell het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
groep 4 dacht ik. Dus 7 ofzo
Matties, ik ook groep 3 of 4.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Groep 3.
Sinterklaas was een troll.
Jij faalt als broer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ik heb het mijn broertje nooit verklapt hoor
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die hebben nogal de neiging om zulke dingen te verklappen.
[..]
Dit vind ik echt heel aandoenlijk.
Ik heb mijn broertje ook nooit iets verklapt hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Matties, ik ook groep 3 of 4.
Het leuke daaraan was dat ik vanaf toen mijn Sinterklaascadeautje zelf in de winkel mocht uitkiezen...
[..]
Jij faalt als broer.
Je zus(sen) falen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Matties, ik ook groep 3 of 4.
Het leuke daaraan was dat ik vanaf toen mijn Sinterklaascadeautje zelf in de winkel mocht uitkiezen...
[..]
Jij faalt als broer.
Ik voelde me daardoor erg elitair op de kleuterschool en voelde het als mijn geheime plicht om niets door te vertellen.quote:
Zoontje van god jij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik voelde me daardoor erg elitair op de kleuterschool en voelde het als mijn geheime plicht om niets door te vertellen.
Zit in de familie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Grappige is dat mijn nichtje nu exact hetzelfde doet![]()
![]()
Damn, dan heb ik blijkbaar als enige de pech om de jongste thuis te zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje ook nooit iets verklapt hoorWij speelden altijd allemaal mee
totdat m'n moeder een keer met de mededeling kwam dat hij het ook wist en dat we nu gewoon Sinterklaas konden vieren
blijkbaarquote:
Dochtertje van God?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zover wil ik dan weer niet gaan
Stuur de helft hierheen. Ik heb (nog) geen boodschappen gedaan...quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb een te grote pizza gekocht voor de oven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |