Maak er een compilatie van en PM die naar het halve forum als je wil gaan stoppen met FOK!ken.quote:
Half. November. Is. Geen. Kerst. Of. Sinterklaas.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Wauw, service van PostNL! Ze kwamen vandaag pakketje bezorgen maar niemand was thuis.. gaat net de bel weer, PAKKETJE!Dus ik zeg er ook wat van, van hey ja wat goed zeg! En meneertje zeg van jaa, met kerst en sinterklaas dan doe je dat gewoon.
Toppie
Niet? Het is Sinterklaas hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Half. November. Is. Geen. Kers. Of. Sinterklaas.
awhhhhquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Wauw, service van PostNL! Ze kwamen vandaag pakketje bezorgen maar niemand was thuis.. gaat net de bel weer, PAKKETJE!Dus ik zeg er ook wat van, van hey ja wat goed zeg! En meneertje zeg van jaa, met kerst en sinterklaas dan doe je dat gewoon.
Toppie
DANKJE.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:40 schreef Ezell het volgende:
Maar Tchock heeft wel echt gelijk. Het is pas 19 november...
Dat niet gedaan hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kind dat vroeger elke avond zijn schoen zette?
Nee want ik was bang dat Sinterklaas dan boos werd omdat ik zo gierig wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben jij zo'n kind dat vroeger elke avond zijn schoen zette?
Ik snap heel goed dat jij bang was voor Sinterklaas na die kutstreek van je oudersquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want ik was bang dat Sinterklaas dan boos werd omdat ik zo gierig was.
Nog zo'n awh-opmerking.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want ik was bang dat Sinterklaas dan boos werd omdat ik zo gierig was.
hier zit een verhaal achterquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat jij bang was voor Sinterklaas na die kutstreek van je ouders
Tot ik er niet meer in geloofdequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:45 schreef Ezell het volgende:
Tot welke leeftijd geloofden jullie in Sinterklaas? Ik tot mijn zesde. Of zelfs eerder, ik weet het niet meer precies. Sowieso niet na mijn zesde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |