The Sims FOK! editionquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef darkmond het volgende:
Kom, laten we allemaal internet dinnetjes krijgen. Dan n**ken we samen virtueel en krijgen we virtuele 3D kindjes...
Wow! Heavy allemaal!!! Had je ook geen vermoeden dat sommige leden niet helemaal okay waren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Eén keer een jongen gedate van hier en daar vervolgens 3,5 jaar een relatie mee gehad. Na die relatie nog twee keer met twee fokkers gedate, maar dat waren echt de meest intense droeftoeters ooit. Vooral de laatste. Eén keer mee op date geweest, vervolgens twee weken lang drama mee gehad via wahtsapp, PM, DM etc. Hij stuurde vervolgens ook berichten naar een zeer goede vriendin van mij die ook op fok zit over wat voor bitch ik wel niet was.Vervolgens was hij mega verongelijkt dat zij mij daarover inlichtte. Ja euh duh.
Zelfs twee maanden nadat ik dacht dat hij het eindelijk zou laten rusten stuurde hij een tragisch bericht aan een collega van mij en moderator hier met de strekking dat ik hem vast helemaal zwart had gemaakt en dat ik gestoord ben of iets in die strekking.
Eén date! Eén fucking date! Smakelijk om gelachen met de vriendin en de collega in kwestie, dat dan weer wel.
Moraal van dit verhaal, 2/3 van de fokkers zijn kansloze knaapjes.
Namen willen wequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Eén keer een jongen gedate van hier en daar vervolgens 3,5 jaar een relatie mee gehad. Na die relatie nog twee keer met twee fokkers gedate, maar dat waren echt de meest intense droeftoeters ooit. Vooral de laatste. Eén keer mee op date geweest, vervolgens twee weken lang drama mee gehad via wahtsapp, PM, DM etc. Hij stuurde vervolgens ook berichten naar een zeer goede vriendin van mij die ook op fok zit over wat voor bitch ik wel niet was.Vervolgens was hij mega verongelijkt dat zij mij daarover inlichtte. Ja euh duh.
Zelfs twee maanden nadat ik dacht dat hij het eindelijk zou laten rusten stuurde hij een tragisch bericht aan een collega van mij en moderator hier met de strekking dat ik hem vast helemaal zwart had gemaakt en dat ik gestoord ben of iets in die strekking.
Eén date! Eén fucking date! Smakelijk om gelachen met de vriendin en de collega in kwestie, dat dan weer wel.
Hier worden ze al gek als hun hypothetische vriendinnetje eens een drankje gaat doen met iemand van het andere geslacht, wat wil je?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:18 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Wow! Heavy allemaal!!! Had je ook geen vermoeden dat sommige leden niet helemaal okay waren?
De één was volledig harmless, maar gewoon heel erg saai. De ander, tja, als ik nu toevallig een post van hem langs zie komen zie ik zijn Calimero-complex wel terug. Maar voor het hele drama leek hij online en in het echt een prima gast. Volgende dag bleek hij echter allemaal vage interpretaties en aannames gedaan te hebben en ging hij van 0 naar 100% loco.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:18 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Wow! Heavy allemaal!!! Had je ook geen vermoeden dat sommige leden niet helemaal okay waren?
Nee nee, daten met mij is 100% discretie.quote:
Pfew. Je hebt het wel lang volgehouden!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
De één was volledig harmless, maar gewoon heel erg saai. De ander, tja, als ik nu toevallig een post van hem langs zie komen zie ik zijn Calimero-complex wel terug. Maar voor het hele drama leek hij online en in het echt een prima gast. Volgende dag bleek hij echter allemaal vage interpretaties en aannames gedaan te hebben en ging hij van 0 naar 100% loco.
shiiiiquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Da´s nog vriendelijk ingeschat denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Dat is na internet filtering door bubbles.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Da´s nog vriendelijk ingeschat denk ik
Ja, want dan mogen ze eindelijk hun hoop gespaarde Pandapunten kwijtquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Foksters neuken op de eerste date in negen van de tien gevallen. Dat is dan wel weer tof.
Brand zelf los, welk Fok!lid??quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef Inloggen het volgende:
Brand maar los!
Er is een Foklid die me erg fascineert
Zeker weten F1978.quote:
Gewoon een PM is prima als ik je zo aanspreek.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef Inloggen het volgende:
En die FOK!ker waar je een relatie mee hebt volgens je fobo dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
In S&G of KPD gepost zeker? Daar wemelt het van de mongolen die alles wat vrouwelijk is en een hartslag heeft plat dm'en met de tampeloeris ferm in de knuist.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:47 schreef vera166 het volgende:
Heb zoveel creepy dm's gekregen dat ik het niet in mn hoofd zou halen er met 1 af te spreken, ook al is ie volledig normaal![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
In S&G of KPD gepost zeker? Daar wemelt het van de mongolen die alles wat vrouwelijk is en een hartslag heeft plat dm'en met de tampeloeris ferm in de knuist.
KLB is toch dat onderdeel waar het verloop van het gemiddelde topic opgesomt kan worden in ''TSquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:24 schreef vera166 het volgende:
[..]anderhalf jaar geleden 1 x in s&g, meteen afgeleerd inderdaad.
Maar ook gewoon in klb, ik antwoord iets vrij normaals, soms gewoon meteen een paar dm's en
hele priveberichten etchahahaha gekke mensen
Je hebt het allemaal wel goed door, jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
KLB is toch dat onderdeel waar het verloop van het gemiddelde topic opgesomt kan worden in ''TS'', en dat maal 100? Van zulke creatievelingen moet je ook niet al te veel verwachten.
Yep. That's me.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:28 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je hebt het allemaal wel goed door, ja
Tjemig dankjewelquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef Inloggen het volgende:
Brand maar los!
It's a numbers game hequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook zoiets. Je doet hier even een rondje FoBo, even loeren. En dan maakt het niet uit bij welke vrouwelijke user je kijkt, je ziet iedere keer dezelfde sneue kneuzen posten. Bij. Iedere. Vrouw.
Ik weet niet of het hilarisch is of om te janken. Wat een volk.
Ik vind het ongekend wanhopig. En als ik dat zie dan ziet iemand wiens FoBo ondergekalkt wordt door zo'n malloot dat toch ook?quote:
Ja ik ook, maar ze hoeven maar net die ene te treffen die het wel schattig vind he.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind het ongekend wanhopig. En als ik dat zie dan ziet iemand wiens FoBo ondergekalkt wordt door zo'n malloot dat toch ook?
Waarschijnlijk hadden die kneuzen ook geen slechte date met Vera. Just sayin'.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Iets meer on topic; ik heb eigenlijk ook nooit echt slechte ervaringen gehad met het daten van foksters. Sterker nog, er zaten een paar van mijn leukste dates ooit tussen.
Hmm, jongere man komt niet veel voor. Wie was het, als ik dat mag weten?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef Kola het volgende:
Een half jaar uit geweest met een fokker, maar niets geworden helaas. Te jong. Wel veel succesverhalen hier, lange relaties, huwelijken, baby's zelfs! Dus ga ervoor TS misschien is hij wel de liefde van je leven
O nee ik was de (te) jongere.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, jongere man komt niet veel voor. Wie was het, als ik dat mag weten?
Geen Fok!sters gedate, nee. Wel ontmoet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Kola het volgende:
[..]
O nee ik was de (te) jongere.Nope. En jij?
Jij was op die meet inderdaad, zou ik nooit durven. 0 fokvrienden in het echtquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen Fok!sters gedate, nee. Wel ontmoet.
Ocharmequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij was op die meet inderdaad, zou ik nooit durven. 0 fokvrienden in het echt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |